Gjest Anonym1618 Skrevet 22. januar 2024 #1 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg trenger litt hjelp … Er så plagsomt med alle disse venne forslagene som kommer opp hele tiden ved siden av storyene til vennene mine. Vet at man ikke kan skru det av men jeg ønsker ikke at andre kan finne meg der. Er det noen som vet om hvis jeg slår av «vis meg i andres lister» inne på legg meg til raskt i innstillinger om andre da ikke kan finne meg ? lurte også på om noen vet om alle vennene mine på snap blir fjernet hvis jeg trykker på «fjern synkroniserte kontakter fra Snapchat» ? Har så mange gamle kontakter fra lista mi som jeg ikke ønsker at skal dukke opp. Men vil selvsagt ikke at mine venner på snap skal bli borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Del Skrevet 22. januar 2024 Anonym1618 skrev (13 minutter siden): 1. Er det noen som vet om hvis jeg slår av «vis meg i andres lister» inne på legg meg til raskt i innstillinger om andre da ikke kan finne meg ? 2. lurte også på om noen vet om alle vennene mine på snap blir fjernet hvis jeg trykker på «fjern synkroniserte kontakter fra Snapchat» ? 1. De kan ikke finne deg, kun hvis de vet snapnavnet ditt. Men de kan ikke finne deg under andres venneforslag, eller i andres lister. 2. Nei, de blir ikke fjernet Anonymkode: 70157...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 22. januar 2024 #3 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): 1. De kan ikke finne deg, kun hvis de vet snapnavnet ditt. Men de kan ikke finne deg under andres venneforslag, eller i andres lister. 2. Nei, de blir ikke fjernet Anonymkode: 70157...3c5 Tusen takk for svar så da er det ingen som kan finne meg ? og vet du hva som skjer da, blir bare alle kontaktene borte ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Del Skrevet 23. januar 2024 8 hours ago, Anonym1618 said: Tusen takk for svar så da er det ingen som kan finne meg ? og vet du hva som skjer da, blir bare alle kontaktene borte ? Jo, du vil fortsatt dukke opp som forslag til venner som har samme venner som deg, eller er i samme grupper, geografisk lokasjon som deg. Om man søker etter noe som ligner på ditt brukernavn kan man finne deg. Om du fjerner tilgangen for kontaktlista di, så vil det ikke skje noe spesielt bortsett fra at snapchat. Anonymkode: 87f12...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 26. januar 2024 #5 Del Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 8.49): Jo, du vil fortsatt dukke opp som forslag til venner som har samme venner som deg, eller er i samme grupper, geografisk lokasjon som deg. Om man søker etter noe som ligner på ditt brukernavn kan man finne deg. Om du fjerner tilgangen for kontaktlista di, så vil det ikke skje noe spesielt bortsett fra at snapchat. Anonymkode: 87f12...225 Takk for svar forstod ikke helt den siste der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 26. januar 2024 #6 Del Skrevet 26. januar 2024 Hva skjer hvis jeg trykker på «fjern synkroniserte kontakter fra Snapchat» ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 27. januar 2024 #7 Del Skrevet 27. januar 2024 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå