Gå til innhold

C vidunderkrem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nylig en c vidunderkrem av min tante.  Den skal visst være et must i alle hjem. Helt ukjent,  måtte Google.  Så den bl.a kunne kjøpes i love butikker.  

Valgte å gi den et forsøk på dusjkabinettet, da jeg aldri får det Helt rent selv om jeg vasker etter hver dusj. Alltid litt små flekket her og der. Har brukt utallige ulike midler for å prøve å vaske, inkludert wc vask . Bruker alltid nål når jeg har dusjet, før vasking.  Har buete dører i kabinettet.

Prøvde denne vidunderkremen i dag, og det ble verre enn noen sinne! Måtte vaske det omigjen med en gang,  og jeg er ikke så glad i å vaske dusjen..

Er det noen som har pos erfaringer med c vidunderkrem m/svamp.  ? Eller har min tante/jeg blitt lurt? Jeg har jo ikke tapt noen penger, men det hsr min tante.....

Anonymkode: 67fcd...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker vidunderkremen! Tørker bare over med en fuktig klut etterpå 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (43 minutter siden):

Elsker vidunderkremen! Tørker bare over med en fuktig klut etterpå 

Skyllet først, tørket over med fuktig klut, så en tørr. Ser på nett at der skal tørkes etterpå 

Anonymkode: 67fcd...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testen den også i dusjen, og merket at der det var mest møkk måtte jeg skylle ekstra. Men veldig fornøyd 

Anonymkode: 24b21...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 15.35):

Jeg fikk nylig en c vidunderkrem av min tante.  Den skal visst være et must i alle hjem. Helt ukjent,  måtte Google.  Så den bl.a kunne kjøpes i love butikker.  

Valgte å gi den et forsøk på dusjkabinettet, da jeg aldri får det Helt rent selv om jeg vasker etter hver dusj. Alltid litt små flekket her og der. Har brukt utallige ulike midler for å prøve å vaske, inkludert wc vask . Bruker alltid nål når jeg har dusjet, før vasking.  Har buete dører i kabinettet.

Prøvde denne vidunderkremen i dag, og det ble verre enn noen sinne! Måtte vaske det omigjen med en gang,  og jeg er ikke så glad i å vaske dusjen..

Er det noen som har pos erfaringer med c vidunderkrem m/svamp.  ? Eller har min tante/jeg blitt lurt? Jeg har jo ikke tapt noen penger, men det hsr min tante.....

Anonymkode: 67fcd...89c

om du har mye kalk i vannet vil nok et slikt alkalisk vaskemiddel fungere dårlig, kan være det du plages med. Prøv å unngå klor/ salmiakk og prøv et surere middel ( bland eddik og zalo 50/50 f.eks) 

Anonymkode: 1477e...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Er det noen som har testet vidunderkrem på bunadskjorte?

Anonymkode: fd15a...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vidunderkremen er det ENESTE som fjerner kalk- og fettlaget i vår dusj. 
 

Den inneholder finslipet leire - den rett og slett polerer bort all drit. Vasken vår på kjøkkenet også blir skinnende ren av Vidunderkremen. 
 

Tror nesten ikke på deg når du sier st dusjen din ikke ble ren av å bruke den, for den fungerer sykt bra på vårt glass-kabinett… 

Anonymkode: eb396...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...