Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg 16 han 17. Møttes på hytta. Avstandsforhold. Hadde sex i romjula etter å ha vært sammen siden sommeren.

Han ghostet meg etterpå. Hørte aldri noe mer fra han.

Det gjorde naturligvis vondt, men når jeg ser tilbake på det er jeg veldig glad for at det ikke skapte noe større sår enn det gjorde. Kunne nok ødelagt ganske mye, men gjorde heldigvis ikke det. 

Anonymkode: de128...929

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den første jeg lå med (frivillig), var den første kjæresten min. Han var 20 og jeg 16. Den første som lå med meg (ufrivillig) var en som voldtok meg på hybelhuset der ei venninne av meg bodde. Da var jeg 15.

Min første kjæreste er for øvrig nærmeste nabo nå, og vi jobber sammen på prosjekter nå og da. Jeg er venninne med samboeren hans. 😊

Anonymkode: bfabd...eed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg 28. Han 34. Kristne. Første gang for begge. Prøvde å være friends with benefits. Det funket dårlig.

Anonymkode: cd391...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg var 17 og hun var 32.

Hun holdt meg fast inn til henne på ein måte det så ut som hun bare passet på meg, eg opplevde henne som meget sterk og eg var liten å tynn

Husker fint lite etter hun satte sprit flasken i munnen på meg med makt etter hun fikk meg heim til henne, hun var mye større enn meg og eg stivnet til slutt.

Men det var dame mot gutt å det snakkes ikkje om, det er liksom kun motsatt som er tilfeller :-/

Er 42 år med familie i dag, men er enda sint på hun som gjorde dette nor eg tenker på det.

Anonymkode: fd0a8...092

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Eg var 17 og hun var 32.

Hun holdt meg fast inn til henne på ein måte det så ut som hun bare passet på meg, eg opplevde henne som meget sterk og eg var liten å tynn

Husker fint lite etter hun satte sprit flasken i munnen på meg med makt etter hun fikk meg heim til henne, hun var mye større enn meg og eg stivnet til slutt.

Men det var dame mot gutt å det snakkes ikkje om, det er liksom kun motsatt som er tilfeller 😕

Er 42 år med familie i dag, men er enda sint på hun som gjorde dette nor eg tenker på det.

Anonymkode: fd0a8...092

Du skulle anmeldt henne. 

Anonymkode: eea8d...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

90 tallet. Før meetoo. 

Var 14 år og hadde sovnet etter en hjemmefest. Våknet opp av att min daværende svogers 27 år gamle kamerat ligger oppå meg. Jeg stivnet totalt og bare lå der. 

Husker ærlig talt ikke så mye av det, anna enn att jeg tenkte på hvorfor i alle dager han lå oppå meg. Fyren må ha sneket seg inn i huset igjen etter att alle andre hadde lagt seg, så ei ganske bevisst handling fra hans side. Han bodde i nabohuset. Han var viden kjent for å vere en stor player, tok alt han fikk tak i og trodde han var guds gave til damene. Fikk kjønnsvorter som en "tilleggsgave" 

Null kontakt idag, jeg lurer derimot ofte på om han hadde tolerert att det samme skjedde med hans egen datter i den alderen.  

Drittfyr. Jeg var så skamfull, sa det ikke til noen. 

Anonymkode: fea3e...f33

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 15.52):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Fant henne på inernett

Mann

Kvinne

36 og 42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2 av mine søskenbarn. Dvs. jeg lå bare med den ene, hun andre hjalp til. Jeg var 14 og hun jeg lå med var 13. Hun som hjalp til var 14. Det var jentene som tok initiativ og var pådriverne, og jeg var høyst frivillig prøvedukke. Begge fikk prøvd å sette på kondom og de fikk begge sugd på den. Jeg kom allerede da de skulle ta på kondom. 

Så ble jeg "beordret" både i misjonær, doggy og ble ridd. Tror nok jentene hadde sett både film og sett i blader...

Mye latter og god stemning. Et godt minne. 

Anonymkode: f22e8...316

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

2 av mine søskenbarn. Dvs. jeg lå bare med den ene, hun andre hjalp til. Jeg var 14 og hun jeg lå med var 13. Hun som hjalp til var 14. Det var jentene som tok initiativ og var pådriverne, og jeg var høyst frivillig prøvedukke. Begge fikk prøvd å sette på kondom og de fikk begge sugd på den. Jeg kom allerede da de skulle ta på kondom. 

Så ble jeg "beordret" både i misjonær, doggy og ble ridd. Tror nok jentene hadde sett både film og sett i blader...

Mye latter og god stemning. Et godt minne. 

var de søstre eller var de kusiner? (jeg skjønner at de var dine kusiner, men hva var deres relasjon? håper de ikke var søstre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

var de søstre eller var de kusiner? (jeg skjønner at de var dine kusiner, men hva var deres relasjon? håper de ikke var søstre)

Nei, de er ikke søstre, men vi har felles besteforeldre. Alt dette skjedde på gården til våre besteforeldre, når vi hadde sommerjobb der, og bodde sammen i flere uker. 

Det skjedde mye på soverommet på loftet den tiden. Hun eldste fikk også sitt etter hvert. Herlige minner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjemmes! Hadde det vært datteren min hadde jeg anmeldt fyren, men jeg var 14 og han var 21. 

Vi var ikke kjærester, men drev i skjul.

Anonymkode: 8c7c2...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...