Artmo3 Skrevet 21. januar 2024 #21 Skrevet 21. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig. Spesielt siden dette er noe som fortsatt forekommer på gutteturer. Anonymkode: 2f1c6...033 Var vel en tråd her litt tilbake hvor det ble spurt om holdningene til damer om dette, og det var skremmende mange damer der som hadde sterke fordommer. Selv har jeg ingen seksuell erfaring med menn, men hadde ikke turt å si det til en dame om jeg hadde det, når jeg vet hvor mye dårlige holdninger det er blant damer om dette Endret 21. januar 2024 av Artmo3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #22 Skrevet 21. januar 2024 Artmo3 skrev (2 minutter siden): Var vel en tråd her litt tilbake hvor det ble spurt om holdningene til damer om dette, og det var skremmende mange damer der som hadde sterke fordommer. Selv har jeg ingen seksuell erfaring med menn, men hadde ikke turt å si det til en dame om jeg hadde det, når jeg vet hvor mye dårlige holdninger det er blant damer om dette Dette er noe som startet her for over 25 år siden. Det skjer fortsatt, selv om begge er gift på hver vår kant. Men det holdes selvsagt tyst om. Anonymkode: 2f1c6...033
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #23 Skrevet 21. januar 2024 Medelsvensson skrev (5 timer siden): TS her. Jeg var svært ung da dette skjedde og har tenkt av seksuell legning kanskje ikke er så fasttømret som en vil ha det til. Kanskje det er noe som endrer se med årene. Ettersom en blir eldre preges vi sterkt av andres moral og samfunnets normer. Jeg ønsket bare å finne ut om andre menn har tilsvarende erfaringer. Siden dette var en engangshendelse vil jeg ikke betrakte meg som verken homofil, men jeg har tenkt en del ganger at jeg er bifil. Jeg har prøvd, som godt voksen, i forbindelse med trekant sammen med min kone. Jeg tror ikke på at vi har en fasttømret seksualitet som vi er født med, og som forblir uendret livet ut, men at den er mer flytende og kan endres gjennom livet. Jeg regner meg helt klart som heterofil, og det er kvinner jeg tenner på, tenker på og fantaserer om. Men når jeg har hatt trekant sammen med min kone og en ekstra mann har det vært fint å både og motta og å gi til den andre mannen. Det gjør St sexen oss tre mellom blir mer gøyal. Jeg er trygg på min seksualitet, så hvis noen vil kalle det å være bifil, så driter jeg i det. Men jeg tenker at de som sier det har lite erfaring og kunnskap om seksualitet. Anonymkode: 7ab55...676 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #24 Skrevet 21. januar 2024 Medelsvensson skrev (9 timer siden): TS her. Jeg var svært ung da dette skjedde og har tenkt av seksuell legning kanskje ikke er så fasttømret som en vil ha det til. Kanskje det er noe som endrer se med årene. Ettersom en blir eldre preges vi sterkt av andres moral og samfunnets normer. Jeg ønsket bare å finne ut om andre menn har tilsvarende erfaringer. Siden dette var en engangshendelse vil jeg ikke betrakte meg som verken homofil, men jeg har tenkt en del ganger at jeg er bifil. Ja. Jeg har opplevd noe tilsvarende med en kompis da jeg var ung (slutten av tenårene). Tror nok jeg var og er bifil selv om jeg nå er i et heteroseksuelt forhold og trives med det. Dette "forholdet" med kompisen varte flere måneder. Vi var unge og jevngamle. Når jeg nå ser på jevngamle "gubber" byr det meg i mot å ha en seksuell relasjon med de. Seksuelt fungerer jeg absolutt best med en dame, men et godt minne å se tilbake på med denne gutten. Anonymkode: 9e414...0ee
Tent Skrevet 22. januar 2024 #25 Skrevet 22. januar 2024 (endret) Veldig mange gutter har runket og sugd hverandre under ungdomstiden. Litt med å utforske seksualiteten det. Endret 22. januar 2024 av Tent 2 1
Gorgonzola Skrevet 22. januar 2024 #26 Skrevet 22. januar 2024 (endret) Artmo3 skrev (På 21.1.2024 den 16.05): Kvinner generelt har mye fordommer mot menn som har hatt seksuell erfaring med andre menn, så det er veldig risky å ta opp, sjansen for at hun vil se ned på deg er stor. Så jeg ville holdt dette for meg selv Godt mulig det stemmer men jeg er ganske sikker på at det blant menn eksisterer MYE mer fordommer mot menn som har (bi)seksuelle erfaringer med andre menn enn hva tilfellene er blant kvinner. Endret 22. januar 2024 av Gorgonzola 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #27 Skrevet 22. januar 2024 Gorgonzola skrev (1 minutt siden): Godt mulig det stemmer men jeg er ganske sikker på at det blant menn eksisterer MYE mer fordommer mot menn som har (bi)seksuelle erfaringer med andre menn enn hva tilfellene er blant kvinner. Definitivt ikke min erfaring. Uansett ikke helt sammenlignbart, da de færreste menn har noe imot å ha homofile / bifile omgangsvenner, og ofte ikke noe problem med at en potensiell partner har bi-erfaring. På det område er kvinner langt mer dømmende. Anonymkode: a0abe...44b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #28 Skrevet 22. januar 2024 Tent skrev (4 timer siden): Veldig mange gutter har runket og sugd hverandre under ungdomstiden. Litt med å utforske seksualiteten det. Signerer denne, angrer på jeg ikke gjorde det mer Anonymkode: 6bd8b...fd1 1 1
Gorgonzola Skrevet 22. januar 2024 #29 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Definitivt ikke min erfaring. Uansett ikke helt sammenlignbart, da de færreste menn har noe imot å ha homofile / bifile omgangsvenner, og ofte ikke noe problem med at en potensiell partner har bi-erfaring. På det område er kvinner langt mer dømmende. Anonymkode: a0abe...44b Det siste er jeg helt enig i. Men det er ikke problemstillingen i tråden her. Jeg opplever kvinner som mer rause enn menn når det kommer til homofile og, på generelt grunnlag, til om menn har "utforsket" seksualitet med andre menn. På mikronivå (som gjerne er kvinners prefererte verden = de nære ting) så vil nok kvinner være dømmende om det handler om sin partner. Dobbeltkommunikasjon er som kjent ikke uvanlig
Artmo3 Skrevet 22. januar 2024 #30 Skrevet 22. januar 2024 Gorgonzola skrev (13 minutter siden): Godt mulig det stemmer men jeg er ganske sikker på at det blant menn eksisterer MYE mer fordommer mot menn som har (bi)seksuelle erfaringer med andre menn enn hva tilfellene er blant kvinner. I denne sammenhengen så er det mer naturlig å sammenligne med hva menn synes om bifile kvinner, og der er forskjellen ekstrem Men tviler på det er så mange flere menn som har negative holdninger til bifile menn enn det kvinner har, men her snakket jeg mer om holdninger til motsatte kjønn som er bi
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #31 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 15.00): Hold det for deg selv. Om kjæresten min hadde kommet med noe sånt hadde jeg rett og slett fått et helt nytt syn på han. Anonymkode: fbc70...931 Hadde det vært negativt? For meg og kona åpnet forholdet seg mye mer, tungvint å gå å holde på sånne hemmeligheter synes jeg. Anonymkode: f7e06...00a
Irak Skrevet 2. februar 2024 #32 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 12.11): For den god del år tilbake hadde jeg en kamerat som begynte å snakke med meg om sex. Jeg hadde bare erfaring med onani. Nysgjerrigheten tok overhånd da han foreslo at vi skulle kle oss naken og utforske pikkene våre. Vi ble begge raskt stive. Hans pikk var mye større en min og jeg spurte om å få onanere han. Det fikke jeg lov til. Jeg husker fortsatt den ruglete overflaten på skaftet og det glatte penishodet. Det gikk til slutt for oss begge og jeg fikk spruten hans over hendene mine og på magen. Sæden hans var helt hvit og glatt og til slutt slikket jeg pikkhodet hans ren. Det smakte salt, men var ellers helt OK å kjenne på. Opplevelsen av å ha sex med en mann var positiv og har ikke angret. Senere tok han initiativ til å ha sex sammen på nytt, men da tenkte jeg at det ikke lenger var OK. Jeg var da blitt et litt eldre. Har siden lekt med tanken på å være sammen med en mann en gang i blant, men lar det være med tanken. Men jeg angrer ikke på erfaringen. Jeg er nå i et forhold med en kvinne, men har ikke fortalt henne om denne episoden. Jeg tror heller ikke jeg kommer til å fortelle det. Eller skulle jeg det? Anonymkode: f79b9...76b Ikke fortell henne dette med mindre du er helt sikker på at hun klarer å håndtere denne informasjonen på en ok måte.... Er hun ikke åpen seksuelt så kan dette være en dealbraker for henne, og det vil du ikke risikere.... Så da kan det være litt sånn sjansespill... Ikke lurt 👌
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #33 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 12.23): Rosa Gnom - du burde kanskje avstå fra å svare siden du ikke har særlig relevant erfaring. Jeg er født på åttitallet. Fucking Åmål frigjorde oss. For meg og andre jeg kjenner er det helt ok og ha erfaring fra samme kjønn uten å måtte sette seg selv i bås. Alle snakker ikke like åpent om dette, særlig ikke menn, men vil tro dette er veldig normalt! Anonymkode: cab32...d12 Enig. Jeg ville ikke fortalt en kvinne dette. En kone eller kjæreste, hvorfor? Jeg er også Fucking Åmål generasjon. Om noe heter det. De Adidas kneppebuksene gjorde det litt for lett å få tilgang til lår og skritt med klærne på, både av eget og annet kjønn… Jeg hadde kompiser som eksperimenterte, det ble en og annen blowjob, litt klining i sofaen. Den gang var vi veldig åpne og jeg vet om mange som eksperimenterte som ikke er helt dønn heterofile egentlig. Var en ting av tiden. Ja, det gjorde oss nok mye tryggere på hvem vi er, enten vi fant ut av at vi er hetero, bifil eller homofile. Mange i min vennekrets var innom å prøve seg frem med samme kjønn, noen en gang og fant ut at det ikke passet, noen flere ganger før de la ballen død. Andre turte kanskje ikke helt gi slipp på håpet om at de bare var hetero, og feilet gang på gang, når de heller egentlig drømte om å tømme fotballspilleren gjentatte ganger, enn å tilfredsstille Lise som alle syntes var så søt. Om det å slikke pikken til en kompis trigger deg er du nok minst bifil. Ikke noe galt i det. Men det er ikke noe kvinner setter pris på. Finn ut av seksualiteten din før du lager for mye rot for deg selv. Om du vil suge menn er det et hav av menn som ønsker å bli sugd. Ønsker du å bo med en mann? Dele livet ditt med en mann? Eller en kvinne? Det dreier seg vel om mer enn en purring av å så vidt ha sleiket en penishode for mange år siden? Må være enten en legning eller tenning som er motoren her? Mange menn har slikket et penishode, og siden tenk, ikke faen, dette er ikke min greie. I fylla, blitt utfordret, bedding og annen dumskap menn driver med. Men det er en episode de ønsker glemme. Ergo, du er neppe hetero… Anonymkode: 85dd9...70c 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #34 Skrevet 2. februar 2024 Tent skrev (På 22.1.2024 den 15.23): Veldig mange gutter har runket og sugd hverandre under ungdomstiden. Litt med å utforske seksualiteten det. Ja, jeg og noen kompiser gjorde det. Var deilig og frigjørende. Var på 90-tallet. Vi var basket og fotballspillere, så ikke de mest femi. Men en androgyn kropp med litt lengde på håret som var inn den gangen, og knelange sokker, og alle var slanke og hadde den strutterompa og midjen med en joggebukse på, og vi gikk jo ikke i annet, hjalp nok til? Det gjorde jo mange av gutta litt mer feminine? Vet ikke. Men vi prøvde suge pikk. Mange ganger. Også på hjemme alene fester. Kom det ikke nok jenter, så ordnet gutta blowjobs på hverandre. Men de kåteste sugde hverandre på vei både til og fra fotball og basket trening. Jeg hadde to kompiser som var så kåte at når de skjønte at de alltid hadde en munn tilgjengelig hos den andre så var det suging flere ganger om dagen. Kåte tenåringer kan jo ta helt av. Ingen kvinne har noen gang gitt meg så deilige blowjobs som en annen mann. Anonymkode: 85dd9...70c 1
ThereGoesBob Skrevet 2. februar 2024 #35 Skrevet 2. februar 2024 Jeg ble befølt en gang på tissemannen av to menn, men jeg er ikke homo. Hva er jeg?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #36 Skrevet 2. februar 2024 ThereGoesBob skrev (4 timer siden): Jeg ble befølt en gang på tissemannen av to menn, men jeg er ikke homo. Hva er jeg? Du er befølt. Anonymkode: 84956...946
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #37 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 16.13): Dette er noe som startet her for over 25 år siden. Det skjer fortsatt, selv om begge er gift på hver vår kant. Men det holdes selvsagt tyst om. Anonymkode: 2f1c6...033 Men da er du jo utro. Det er noe helt annet. Tror ikke det er så uvanlig med sånne erfaringer, men det snakkes ikke om. Og jeg tror heller ikke det er så lurt, dersom man ikke er helt sikker på hvordan kona vil reagere. Jeg testet med kvinner da jeg var ung, er ikke verken biseksuell eller bifil og har ikke lyst til å gjøre det igjen. Det var ren eksperimentering. Anonymkode: b5ee2...a7b
ThereGoesBob Skrevet 2. februar 2024 #38 Skrevet 2. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er befølt. Anonymkode: 84956...946 Feil. Jeg er omskjært. Endret 2. februar 2024 av ThereGoesBob
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #40 Skrevet 2. februar 2024 Har alltid tenkt at slikt forekommer hyppig blant tenåringsgutter. Jeg og min kjære har vært veldig åpen med hverandre om tidligere erfaringer, blant annet historier fra da vi begynte å onanere som ung. Han har hatt et større spekter i ulike kvinner, jeg har hatt mye mer sex enn han, men i faste forhold og jeg har stort sett kun vært med atleter under 30 år. Min kjære er over 40. Jeg hadde ikke steilet over en historie fra ungdomstiden som omhandlet en av samme kjønn. Men om han hadde et uavklart forhold til egen seksualitet kunne det nok kjentes litt slitsomt ut å ikke vite om han plutselig bestemte seg for å være bifil eller homofil. Jeg har foreslått trekant med annen kvinne eller mann. Han har avslått tilbudet helt kategorisk. Men jeg hadde gladelig gitt han den opplevelsen sammen med meg om han var binysgjerrig, seksuelt. Jeg har selv hatt sex med to kvinner og kunne gjerne tenkt meg sex med en kvinne igjen i løpet av livet. Jeg vil ikke være i en romantisk relasjon med en kvinne, men sexen var deilig og kvinnekroppen er estetisk vakker emm. Jeg støtter åpenhet i et forhold med en livspartner 🥰❤️ Anonymkode: d43b2...b73 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå