Gå til innhold

Er du mann og har onanert en mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man har ingen meldeplikt til ny partner. Så, hva hadde isåfall vært grunnen til å fortelle? Ønsker du trekant og høre om hun er åpen for det ? Vist ikke la det være. 

Gjenerelt lite å vinne på og fortelle kjærester om tidligere sex erfaringer. Har jeg lært 😅 

Ellers vet jeg at flere av mine kompiser hadde en runkeklubb 🤣 på b.skolen. De er heterofile de, jeg tror dette handler mere om åpenhet enn at man er bifil. (Om de runket hverandre vet jeg ikke, men de runket hvertfall sammen). 

Anonymkode: ec893...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 13.01):

Ikke at du trenger å fortelle. Men dumpegrunn er det da ikke. 

Anonymkode: 2f39a...645

Jo, denne informasjonen tåler kun en liten brøkdel av kvinner. Resten er for usikre og selvsentrert til å beherske tanken på at mannen deres liker kuk på samme måte og de gjør. 

Anonymkode: 288f4...fb6

Skrevet

Dette er helt vanlig å gjøre i gutteårene, selv for oss som er dønn heterofile.

Anonymkode: 11069...1c8

Skrevet

Onani er en soloaktivitet. Å runke en annen er å ha sex med den personen. Sex er ikke bare samlei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 13.01):

Gled deg heller over opplevelsen, fantaser så mye du vil om det :) Du trenger heller ikke tenke på legning, man er ikke bisex fordi man utforsker ting.

Jeg har selv hatt sex med kvinner etpar ganger i livet, men er ikke bifil/bisex for det.

Anonymkode: 2b6fb...c75

Eh, hvis du er kvinne og har har sex med andre kvinner så er du selvfølgelig biseksuell. Det er jo det som er definisjonen. 

Anonymkode: a1c53...05a

Skrevet

Mannen her fortalte relativt tidlig i forholdet vårt at han hadde runket og sugd en annen mann (vel, shemale, faktisk..). Det var jo et lite sjokk, men vi snakka litt rundt det, og det er ikke noe som plager meg i det hele tatt. Han sier selv han er heterofil, men jeg har nok begynt å få han til å innrømme (for seg selv) at han nok innerst inne er bifil. Det er også helt greit for meg. Hvis han også tenner på kuk er det helt greit, sålenge han ikke gjør noe med det bak min rygg, på samme vis at han ikke er med damer bak min rygg. Hva man tenner på, og hva man praktiserer er to vidt forskjellige ting. 

Anonymkode: 7747a...967

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.

Skrevet
Rosa Gnom skrev (På 21.1.2024 den 12.27):

Har jeg ikke erfaring? Hvordan vet du det? Jeg er også født på 80 tallet og fikk med meg fucking åmål. Slapp av. Det er helt greit å være homofil. Ikke noe galt i det,men det du snakker om er å være homofi / bifil. Og det er helt ok.

Kjære deg, man er slett ikke homofil om man onanerer en mann ett par ganger og liker det. Til nøds biseksuell om man skal være nødt å kalle det noe. Homofil er man dersom man forelsket seg og føler kjærlighet til samme kjønn. 

Skrevet
Kvalitet skrev (48 minutter siden):

Kjære deg, man er slett ikke homofil om man onanerer en mann ett par ganger og liker det. Til nøds biseksuell om man skal være nødt å kalle det noe. Homofil er man dersom man forelsket seg og føler kjærlighet til samme kjønn. 

Ja,jeg skrev jo det. Eller nei, jeg ser at jeg skrev bifil. Burde presisert bedre og  skrevet bifil / biseksuell.

Skrevet

Nei 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...