Kontorotta Skrevet 23. januar 2024 #21 Del Skrevet 23. januar 2024 Privat, null problem. Jobb, vanskelig å jobbe når alt utføres i skya. Plutselig ser jeg at det kunne blitt et problem privat også, da jeg ikke kunne jobbet, sikkert blitt permittert, men ikke fått behandlet søknaden, blitt dårlig med inntekt ei stund da. Kunne reist på hytta, fisket og levd av det ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #22 Del Skrevet 23. januar 2024 Hadde ikke gjort meg noen ting. Bruker egentlig ikke internett så mye. Er innom her ett par ganger i måneden, men det er ikke noe jeg savner når jeg ikke er der. Bruker dvd/blu-ray når vi ser på noe på TV. Bruker ikke sosiale medier, bortsett fra å sjekke facebook innimellom, men det klarer jeg meg fint uten. Spiller dataspill som spilles offline. Det «verste» er at jeg måtte stilt ovnene i huset manuelt istedenfor via app, men det går fint. Anonymkode: e397e...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #23 Del Skrevet 23. januar 2024 Det hadde vært krise for min del. Jeg gjør ikke noe annet enn å være på nettet hele dagen. Spiller WoW og det må jeg ha internett til. Når jeg ikke spiller så ser jeg på serier på Netflix, HBO eller andre strømmetjenester. Leser bøker så det kunne jeg sikkert gjort i en uke, men hadde savnet internett grådig mye. Anonymkode: 7c260...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #24 Del Skrevet 28. januar 2024 For min del ville jeg måtte klart meg uten: tv, musikk, det meste på mobilen (FB,Snap, WF++), husalarmen, ville ikke kunne krysse inn barna på barnehagen da vi bruker app, ville ikke kunne kommunisere med jobben uten å ringe/sende sms. Hadde sikkert vært deilig, stille og rolig den første tida men så hadde det nok blitt litt kjedelig. Anonymkode: f2a73...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 28. januar 2024 #25 Del Skrevet 28. januar 2024 Litt vanskelig å fulgt med 100% på studier, alle beskjeder/info osv ligger jo på Canvas som trenger nett. Men hadde nok klart å studert fordi om. En uke hadde nok gått fint, blitt mye bøker og Nintendo på kveldstid, men hadde nok savnet det på femte/sjette dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå