AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Hadde samleie med samboeren min. Går ikke på prevensjon, men ønsker ikke å bli gravid på nåværende tidspunkt. Vi pleier derfor å være veldig forsiktige. Dessverre falt kondomen av denne gangen, men han er ganske sikker på at han ikke kom inni meg da han pleier å trekke seg ut før han kommer. Han mener han trakk seg ut litt senere enn vanlig denne gangen, men han fikk utløsningen utenfor skjeden. Kondomen var igjen i skjeden etter at han trakk seg ut. Er i de fertile dagene, så litt dårlig timing dette. Tåler hormoner veldig dårlig, og ønsker egentlig ikke å ta en angrepille mtp bivirkninger osv Hva hadde du gjort? Anonymkode: a561b...ac3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Om du ikke ønsker å bli gravid så tar du angrepille. Om det går greit å bli det å så tar du det ikke Anonymkode: 749cb...f49 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde samleie med samboeren min. Går ikke på prevensjon, men ønsker ikke å bli gravid på nåværende tidspunkt. Vi pleier derfor å være veldig forsiktige. Dessverre falt kondomen av denne gangen, men han er ganske sikker på at han ikke kom inni meg da han pleier å trekke seg ut før han kommer. Han mener han trakk seg ut litt senere enn vanlig denne gangen, men han fikk utløsningen utenfor skjeden. Kondomen var igjen i skjeden etter at han trakk seg ut. Er i de fertile dagene, så litt dårlig timing dette. Tåler hormoner veldig dårlig, og ønsker egentlig ikke å ta en angrepille mtp bivirkninger osv Hva hadde du gjort? Anonymkode: a561b...ac3 Hvis eggløsning først er i gang er det uansett for sent med angrepille… Men hadde heller tatt bivirkninger fra den enn et uønsket svangerskap🙄 Anonymkode: fc243...e0d
Topsi Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Ville tatt den. Det er noen bivirkninger, men alternativet er kanskje ikke så fristende det heller. Så er det du dårligere effekt hvis du har hatt eggløsning, men det skader uansett ikke 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 Skjedd med oss et par ganger - er jeg utenfor fertilitetsvinduet så har vi alltid satset på at sånne usikre situasjoner har gått greit. Og det har de. Rundt eggløsning så har jeg tatt angrepille. Bare snakk om 2 ganger. Vi er forsiktige ellers. Anonymkode: d9dbb...9e8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjedd med oss et par ganger - er jeg utenfor fertilitetsvinduet så har vi alltid satset på at sånne usikre situasjoner har gått greit. Og det har de. Rundt eggløsning så har jeg tatt angrepille. Bare snakk om 2 ganger. Vi er forsiktige ellers. Anonymkode: d9dbb...9e8 Fikk du noen bivirkninger av den? Har ikke tatt det på mange år, men husker at jeg ble veldig påvirket både fysisk og psykisk. Sluttet jo på prevensjon fordi jeg tåler hormoner så dårlig Akkurat fått regelmessig syklus, så blir så lei meg for at jeg må klusse det til igjen.. Hvis syklusen min stemmer så skal det være ca. to dager til eggløsning i dag.. Anonymkode: a561b...ac3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #7 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk du noen bivirkninger av den? Har ikke tatt det på mange år, men husker at jeg ble veldig påvirket både fysisk og psykisk. Sluttet jo på prevensjon fordi jeg tåler hormoner så dårlig Akkurat fått regelmessig syklus, så blir så lei meg for at jeg må klusse det til igjen.. Hvis syklusen min stemmer så skal det være ca. to dager til eggløsning i dag.. Anonymkode: a561b...ac3 Tatt den 2 ganger. Første gangen ble jeg kvalm og fikk diaré. Andre gangen ingenting. Anonymkode: d9dbb...9e8
Topsi Skrevet 20. januar 2024 #8 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk du noen bivirkninger av den? Har ikke tatt det på mange år, men husker at jeg ble veldig påvirket både fysisk og psykisk. Sluttet jo på prevensjon fordi jeg tåler hormoner så dårlig Akkurat fått regelmessig syklus, så blir så lei meg for at jeg må klusse det til igjen.. Hvis syklusen min stemmer så skal det være ca. to dager til eggløsning i dag.. Anonymkode: a561b...ac3 Da ville jeg tatt den, så lenge du ikke har hatt eggløsning skal den være ganske effektiv
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #9 Skrevet 21. januar 2024 Topsi skrev (1 time siden): Da ville jeg tatt den, så lenge du ikke har hatt eggløsning skal den være ganske effektiv Ja, jeg burde vel kanskje det.. er det stor sannsynlighet når han ikke har kommet inni meg? Og Kan det påvirke fertilitet dersom man tar for mange angrepiller? husker jeg hørte noe om det en gang, så sikkert derfor jeg også er redd for å ta det da jeg tok en del da jeg var yngre. Anonymkode: a561b...ac3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #10 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg burde vel kanskje det.. er det stor sannsynlighet når han ikke har kommet inni meg? Og Kan det påvirke fertilitet dersom man tar for mange angrepiller? husker jeg hørte noe om det en gang, så sikkert derfor jeg også er redd for å ta det da jeg tok en del da jeg var yngre. Anonymkode: a561b...ac3 Påvirke din fertilitet? Ja: du blir gjerne ikke gravid nå, men på lengre sikt har det null betydning. Syns du surrer godt her.. Bivirkning du får av angrepille er typ kanskje at du blir litt trøtt samme ettermiddag og får litt forsinket mens. Vil hevde at svangerskap har hinsides mye mer bivirkninger enn angrepiller.. Anonymkode: f4c73...a10 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #11 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, jeg burde vel kanskje det.. er det stor sannsynlighet når han ikke har kommet inni meg? Og Kan det påvirke fertilitet dersom man tar for mange angrepiller? husker jeg hørte noe om det en gang, så sikkert derfor jeg også er redd for å ta det da jeg tok en del da jeg var yngre. Anonymkode: a561b...ac3 Mener du bivirkningene av angrepillen er så ille at du heller føder ett barn eller i verstefall må gjennom en abort? Anonymkode: 266be...ba8 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #12 Skrevet 21. januar 2024 Etter hva jeg har lest er det verre å ta en abort enn en angrepille. Anonymkode: 98465...18a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå