Gjest MisterMister Skrevet 4. februar #61 Del Skrevet 4. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #62 Del Skrevet 17. februar Anonymkode: df9a6...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 18. februar #63 Del Skrevet 18. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 18. februar #64 Del Skrevet 18. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #65 Del Skrevet 19. februar Anonymkode: c6295...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #66 Del Skrevet 19. februar Overrasket over at ingen har nevnt legenden Cbat. Ellers er det noen gode sanger på albumet Lovage: Music to make love to your old lady by med Mike Patton. Anonymkode: 12531...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 7. oktober #67 Del Skrevet 7. oktober (endret) Fikk høre denne på et nachspiel nylig, av en kvinne som var betatt Zimmer.. Skal tro hvordan det er å ha sex til denne? sa jeg og smilte til henne.. Åå ja, du er av den typen du ja, så lo hun.. Så vi spilte denne: .. og etterpå spilte vi denne: Jeg liker jo Uplifting Trance, så denne gikk på repeat🥰 Endret 7. oktober av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #68 Del Skrevet 7. oktober Tar denne som anonym, for åpenbare grunner. Anonymkode: cf7c3...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #69 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 23.39): Ønsker å få litt tips til god musikk å lage ei knulle liste med. Anonymkode: 59ead...061 Helt klart denne! Bare å holde takten.. GIVE PEACE A CHANCE Beatles Anonymkode: 97a33...810 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #70 Del Skrevet 7. oktober Denne svarer vel for seg selv Anonymkode: ecb88...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #71 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 10.40): Boom boom boom boom I want you in my room lets spend the night together From now until forever….. Anonymkode: 3bd5b...a81 POV: hvordan si du er gammel uten å si du er gammel Anonymkode: cb18e...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #72 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): POV: hvordan si du er gammel uten å si du er gammel Anonymkode: cb18e...7b7 Hvordan si at du ikke vet hva POV betyr uten å si at du ikke vet hva POV betyr Anonymkode: d28b6...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #73 Del Skrevet 7. oktober Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On............... Dette er ifølge min mening en veldig sexy låt, han synger den så raspete og fint. Og den er sånn passe frekk, om den ikke passer under selve akten - så er den ihvertfall perfekt under stripteasen og eventuelt forspill......... Anonymkode: 752bf...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. oktober #74 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On............... Dette er ifølge min mening en veldig sexy låt, han synger den så raspete og fint. Og den er sånn passe frekk, om den ikke passer under selve akten - så er den ihvertfall perfekt under stripteasen og eventuelt forspill......... Anonymkode: 752bf...aeb Denne har jeg strippa til foran min aller aller første kjæreste 😂😆🤭. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #75 Del Skrevet 7. oktober Irak skrev (1 time siden): Denne har jeg strippa til foran min aller aller første kjæreste 😂😆🤭. GØY! 😊 Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes at den låta er så innmari rå. Anonymkode: 752bf...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7. oktober #76 Del Skrevet 7. oktober Bryan Adams - Thought I'd Died And Gone To Heaven ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #77 Del Skrevet 7. oktober Irak skrev (5 timer siden): Denne har jeg strippa til foran min aller aller første kjæreste 😂😆🤭. Beholdt du hatten på ? 🫣 Anonymkode: ecb88...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 7. oktober #78 Del Skrevet 7. oktober Skulle aldrig kunna ha sex till musik 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. oktober #79 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Beholdt du hatten på ? 🫣 Anonymkode: ecb88...a0d Selvfølgelig 😉. Hadde en stol til og med... Så helt på slutten av sangen så timet jeg det slik at jeg satt på stolen mot han, og sprika med beina. Jeg hadde øvd 😉. Det bruker å hjelpe det 🥳. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #80 Del Skrevet 7. oktober Röyksopp - Alpha Male 😉 Anonymkode: 60e6d...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå