AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #41 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 8.18): Vi har analsex oftere enn vaginal sex, så det sier seg selv at jeg/vi synes det er bedre med analsex 😄 Ved analsex så får orgasme uten at jeg trenger å hjelpe, i motsetning til vaginal sex hvor jeg må bruke hånda/leketøy. Får kraftigere og bedre orgasme ved analsex også, det føles mer intimt og deilig/kinky også 😍 Anonymkode: c9a55...0b6 Enig med deg, får og mye lengre og kraftigere orgasmer ved analsex. Det går så intenst at jeg noen ganger besvimer Anonymkode: 3a48e...746 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #42 Skrevet 28. januar 2024 Magwen skrev (11 minutter siden): Hvorfor noen damer liker analsex, andre ikke gjør det er vel ikke godt å svare på. Jeg og kona hsr en del analsex og hun nyter det og stønner høyt. Vi bruker glidemiddel og jeg har flasken klar til å sprute på mer om det å trengst😊😊. Viktig at dama slapper av. Har hatt sex med ca 20-25 damer og ca 6-7 har jeg hatt analsex med. Kunne sikkert blitt flere, men noen av de ble det ei natt eller helg med. Viktig å gjøre ting riktig. Vi bruker først en liten dildo og tar henne med. Smør den godt og så kjøre sagt ut å inn litt, før pikken tar over. 😋😋😋 Samme her, dama elsker det, hun stønner og får hinnsides orgasmer av analsex. Etter hun opplevde så deilige orgasmer, ville jeg og prøve, hun brukte dildo på meg. Har aldri skreket sånn under sex før, trodde orgasmen skulle ta livet av meg🙈 Anonymkode: 3a48e...746 1 1
Helene Skrevet 28. januar 2024 #43 Skrevet 28. januar 2024 Hører og ser at her er mye uvitenhet. Som sagt, for min del handlet dette om tillit. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #44 Skrevet 28. januar 2024 Helene skrev (1 minutt siden): Hører og ser at her er mye uvitenhet. Som sagt, for min del handlet dette om tillit. Helt sant, det er så mye uvitenhet. Både jeg og dama måtte gå gradene og måtte ha hundre prosent tillit til hverandre før vi lot analen være åpen for analsex. Det har gitt hverandre så mye nytelse, både dame og ikke minst meg selv. Ville ikke prøve helt i starten, men fyf… så deilige orgasmer jeg får av det, like intense som dama. Uten tillit hadde det ikke funka. Anonymkode: 3a48e...746 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå