AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Ønsker å få litt tips til god musikk å lage ei knulle liste med. Anonymkode: 59ead...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Du kan ikke knulle musikk. Anonymkode: 22b8b...ea6 18 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar (endret) Tja, den lista har vi, men du/dere må nesten lage en egen. Akkurat nå hører vi på Delibes Lakmé... Men jeg skriver her..... Kona vil imidlertid legge seg... Sammenheng....? Endret 21. januar av Cor Cubiculum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Eyes Without a Face og Flesh for Fantasy, Billy Idol 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Ord deling. Anonymkode: dc8c4...6c4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar Boom boom boom boom I want you in my room lets spend the night together From now until forever….. Anonymkode: 3bd5b...a81 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Mozart - Lacrimosa Jeg kødder ikke. Anonymkode: e608f...546 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar Rammstein! 🤣 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ord deling. Anonymkode: dc8c4...6c4 Har dysleksi så det er ofte vanskelig Anonymkode: 59ead...061 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar Takk til dere som kommer med tips, og ikke skriver om min skrivefeil. Jeg har sterke skrivevansker grunnet dysleksi. Takk 👍 Anonymkode: 59ead...061 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar Jeg bruker faktisk Home Free. Men det er fordi bassen gjør meg kåt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 21. januar #12 Del Skrevet 21. januar Her har det gått mye i The Beatles. Nydelig musikk å elske til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 21. januar #13 Del Skrevet 21. januar Bolero - Maurice Ravel 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Del Skrevet 21. januar Smooth j.azz😋 Anonymkode: 327ac...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Del Skrevet 21. januar Rammstein🤤 Anonymkode: 49323...e76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Del Skrevet 21. januar Je’taime …moi non plus Anonymkode: 858d4...b11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Del Skrevet 21. januar Demons - Imagine dragons 😅 Anonymkode: fd92c...628 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #18 Del Skrevet 21. januar Madrugada Anonymkode: 04712...19e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #19 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk til dere som kommer med tips, og ikke skriver om min skrivefeil. Jeg har sterke skrivevansker grunnet dysleksi. Takk 👍 Anonymkode: 59ead...061 Jeg er ikke sikker på hvordan dysleksi fungerer, og det er sikkert ulike varianter av det også, så ha meg unnskyldt om dette nedenfor ikke passer for deg, TS, men kanskje det passer for andre? Jeg har en enkel huskeregel for meg selv. Hvis jeg sier to ord sammenhengene uten pause når jeg snakker, som f.eks. "knullemusikk" eller "dopapir" eller "lokalavis", eller "fiskekrok", da skal det heller ikke være pause(mellomrom) mellom ordene når de skrives. Altså, sier du to ord som et sammenhengende ord, så skriver du det også som et sammenhengende ord. De fleste enheter man skriver på har en stavekontroll, men denne skjønner sjelden dette norske fenomenet med sammensatte ord, derfor må man bare stole på at et ord skal skrives sammenhengende selv om man får rød strek under. Anonymkode: 0594b...7ad 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #20 Del Skrevet 21. januar Det sier en del om utholdenheten til disse som bare nevner en enkelt låt🤭 Anonymkode: 327ac...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå