Gjest Kalsberg92 Skrevet 24. januar 2024 #221 Skrevet 24. januar 2024 Ikke ta sånt på et kvinne forum, men ja menn flest vil ikke ha kvinner som har knulla rundt. vi vil knulle de men så klart er det ikke de som får giftemål. Jeg gidder ikke å diskutere det en gang, nå skal jeg på trening💪 ( de vil være menn som tar det de får… det vil ordene seg for alle , ikke skyt budbringer!)
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #222 Skrevet 24. januar 2024 Oppsummert fra menn på KG: Menn vil ikke ha kvinner som har hatt sex med særlig mange andre. Menn kaller deg «prippen» hvis du ikke straks er med på sexprat, også før man har møtt hverandre. Hvordan skal dette gå sammen, da? Anonymkode: 692b0...c69 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #223 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva du kaller det eller ikke har ingen betydning. Et enkelt forsøk der ei dame og en mann går på gata og spør 100 tilfeldige menn og kvinner om de vil ha sex, er sjangsen kanskje at 3-5% kvinner hadde takket ja, mens for menn hadde tallet kanskje vært for 30-50%. Det ligger sånne videoer på youtube allerede der dette er forsøkt på. Mannen og dama var objektivt ca like attraktiv. Som mann må du enten ha gode gavetaler, sjarm, selvtilitt, utseende, eller litt av alle deler for å ha stor sjangse på napp ofte. Som dame er det nok å ta på seg noe som er litt sexy å vise at man er mottakelig, så er det gjort.. Anonymkode: 0e9c6...8dc Nei, det må du ikke. Det er bare noe dere forteller dere selv. At alle menn som puler har noe ekstraordinært utover å sikte utover å sikte bredt og ofte. Det er bare dere som tror det handler om evner, ikke damer. Vi damer tenker ikke at en mann som ligget med mange er fortreffelig eller har evner. Ofte tenker vi 1 av 2. 1) Ikke så rart, siden han er så digg, eller 2) For en desperat fyr. Eller en kombo. Og det holder ofte for å pule mye. Være pen eller desp og prøve seg på mange. Og igjen dette tankeeksperimentet. Greit nok, men det er eksisterer ikke en slik studie eller situasjon likevel. Ingen lever i eksperimenter. Anonymkode: 3c961...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #224 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oppsummert fra menn på KG: Menn vil ikke ha kvinner som har hatt sex med særlig mange andre. Menn kaller deg «prippen» hvis du ikke straks er med på sexprat, også før man har møtt hverandre. Hvordan skal dette gå sammen, da? Anonymkode: 692b0...c69 Heldigvis er det ikke alltid samme argumenter oppstår i samme individ, men det skjer for ofte her inne. Det går ikke sammen, det som skjer er at de er og blir en større idiot for hvert ligg de har, om de fortsetter å dele meningene sine. Håper det er lett å unngå dem, har aldri møtt noen som det på ekte. Anonymkode: 9fe1c...cfa
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #225 Skrevet 24. januar 2024 Kalsberg92 skrev (21 minutter siden): Ikke ta sånt på et kvinne forum, men ja menn flest vil ikke ha kvinner som har knulla rundt. vi vil knulle de men så klart er det ikke de som får giftemål. Jeg gidder ikke å diskutere det en gang, nå skal jeg på trening💪 ( de vil være menn som tar det de får… det vil ordene seg for alle , ikke skyt budbringer!) Men forstår du ikke din egen logiske brist? Dere vil knulle rundt, samtidig som dere vil at damer ikke skal knulle rundt. Hvem skal dere knulle, da? Hverandre? Anonymkode: f4a15...1fe 3 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #226 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det må du ikke. Det er bare noe dere forteller dere selv. At alle menn som puler har noe ekstraordinært utover å sikte utover å sikte bredt og ofte. Det er bare dere som tror det handler om evner, ikke damer. Vi damer tenker ikke at en mann som ligget med mange er fortreffelig eller har evner. Ofte tenker vi 1 av 2. 1) Ikke så rart, siden han er så digg, eller 2) For en desperat fyr. Eller en kombo. Og det holder ofte for å pule mye. Være pen eller desp og prøve seg på mange. Og igjen dette tankeeksperimentet. Greit nok, men det er eksisterer ikke en slik studie eller situasjon likevel. Ingen lever i eksperimenter. Anonymkode: 3c961...a7c Som sagt, min eks hadde mange. Han var ikke objektivt attraktiv, gikk ikke mye på byen osv. Han siktet bare lavt nok. Anonymkode: f4a15...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #227 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men forstår du ikke din egen logiske brist? Dere vil knulle rundt, samtidig som dere vil at damer ikke skal knulle rundt. Hvem skal dere knulle, da? Hverandre? Anonymkode: f4a15...1fe En sa til meg at han anser det ikke som hans skyld at damene han uforpliktet ligger med blir uskikket i hans eget hodet for noe serriøst. Han altså til en grad håner de han er nær og nyrer kroppen på, det syns jeg ikke noe om. Anonymkode: 9fe1c...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #228 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En sa til meg at han anser det ikke som hans skyld at damene han uforpliktet ligger med blir uskikket i hans eget hodet for noe serriøst. Han altså til en grad håner de han er nær og nyrer kroppen på, det syns jeg ikke noe om. Anonymkode: 9fe1c...cfa Nyter* Anonymkode: 9fe1c...cfa
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #229 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som sagt, min eks hadde mange. Han var ikke objektivt attraktiv, gikk ikke mye på byen osv. Han siktet bare lavt nok. Anonymkode: f4a15...1fe Ja, og det vet jo vi kvinner. Har en bekjent som er oppe i nesten 200 stk. Han er litt lubben, har ok minus utseende OG mangler sosiale antenner. Men han har aktivt oppsøkt kvinner nesten hver bidige helg siden han var 18. Nå er han 35. Anonymkode: 3c961...a7c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #230 Skrevet 24. januar 2024 (20 sekunder) https://www.youtube.com/watch?v=dVG1dNygOgA Anonymkode: 48951...155
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #231 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En sa til meg at han anser det ikke som hans skyld at damene han uforpliktet ligger med blir uskikket i hans eget hodet for noe serriøst. Han altså til en grad håner de han er nær og nyrer kroppen på, det syns jeg ikke noe om. Anonymkode: 9fe1c...cfa Nei, det er lavmål selvfølgelig. Men en del menn trives godt med dobbeltstandard. Anonymkode: 3c961...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #232 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): (20 sekunder) https://www.youtube.com/watch?v=dVG1dNygOgA Anonymkode: 48951...155 Nei. Les en bok istedet. Anonymkode: 3c961...a7c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #233 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): (20 sekunder) https://www.youtube.com/watch?v=dVG1dNygOgA Anonymkode: 48951...155 Er ikke det han som ikke klarer å si "klimaks" og mener at kvinners orgasme ikke er på ekte og alle kvinner faker? Anonymkode: 09a24...9ab
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #234 Skrevet 24. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: (20 sekunder) https://www.youtube.com/watch?v=dVG1dNygOgA Anonymkode: 48951...155 ARH..Sorry. Ble feil link grunnet autoplay. Prøver igjen. Anonymkode: 48951...155
norw Skrevet 24. januar 2024 #235 Skrevet 24. januar 2024 Pippi Lotta skrev (40 minutter siden): Poenget mitt er at man velger ikke hva man blir tent av eller hvilke krav man "setter". Det hjelper ingen ting å få tilbud om sex fra om du ikke er tiltrukket av personen. Jeg har hørt det ikke er så vanskelig og finne noen å lige med på homofile sjekesteder. Der flommer vistnok mulighetene over for menn (som jeg tipper du er), men om du setter så "høye krav" som at du skal ønske og ligge med personen blir det vanskeligere (akurat som for mange kvinner). Vi må i hvert fall ta legningen med i betraktningen, og jeg snakket om jevnbyrdige menn eller menn som i manges øyne er mer attraktive enn kvinnen.
Pippi Lotta Skrevet 24. januar 2024 #236 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (1 time siden): Vi må i hvert fall ta legningen med i betraktningen, og jeg snakket om jevnbyrdige menn eller menn som i manges øyne er mer attraktive enn kvinnen. Så vi må "tilfeldigvis" ta hensyn til den delen av dit teningsmønster som hindrer deg fra å benytte deg av tilbudene som flomer over. Mens kvinnenes teningsmønster ikke er relevant fordi de i "manges øyne" er mindre attraktive? Jeg må si det høres ikke særlig objektivt ut. Poenget mitt er (fremdeles) at man velger ikke hva man blir tent av eller hvilke krav man "setter". Det hjelper ingen ting å få tilbud om sex fra om du ikke er tiltrukket av personen. 3
Pippi Lotta Skrevet 24. januar 2024 #237 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis en mann har suksess med damer vil andre damer bli nysgjerrige og vurdere han mer enn andre. Litt flåsete ble det sagt tidligere at "fitte avler fitte". Det andre damer har satt sitt stempel på vil andre vurdere . Ihvertfall hvis dama har en viss status . Damer går ofte i flokk og vil ha det samme som andre. Hvis ei venninne på vors snakker om en gutt hun , eller ei venninne, har hatt sex vil de som hører dette forbinde denne gutten med sex og da blir det gjerne mer på han. Anonymkode: ef6ef...63a Jeg (og alle mine venniner) har aldri vist noen form for interese for hverandres ligg. Vet vi at en mann har vert sammen med ei vennine, er han automatisk uinteressant som partner! Høres veldig rart ut at så mange kvinner i live dit er intresert I å lige med samme mann. Er det et spesielt miljø? 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #238 Skrevet 24. januar 2024 1 hour ago, norw said: Vi må i hvert fall ta legningen med i betraktningen, og jeg snakket om jevnbyrdige menn eller menn som i manges øyne er mer attraktive enn kvinnen. Tror du det er hyggelig når man avslår sex og får slengt tilbake at man er en gammel kjerring og at man burde være takknemlig? Syns du det er hyggelig å bli forfulgt på byen av menn? Tror du det er hyggelig å bli klådd på når man står i bardisken, at man jubler og hopper over menn som slår en på rumpa - menn som man ikke kjenner? Det er bare et år siden en mann jeg kjenner, en mann jeg anså som prøvd, at når vi gikk på byen at han prøvde å rive av meg klærne på toalettet på utestedet og ba meg være stille. Tror du det gjør meg glad? Lykkelig? At jeg jubler? Tror du jeg jubler over å ha vært 16 år, der tre ukjente eldre menn prøvde å rive med seg meg og en venninne. Det virker som du ikke forstår hva mulighet er, den muligheten som du jubler sånn over. Jeg hadde en mannlig venn som begynte å fortelle meg at jeg var vakker, at jeg var den fineste han visste, fortelle meg størrelsen på penisen han og hvordan han likte å bruke den. Vi er ikke venner lengre i dag. Anonymkode: ec15e...df6 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #239 Skrevet 24. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tror du det er hyggelig når man avslår sex og får slengt tilbake at man er en gammel kjerring og at man burde være takknemlig? Syns du det er hyggelig å bli forfulgt på byen av menn? Tror du det er hyggelig å bli klådd på når man står i bardisken, at man jubler og hopper over menn som slår en på rumpa - menn som man ikke kjenner? Det er bare et år siden en mann jeg kjenner, en mann jeg anså som venn, at når vi gikk på byen at han prøvde å rive av meg klærne på toalettet på utestedet og ba meg være stille. Tror du det gjør meg glad? Lykkelig? At jeg jubler? Tror du jeg jubler over å ha vært 16 år, der tre ukjente eldre menn prøvde å rive med seg meg og en venninne. Det virker som du ikke forstår hva mulighet er, den muligheten som du jubler sånn over. Jeg hadde en mannlig venn som begynte å fortelle meg at jeg var vakker, at jeg var den fineste han visste, fortelle meg størrelsen på penisen han og hvordan han likte å bruke den. Vi er ikke venner lengre i dag. Anonymkode: ec15e...df6 Oops. Gikk litt fort der 🙂 Anonymkode: ec15e...df6
Pingvinen Skrevet 24. januar 2024 #240 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En grunn kan være at han bygget opp deg i et bilde han gjerne vil "tro på selv". At han får det de andre ikke fikk, at han er den beste du har hatt osv. Menns ego er skjøre. Kanskje satt deg litt på en pidestall.? Han vil ikke vite om din fortid med trekant med to greske kelnere fordi det vil ødelegge det bilde han ønsker ha av deg. Virkeligheten vil kunne ødelegge fantasien han har bygget opp. Ignorance is a bliss. I want to belive😀 Anonymkode: ef6ef...63a Ingen av mine partnere har spurt. Heller ikke han jeg ble sammen med nå som 53. Jeg har heller aldri spurt noe om det, da det absolutt ikke er viktig for meg. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå