AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Del Skrevet 20. januar 2024 Hei, noen flere som har startet nettbutikk her? Er i startfasen med min egen virksomhet, tenkte å ha nettbutikk der jeg legger ut produktene jeg lager. noen med erfaring angående hvor man bør kjøpe plass til nettbutikken? Anonymkode: d545d...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Del Skrevet 20. januar 2024 Sjekk Wix eller Shopify. Anonymkode: 2e86f...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #3 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sjekk Wix eller Shopify. Anonymkode: 2e86f...232 Tusen takk😊 Anonymkode: d545d...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 20. januar 2024 #4 Del Skrevet 20. januar 2024 Shopify. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Del Skrevet 20. januar 2024 Wordpress med Woocommerce. Litt brattere læringskurve, men kan modifiseres akkurat slik du vil. Anonymkode: 1a95a...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bemes Skrevet 22. februar 2024 #6 Del Skrevet 22. februar 2024 (endret) Jeg tror anerkjente e-handelsplattformer som Shopify, WooCommerce eller BigCommerce kan være et godt alternativ, siden de tilbyr hostingtjenester, domeneregistrering og et brukervennlig grensesnitt for å administrere butikken din. Det er også verdt å konsultere et selskap som tilbyr full-cycle development som denne https://vector-software.com/. Jeg jobbet med det, så jeg vet at det kan gi ekspertise i å lage en tilpasset nettbutikk som er i tråd med dine spesifikke krav og mål. De kan veilede deg gjennom utviklingsprosessen og sikre en sømløs og effektiv netthandelsopplevelse for kundene dine. Endret 23. februar 2024 av bemes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå