Gå til innhold

Har du datet noen som er enke/enkemann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var vedkommende ferdig med sorgen og var klar for å komme seg videre?

Anonymkode: 7acb0...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, forrige og nåværende. Og de var klare, det var henholdsvis tre og seks år siden dødsfallet. Jeg ville vært skeptisk hvis det var gått veldig kort tid.

Anonymkode: 0bc87...d6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Var vedkommende ferdig med sorgen og var klar for å komme seg videre?

Anonymkode: 7acb0...0ed

Jeg datet en mann som mistet kona for 13 år siden. Aldri giftet seg igjen. Han var hverken klar eller ferdig bearbeidet. Nokså skadet av å ha mistet sin kjære faktisk, så det endte med at jeg løp motsatt retning. 

Han må være unntaket, bare så det er sagt og hans psyke har nok ikke bare med tapet av kona å gjøre.... 

Lykke til. 

Anonymkode: d2733...908

• Hjerte 1
Skrevet

Prøvd. Men han var ekstremt opptatt av alt hun gjorde for han seksuelt, så det ble for weird for meg. 

• Liker 2
Skrevet

Prøvd. Fant ut at han hadde vært utro gjennom hele ekteskapet, og fortsatte trenden med meg..

Anonymkode: 43571...c0e

Skrevet

Ja. Er kjæreste med en enkemann. Han mistet kona for 2 år siden.

Jeg var ekstremt skeptisk og var ærlig om det. At jeg ikke ville gå inn i et forhold der jeg følte for å konkurrere mot et spøkelse.

Han var veldig klar på at han ønsket å finne kjærligheten igjen og at selv om han innimellom kjente på sorg og savn, så var hjertet åpent for en ny kjærlighet om han traff den rette.

Da vi møttes smalt det for begge to. Det var som vi kjente hverandre fra er tidligere liv.

Han har to barn og jeg ett. Vi visste det kunne bli utfordrende å møtes og hvordan barna hans ville reagere. Men de ble nysgjerrige på meg fra første øyeblikk. Vi har ikke sagt at vi er kjærester til dem, men han har pratet om meg og ungen og er i konstant dialog med dem i prosessen. 

Da jeg møtte dem første gang klikket vi med en gang. Andre gang satt yngste seg på fanget mitt. Tredje gang var det gjensynsglede og de ville at jeg skulle bli så lenge som mulig.

Jeg har lest meg opp om barn og sorg og sammen jobber vi for å trygge barna om at ingenting vil endre seg mht dem og far. Jeg blir bare en ekstra person i livet deres som er glad i dem.

Når det kommer til han har jeg aldri opplevd slik kjærlighet og dedikasjon. Hans følelser for meg er genuin og sterke og jeg kjenner ikke på at «eks» tar plass i vårt forhold. Samtidig prater vi innimellom om henne og selvfølgelig vil han innimellom kjenne på savn og sorg pg det er helt naturlig og selvsagt helt ok. 

Nå vil jo hvert menneske reagere forskjellig på å miste sitt livs kjærlighet på en brutal måte. Med min kjæreste har han bearbeidet og akseptert at hun er borte. Og han vet han og barna fortjener ny kjærlighet og lykke. Med meg har han fått tilbake livsgnisten og hver gang han ser meg lyser han opp❤️

Anonymkode: 7df60...832

Skrevet

Jepp, datet en og vedkommende var ikke kommet seg videre mentalt. 6 år siden dødsfallet. 

Anonymkode: 5ea7d...fac

Skrevet

Altså ; man kommer jo alltid til å ha med seg en avdød ektefelle i hjertet og det må en ny partner godta om h*n har et snev av empati. Dvs man må gis rom for å ha med seg den man mistet og man kan ikke forvente at h*n blir glemt. Det er ikke som en fraskilt, det er noe helt annet. Derfor må man være raus i et slik forhold. Ikke alle greier det, det er en ærlig sak.

Anonymkode: b9884...4a9

Skrevet

Lærte i ung alder.. at hvis hun ikke slapp klemmen først, så ville hun noe mere🥰

Den beste sexen ble oppnådd etter at vi ble enige om, at sex er omsorg for hverandres nytelse. Da er det så mye lettere å bli gode venner, med et smil om munnen🥰 Gjensidig enighet, gir gjensidig nytelse💞

Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Lærte i ung alder.. at hvis hun ikke slapp klemmen først, så ville hun noe mere🥰

Den beste sexen ble oppnådd etter at vi ble enige om, at sex er omsorg for hverandres nytelse. Da er det så mye lettere å bli gode venner, med et smil om munnen🥰 Gjensidig enighet, gir gjensidig nytelse💞

Hva er relevansen i denne tråden?

Anonymkode: 0bc87...d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...