AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #21 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er interessant. Jeg opplever ikke å ha noen følelser knyttet til mine traumer, derfor Skjlnner jeg ikke sammenhengen med overspisingen. Anonymkode: cda2f...d7d Du skjønner alle har ikke samme reaksjon på en traume. Anonymkode: 396fa...fbe
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #22 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er interessant. Jeg opplever ikke å ha noen følelser knyttet til mine traumer, derfor Skjlnner jeg ikke sammenhengen med overspisingen. Anonymkode: cda2f...d7d Kanskje det ikke er noen sammenheng. Folk spiser for mye fordi de kan, helt uten å ha traumer. Folk som har traumer, kan ikke spise for mye når de ikke har tilgang til mat. Jeg lever nok i fornektelse selv, for jeg innbiller meg at folk er i stand til å forstå dette. Anonymkode: c4af8...738 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #23 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje det ikke er noen sammenheng. Folk spiser for mye fordi de kan, helt uten å ha traumer. Folk som har traumer, kan ikke spise for mye når de ikke har tilgang til mat. Jeg lever nok i fornektelse selv, for jeg innbiller meg at folk er i stand til å forstå dette. Anonymkode: c4af8...738 Jeg forstår ikke hva du mener. Overspisingen henger sammen med mine traumer. Anonymkode: cda2f...d7d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #24 Skrevet 23. januar 2024 Ja. Jeg kom til et punkt hvor jeg ønsket at mitt liv var mitt liv, og innså at så lenge jeg brukte copingmekanismer så var det faktisk ikke det. Det er hardt, men man må holde seg selv ansvarlig og selv velge hvordan man skal håndtere emosjonelt stress. Å være overvektig var bare ennå en måte å være ufri på, ennå en måte jeg levde på andres premisser på. Anonymkode: dd178...880 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå