AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg fikk nylig en c vidunderkrem av min tante. Den skal visst være et must i alle hjem. Helt ukjent, måtte Google. Så den bl.a kunne kjøpes i love butikker. Valgte å gi den et forsøk på dusjkabinettet, da jeg aldri får det Helt rent selv om jeg vasker etter hver dusj. Alltid litt små flekket her og der. Har brukt utallige ulike midler for å prøve å vaske, inkludert wc vask . Bruker alltid nål når jeg har dusjet, før vasking. Har buete dører i kabinettet. Prøvde denne vidunderkremen i dag, og det ble verre enn noen sinne! Måtte vaske det omigjen med en gang, og jeg er ikke så glad i å vaske dusjen.. Er det noen som har pos erfaringer med c vidunderkrem m/svamp. ? Eller har min tante/jeg blitt lurt? Jeg har jo ikke tapt noen penger, men det hsr min tante..... Anonymkode: 67fcd...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. januar 2024 #2 Del Skrevet 21. januar 2024 Elsker vidunderkremen! Tørker bare over med en fuktig klut etterpå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Del Skrevet 21. januar 2024 MarianneE skrev (43 minutter siden): Elsker vidunderkremen! Tørker bare over med en fuktig klut etterpå Skyllet først, tørket over med fuktig klut, så en tørr. Ser på nett at der skal tørkes etterpå Anonymkode: 67fcd...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg testen den også i dusjen, og merket at der det var mest møkk måtte jeg skylle ekstra. Men veldig fornøyd Anonymkode: 24b21...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 15.35): Jeg fikk nylig en c vidunderkrem av min tante. Den skal visst være et must i alle hjem. Helt ukjent, måtte Google. Så den bl.a kunne kjøpes i love butikker. Valgte å gi den et forsøk på dusjkabinettet, da jeg aldri får det Helt rent selv om jeg vasker etter hver dusj. Alltid litt små flekket her og der. Har brukt utallige ulike midler for å prøve å vaske, inkludert wc vask . Bruker alltid nål når jeg har dusjet, før vasking. Har buete dører i kabinettet. Prøvde denne vidunderkremen i dag, og det ble verre enn noen sinne! Måtte vaske det omigjen med en gang, og jeg er ikke så glad i å vaske dusjen.. Er det noen som har pos erfaringer med c vidunderkrem m/svamp. ? Eller har min tante/jeg blitt lurt? Jeg har jo ikke tapt noen penger, men det hsr min tante..... Anonymkode: 67fcd...89c om du har mye kalk i vannet vil nok et slikt alkalisk vaskemiddel fungere dårlig, kan være det du plages med. Prøv å unngå klor/ salmiakk og prøv et surere middel ( bland eddik og zalo 50/50 f.eks) Anonymkode: 1477e...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #6 Del Skrevet 13. mai 2024 Er det noen som har testet vidunderkrem på bunadskjorte? Anonymkode: fd15a...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #7 Del Skrevet 13. mai 2024 Vidunderkremen er det ENESTE som fjerner kalk- og fettlaget i vår dusj. Den inneholder finslipet leire - den rett og slett polerer bort all drit. Vasken vår på kjøkkenet også blir skinnende ren av Vidunderkremen. Tror nesten ikke på deg når du sier st dusjen din ikke ble ren av å bruke den, for den fungerer sykt bra på vårt glass-kabinett… Anonymkode: eb396...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #8 Del Skrevet 25. august 2024 Noen som har testet både denne fra Csoap og Pink Stuff; er det samme greie? Legger ved bilde. Er såpass stor forskjell i pris, så fint om noen har erfaringer Anonymkode: 5e81d...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #9 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 15.35): Jeg fikk nylig en c vidunderkrem av min tante. Den skal visst være et must i alle hjem. Helt ukjent, måtte Google. Så den bl.a kunne kjøpes i love butikker. Valgte å gi den et forsøk på dusjkabinettet, da jeg aldri får det Helt rent selv om jeg vasker etter hver dusj. Alltid litt små flekket her og der. Har brukt utallige ulike midler for å prøve å vaske, inkludert wc vask . Bruker alltid nål når jeg har dusjet, før vasking. Har buete dører i kabinettet. Prøvde denne vidunderkremen i dag, og det ble verre enn noen sinne! Måtte vaske det omigjen med en gang, og jeg er ikke så glad i å vaske dusjen.. Er det noen som har pos erfaringer med c vidunderkrem m/svamp. ? Eller har min tante/jeg blitt lurt? Jeg har jo ikke tapt noen penger, men det hsr min tante..... Anonymkode: 67fcd...89c Dusjkabinett skal du bare bruke godkjente spesialbaskemidler fra produsent på. Ellers blir de fort stygge. Anonymkode: cb829...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #10 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen som har testet både denne fra Csoap og Pink Stuff; er det samme greie? Legger ved bilde. Er såpass stor forskjell i pris, så fint om noen har erfaringer Anonymkode: 5e81d...386 Har prøvd begge. C soaps er best av de to! Anonymkode: 206e6...acc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 25. august 2024 #11 Del Skrevet 25. august 2024 Brukte den på «kjøkkensølvet» i bestikkskuffen senest i dag. Har og brukt den med godt resultat på buede dusjdører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. august 2024 #12 Del Skrevet 25. august 2024 Jeg bruker C-kremen på dusjdørene og det fungerer helt fint. Blir blanke og fine. Fjerner skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #13 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har prøvd begge. C soaps er best av de to! Anonymkode: 206e6...acc Takk for svar! Da skal den handles inn. Har Pink Stuff fra før av, men ser at den ikke egner seg så godt til sko og dusjdører. Anonymkode: 5e81d...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå