Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi er gift 😊 Vi var i midten av 20-årene da vi møttes, ingen av oss hadde hatt sex tidligere. Nå er vi i slutten av 30-årene.

Anonymkode: 62f39...87d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 15.52):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med?
Ditt kjønn?
Den du lå med sitt kjønn?
Alderen din og vedkommendes?

Mine svar: Hun var kjæresten min, men jeg så ikke for meg at vi skulle bli sammen livet ut. jeg 19 og hun 18.

Anonymkode: 66e68...702

Den første jeg lå med var strengt tatt en ONS, som ble litt flere, og noe så uvanlig som at hun sjekket opp meg og nesten dro meg med inn på rommet hennes (studentbolig) 😅

Jeg var nok nervøs og synes det var kleint, for alle på festen visste jo hva som skjedde, haha. Jeg var 22 år gammel, hun var omtrent det samme. Er så lenge siden nå. Jeg er mann forresten.

Anonymkode: ffde3...606

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kone får fortsatt julekort fra hennes første seksualpartner. Hun har truffet ham på byen noen ganger etter at det tok slutt, så hun har nok ikke glemt han.
Jeg har ikke noe forhold til min første seksualpartner.

Anonymkode: bda6e...89c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke om jeg har svart i denne tråden tidligere, og orker ikke bla gjennom alle sidene for å lete.

For å svare; 

jeg var 16, han var omtrent det samme, og vi var kjærester. Hadde vært kjærester noen få uker da han mente det var på høy tid å ha sex. Jeg lot meg overtale, for venninnene mine hadde allerede hatt det med sine kjærester, jeg var sistemann.

Forholdet varte også bare noen få uker ETTER at vi hadde begynt å ha sex, så gikk han ut og fant en ny kjæreste. Hadde ikke hørt fra han på noen dager, da han plutselig ringte meg fra byen og sa han "hadde vært hos frisøren og klippet seg.... og forresten du, jeg gjør det slutt! Ha det!"

Det var det. Hørte fra en venninne at hun hadde sett han sammen med en annen jente i byen et par dager tidligere, så jeg visste jo at han hadde tenkt å gjøre det slutt.

Men jeg kom over det, det gikk greit. Han var uansett ikke den store kjærligheta!

Vi har ikke noe kontakt i dag, men har han som "venn" på Facebook, av en eller annen grunn. 

Endret av Million
la til noe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med? Kjæreste
Ditt kjønn? Kvinne
Den du lå med sitt kjønn? Mann
Alderen din og vedkommendes? 16

Vi har nå vært sammen i 10 år, gift i 7 år og har to barn

Anonymkode: 2b412...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var 17, han var 15. 😆 Og var ikke en fantastisk opplevelse 😂 

Jeg slo opp når jeg fylte 18 😂 

Har kontakt i dag 30 år senere. Sender dirty bilder på snap 😂 Men har ikke truffet hverandre igjen, men skal innrømme at det frister. Men begge to er opptatte. 

Syns han er veldig sexy fremdeles. 

Anonymkode: 02f96...e61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg j16, han 19 og kompisen til han jeg egentlig likte. i toppetasjen på en etg seng, så romantiskt 

Anonymkode: 354d4...974

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (22 minutter siden):

Jeg husker ikke om jeg har svart i denne tråden tidligere, og orker ikke bla gjennom alle sidene for å lete.

For å svare; 

jeg var 16, han var omtrent det samme, og vi var kjærester. Hadde vært kjærester noen få uker da han mente det var på høy tid å ha sex. Jeg lot meg overtale, for venninnene mine hadde allerede hatt det, jeg var sistemann.

Forholdet varte også bare noen få uker ETTER at vi hadde begynt å ha sex, så gikk han ut og fant en ny kjæreste. Hadde ikke hørt fra han på noen dager, da han plutselig ringte meg fra byen og sa han "hadde vært hos frisøren og klippet seg.... og forresten du, jeg gjør det slutt! Ha det!"

Det var det. Vi har ikke noe kontakt i dag, men har han som "venn" på Facebook, av en eller annen grunn. 

tror du har svart før, for mener å huske historien. kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Min kone får fortsatt julekort fra hennes første seksualpartner. Hun har truffet ham på byen noen ganger etter at det tok slutt, så hun har nok ikke glemt han.
Jeg har ikke noe forhold til min første seksualpartner.

Anonymkode: bda6e...89c

haha, julekort. mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg var 17, han var 15. 😆 Og var ikke en fantastisk opplevelse 😂 

Jeg slo opp når jeg fylte 18 😂 

Har kontakt i dag 30 år senere. Sender dirty bilder på snap 😂 Men har ikke truffet hverandre igjen, men skal innrømme at det frister. Men begge to er opptatte. 

Syns han er veldig sexy fremdeles. 

så gøy| jeg skulle gjerne fått nakenbilder av den første jenta jeg lå med, men hun er så snerpete, selv om vi tok nudes sammen en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

13, min bror 

Ble voldtatt

Anonymkode: 933dc...c73

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

så gøy| jeg skulle gjerne fått nakenbilder av den første jenta jeg lå med, men hun er så snerpete, selv om vi tok nudes sammen en gang. 

Haha.. ja, Det er ganske pirrende 😅 

Hadde vært deilig å få oppleve han igjen, som voksen og med masse erfaring 😅 Ville nok blitt en helt annen opplevelse enn første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg jente var 18 og han var 21 og kjæresten min. Og vi er enda sammen, gift og med barn. Jeg var også hans første. Vi er 30 og 33 nå.

Anonymkode: c41be...b6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Haha.. ja, Det er ganske pirrende 😅 

Hadde vært deilig å få oppleve han igjen, som voksen og med masse erfaring 😅 Ville nok blitt en helt annen opplevelse enn første gang. 

vil tro det, ja. i grunnen kunne jeg gjerne pult igjen med de aller fleste damene jeg  har ligget med. et par unntak kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt uproblematisk. Vi hilser på hverandre og smiler når vil tilfeldigvis møtes (i butikken, på foreldremøter osv.) Intet seksuelt. Bare hyggelige minner for min del.

Anonymkode: b5d10...85f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ufrivillig: 6 år og han var 9 år. 

Nabo. Ikke god relasjon, sier seg selv. Overgrep i 3 år. 

Frivillig: Begge var 15-16 år. Jeg husker ikke eksakt hvor gammel jeg var men var på ungdomskolen. Husker ikke om det var i 9. eller 10. De tre årene for meg er i ett. 

Av og på kjærester, ikke noe seriøst. Vi var faktisk ikke sammen da vi lå sammen, var etter at vi hadde gjort det slutt. Var noe vi tullet med også var det plutselig ikke tull lengre. 

Anonymkode: 49931...efa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var begge 17 år, sammen siden vi var 16 og slo opp da vi var 19.

Kjempebra fyr. Over 20 år siden nå. Vi er fremdeles Face- og Instavenner og ønsker hverandre gratulerer med dagen hvert år, og at vi håper det går bra med barn og samboer 😄💕 Bor i hver vår by nå, men smalltalket hver gang vi møttes når vi bodde i samme. Cute.

Anonymkode: 9282d...e3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var kjærester, har for såvidt en relasjon nå også da han i dag (mange år etterpå) er gift med venninnen min 😅

Anonymkode: ecfae...4f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

13, min bror 

Ble voldtatt

Anonymkode: 933dc...c73

❤️

Anonymkode: eea8d...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...