AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Jeg kom over en artig greie. Hva er din rolle i dette livet? Før du kom til denne planeten sies det at det finnes 7 ulike arketyperoller: Priest Artisan Sage Server Scholar King Warrior Den rollen du valgte av disse sies å ha noe å si på den du er som person, det du trekkes mot, livet ditt, dine muligheter, dine talenter og hvordan du kommuniserer med andre. Du har valgt din rolle med et høyere formål. I en sjelsgruppe eller sjelsfamilie kan det være flere av samme rolle eller flere som har ulike roller alt ettersom hva som best vil utfylle til et større formål, både globalt og personlig. Les om de forskjellige rollene på linken: https://www.ajourneytoyourself.com/role-life-7-types-soul/) og svar gjerne på hvilken rolle du tror at du er ❤️ Anonymkode: 8ae10...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Jeg er nok artisan men også warrior type. Jeg lager kunst men føler jeg er her for å være sterk og full av omsorg og kjærlighet. 😛 Anonymkode: e73de...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalsberg92 Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Det jeg vet er at jeg er gammel kriger sjel, vært i mange kriger. Og at jeg skal oppleve et stort svik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar Kan du oversette disse syv typene til norsk? Anonymkode: 1a7e9...f62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan du oversette disse syv typene til norsk? Anonymkode: 1a7e9...f62 Prest Arist Vismann Tjener Student Konge Kriger Anonymkode: 8ae10...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar Jeg skulle være scholar, tror jeg, men skjebnen gjorde meg til priest. Anonymkode: b304d...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prest Arist Vismann Tjener Student Konge Kriger Anonymkode: 8ae10...285 Artisan er ikkje artist, men handverkar. Scholar er ikkje student, men lærd. Lista blir då slik: Priest/Prest Artisan/Handverkar Sage/Vismann Server/Tenar (eller "tenande") Scholar/Lærd King/Konge Warrior/Krigar Anonymkode: 03f32...7ab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skulle være scholar, tror jeg, men skjebnen gjorde meg til priest. Anonymkode: b304d...918 Det er ikkje motsetnad i det, då! Må ha masse kunnskap for å vere prest Anonymkode: 03f32...7ab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 24. januar #9 Del Skrevet 24. januar Hva med oss som ikke er noen av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #10 Del Skrevet 24. januar Har lest en bok om dette. Makan til bullshit Anonymkode: d9252...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #11 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikkje motsetnad i det, då! Må ha masse kunnskap for å vere prest Anonymkode: 03f32...7ab Det er vel omsorgsdelen, i mangel av et bedre ord, jeg ikke var forberedt på. Eller spesielt giret på, for å være ærlig. Men livet skjer... Anonymkode: b304d...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #12 Del Skrevet 24. januar Jeg passer litt i flere, men ingen av dem passer meg veldig mye alene. Anonymkode: a3b3c...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #13 Del Skrevet 24. januar Den som passer best er server. Men den passer ikke helt. Anonymkode: 0d286...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy Skrevet 24. januar #14 Del Skrevet 24. januar Jeg passer ikke til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #15 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den som passer best er server. Men den passer ikke helt. Anonymkode: 0d286...a01 Det er jo bare snakk om arketyper, ikke yrkestitler. Så du trenger ikke være en kelner eller hjemmehjelp for å være server/tjener. Anonymkode: 03f32...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå