Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 8. november 2002 #1 Del Skrevet 8. november 2002 Stille her. Ensomt. Uten deg. Så alene. Så kald. Det føles ut som det mangler noe. Noen har prøvd å fylle ditt tomrom, men vi vet begge to at det ikke går. Nå kommer snøen. Den du likte så godt. Du sa at snø var så ren som din samvittighet, også lo du godt etterpå. Når det snør, tenker jeg spesielt på deg. Det hender jeg legger meg ned i snøen og hylgriner, men det er det bare du og jeg som vet. Du skal liksom være glemt nå. Mine følelser for deg skal ikke eksistere, siden du ikke eksisterer. Men følelsene mine brenner like sterkt inne i meg. Jeg kommer aldri til å glemme deg, vet du! Det er både bra og dårlig. Så bra fordi jeg har fått sjansen til å ha opplevd alt dette med deg, og så dårlig fordi du gikk fra meg.. :cry: Heldigvis tar kjæresten min vare på meg , han sørger for å gjøre den jobben du pleide å gjøre. Men det er annerledes. Selvfølgelig er det det! Tårer faller ned mitt kinn. Velkommen natt. Velkommen drøm. For bare i mine drømmer får jeg se deg igjen :cry: Miss you so much Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 8. november 2002 #2 Del Skrevet 8. november 2002 Ja, det er vondt å savne noen.... hvem er det du tenker så mye på? *klemmer IW forsiktig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 8. november 2002 #3 Del Skrevet 8. november 2002 Ja, det er vondt å savne noen.... hvem er det du tenker så mye på? *klemmer IW forsiktig* Gamlekjæresten min. Han døde da han kjørte moped. Da var det faktisk snø også! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå