Gå til innhold

Hvordan møte den rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en kjæreste, men må selvfølgelig være en jeg er interessert i, og som er interessert tilbake. Må få følelser som er gjensidige. 

Vært singel i ei år etter langt forhold. Aner ikke hvordan jeg skal klare å møte en ny. 

ts

Anonymkode: 4f913...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steg 1; gå ut ytterdøra. 

Anonymkode: fff7e...f2b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Møtte min på Happen 🤷🏻‍♀️

Skrevet

Tinder

Anonymkode: 63983...7e4

Skrevet

Det er ingen fasit annet enn å fortsette å være sosial og degselv, synd, skulle gjerne vært lettere.

Men om det er noe du gjør som stopper deg fra å åpne deg for noen, som å føle at en ikke fortjener kjærlighet eller at alle er utro, må det konfronteres. 

Anonymkode: 01a12...637

Skrevet
WhisperingWind skrev (18 minutter siden):

Dere som har møtt på nettet, ga dete forskjellige folk en sjanse (gikk på date) selv om dere ikke opplevde en stor interesse? 

ts

Skrevet

Møtte min på karaoke bar☺️kom deg ut og opplev ting, skap nye relasjoner uten å tenke for mye på det å finne noen. Vær gang jeg har havnet i et forhold har jeg vært i en fase av livet hvor jeg ikke har fokusert på det. Heller fokusert på ting som gir glede, nye hobbyer og sosiale arenaer. 

Skrevet

Å møte nye folk tror jeg er en god start. Bli med på fritidsaktiviteter, kor, kurs eller noe frivillig arbeid hvor du møter nye folk flere ganger og blir litt kjent over tid.

Tinder og andre møteplasser brukes av mange, men når man ofte møter folk bare en gang før man bestemmer seg for om man vil bli bedre kjent, er det fort gjort å ta en avgjørelse basert på et raskt førsteinntrykk, men som du kanskje ville tenkt helt annerledes om, den ene eller andre veien, hvis du ble bedre kjent over tid. Tror mange dårlige valg gjøres allerede mens du sveiper på Tinder, hvor du bruker få millisekunder på å avgjøre om du vil sveipe en person bort eller ikke.

Anonymkode: 8ed9e...288

• Nyttig 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dere som har møtt på nettet, ga dete forskjellige folk en sjanse (gikk på date) selv om dere ikke opplevde en stor interesse? 

ts

Jeg hadde noen kaffe dates som var kjempe koselig, men ikke rett kjemi for min del.

Datet et par hakket mer seriøst, men føltes ikke rett.

Så møtte jeg han.

Tok 7 mnd❤️

Skrevet

Hvis du ikke orker å dele masse informasjon til  deg selv til masse forskjellige folk er matchmaking å anbefale. Jeg registrerte meg hos både Venus og Mars og MatchMe. Ble introdusert til han jeg dater nå via sistnevnte.  Jeg var sikker på at jeg kom til å forbli evig singel (derav nicket) men så ble jeg tipset om disse sidene et par dager etter at jeg registrerte meg her inne og vips, der møtte jeg en som gjør at jeg vil bytte sivilstatus. 

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, WhisperingWind said:

Anbefaler IKKE dating apper. 

Anonymkode: 1dc30...53c

• Nyttig 1
Skrevet

Tinder osv. Vær kresen!

Anonymkode: 095de...469

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det gjør jeg. Møtte min på tinder 👍🏼

Anonymkode: 095de...469

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes de funket som gull jeg 🤷🏻‍♀️

Skrevet
2 minutter siden, WhisperingWind said:

Synes de funket som gull jeg 🤷🏻‍♀️

Dating apper er nedverdigende og full av dårlige menn. 

Fælt å måtte selge seg selv på den måten, som et stykke kjøtt. 

Dessverre, vil du møte den rette vil det skje tilfeldig. Mulig du må ut å reise, gå ut ytterdøren, er første steg. Vær litt sosial, skaff noen hobby sirkler. 

Er jo ekstra vanskelig for noen som er sjenert da. Men dating apper får du 60% griser som er kun etter tilfeldig sex, 20% menn som er svært dårlig kvalitet og 10% er sikkert ok, men kun interessert i de peneste kvinnene på hele Tinder.

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dessverre, vil du møte den rette vil det skje tilfeldig. Mulig du må ut å reise, gå ut ytterdøren, er første steg. Vær litt sosial, skaff noen hobby sirkler. 

Er jo ekstra vanskelig for noen som er sjenert da. Men dating apper får du 60% griser som er kun etter tilfeldig sex, 20% menn som er svært dårlig kvalitet og 10% er sikkert ok, men kun interessert i de peneste kvinnene på hele Tinder.

Glemte resterende 10% hehe never mind. Du skjønner tegninga. 

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fælt så negativ du var da.

Fordel med en dating app er at en har større sjanse for å møte interessante mennesker en ellers ikke ville møtt på tilfeldig IRL.

Jeg var ute etter å møte nye mennesker og i prosessen møtte jeg flere flotte menn og vi hadde fine chats og samtaler. Møtte noen for kaffe som var kjempekoselig.

Et par datet jeg litt mer seriøst, men de var ikke rett på sikt, men ikke noe dramatisk.

Etter 7 mnd møtte jeg verdens flotteste fyr som nå er kjæresten min❤️

Skrevet
58 minutter siden, WhisperingWind said:

Fælt så negativ du var da.

Fordel med en dating app er at en har større sjanse for å møte interessante mennesker en ellers ikke ville møtt på tilfeldig IRL.

Jeg var ute etter å møte nye mennesker og i prosessen møtte jeg flere flotte menn og vi hadde fine chats og samtaler. Møtte noen for kaffe som var kjempekoselig.

Et par datet jeg litt mer seriøst, men de var ikke rett på sikt, men ikke noe dramatisk.

Etter 7 mnd møtte jeg verdens flotteste fyr som nå er kjæresten min❤️

Jobber du hos happn? 

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jobber du hos happn? 

Fordi jeg ikke har dårlig erfaring med dating apps? 🤭

Hva skjedde med deg egentlig 🫣😅

Skrevet
1 minutt siden, WhisperingWind said:

Fordi jeg ikke har dårlig erfaring med dating apps? 🤭

Hva skjedde med deg egentlig 🫣😅

Ja blir du betalt for å promotere dating apps? Jeg mener seriøst fæle steder.😒

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...