Gå til innhold

Skifte bremseslanger ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
ThereGoesBob skrev (4 timer siden):

Hva skal jeg si? Lite rust, sliten turbo, ikke abs, ikke klimaanlegg, ikke skinnseter, ikke ryggekamera, noe røff og falmet i lakken, sånn antenne bak som skyter opp i været, slikker til seg ihvertfall 1L på mila, må bruke nøkkel for å låse den opp, sentrallås, automatkasse, Tysk motor (OM602) Den har da sin sjarm slik som andre biler. Gjevt å ha en bil man kan skru på sjæl. 

Ikke noe slikt å oppdrive på Thansen heller nei. 

Du er vel egentlig bra dum som ikke kan snakke om merke/modell, når du spør etter hjelp.

Anonymkode: caa83...5e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du er vel egentlig bra dum som ikke kan snakke om merke/modell, når du spør etter hjelp.

Takk i like måte.

Skrevet (endret)
Maskinfører skrev (1 time siden):

Høres ut som Mercedes det da ? :) og da er nok Autodoc stedet og lete  https://www.autodoc.co.no/

Ingen treff på slike slanger på hverken autodoc, thansen eller andre norske sider. De har forøvrig også akkurat det samme utvalget, noe som gjør letingen ganske så forutsigbar.

Egentlig så har jeg tatt denne runden der før jeg kom på kg for å spørre, så vet ikke hvem som er den dummeste her jeg.

Men som sagt, om noen her inne ikke har fått det med seg enda så har jeg funnet rette delene på en utenlandsk side. 

Endret av ThereGoesBob
Skrevet
ThereGoesBob skrev (19 minutter siden):

Ingen treff på slike slanger på hverken autodoc, thansen eller andre norske sider. De har forøvrig også akkurat det samme utvalget, noe som gjør letingen ganske så forutsigbar.

Egentlig så har jeg tatt denne runden der før jeg kom på kg for å spørre, så vet ikke hvem som er den dummeste her jeg.

Men som sagt, om noen her inne ikke har fått det med seg enda så har jeg funnet rette delene på en utenlandsk side. 

Det er jo bra da at du fant bremseslanger laget noen på Tess en gang :) sa det gjør nok det lønner seg heller og finne delenummer og søke på det i stedet for reg.nr :D 

https://ny.tess.no/produkter/slanger-og-ror/slanger/slanger-mtr/slanger-tomme/bremseslange/

Skrevet
ThereGoesBob skrev (2 timer siden):

Takk i like måte.

Det var et lite intelligent svar, da jeg ikke har stilt spørsmål på lik linje med deg🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var et lite intelligent svar, da jeg ikke har stilt spørsmål på lik linje med deg🤣

Takk for det intelligente bidraget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...