AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #21 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Huff. Kan ikke han fyren her få noe bedre er det første jeg tenker? Enn å ligge og humpe på en inntørka rosin. Hadde skjønt det om det var en mann på 50+ og ei jente på 28 da gir det jo mening. Begge får noe de ønsker, men her virker det som om den gamle kjærringa bare utnytter den stakkars unge mannen Anonymkode: e320e...c7a Ts her. Han har vært sammen med flere unge jenter mens de har kjent hverandre. Han har hatt flere fengselsopphold bak seg og da forsvinner disse unge jentene men venninna mi er der. Hun er sterk, selvstendig og empatisk. Og har ikke ei rynke, siden det er det du mener er det viktigste her. Anonymkode: f6675...d07 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #22 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han har et poeng da. Kvinner eldes mye dårligere. Når det kommer til hud. Blant annet grunnet forskjeller i kollagen. https://www.kk.no/livstil/menns-hud-er-sterkere-enn-kvinners/67888841 Anonymkode: b68db...e70 Men det betyr ikke at yngre må være med eldre menn fordi. Å hud er ikke alt. Noen yngre menn liker eldre damer, og noen yngre kvinner liker eldre menn og mann mann, dame, dame, men mer kollagen kan den yngre part finne i noen jevnaldrende enn noen på nesten 30 år mer, om det er kollagenet det står på. Jeg ser en stor forskjell på menn rundt min alder, sent 20 årene, tidlig 30 årene og de som er rundt 50. Vil ikke få 55 åringer til å føle seg dårlige, syns bare en god del overdriver når de får sansen for noen mye yngre. Anonymkode: 73586...d92
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #23 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Han har vært sammen med flere unge jenter mens de har kjent hverandre. Han har hatt flere fengselsopphold bak seg og da forsvinner disse unge jentene men venninna mi er der. Hun er sterk, selvstendig og empatisk. Og har ikke ei rynke, siden det er det du mener er det viktigste her. Anonymkode: f6675...d07 Hun kan også få seg noe bedre. Skal ungheten hans trumpe om han er farlig? Da er hun ikke empatisk men dum. Hun har garantert en rynke eller botox ikke vær spinnvill. Anonymkode: 73586...d92
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #24 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Æsj, hun er en gammel gris om hun legger seg etter han. At han sliter og hun «hjelper» han er jo grooming Anonymkode: 574f5...87f Er dette en slags ironi over kommentarene vi ser her inne når noen forteller om en mann på 55 med en kvinne på 28? For da hagler det med kommentarer om at den unge parten sikkert ikke er den skarpeste i skuffen, at den eldre parten er på barnerov fordi han ikke kan få noen på egen alder, at den unge parten snart må bytte bleier på en døende kreftpasient… I begge tilfeller er det selvsagt idiotisk. Finner du noen som er glad i deg, som du er glad i, så er du heldig. Noen opplever ikke det i løpet av livet. Om 100 år er du glemt. Hvis du greier å få 30 år med lykke så grip det mens du kan. Anonymkode: 680b8...f0f 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #25 Skrevet 20. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men det betyr ikke at yngre må være med eldre menn fordi. Å hud er ikke alt. Noen yngre menn liker eldre damer, og noen yngre kvinner liker eldre menn og mann mann, dame, dame, men mer kollagen kan den yngre part finne i noen jevnaldrende enn noen på nesten 30 år mer, om det er kollagenet det står på. Jeg ser en stor forskjell på menn rundt min alder, sent 20 årene, tidlig 30 årene og de som er rundt 50. Vil ikke få 55 åringer til å føle seg dårlige, syns bare en god del overdriver når de får sansen for noen mye yngre. Anonymkode: 73586...d92 Jeg ville i grunn bare påpeke at dette med å se ut som en "rosin" ikke er likt for kvinner og menn. Spesielt siden du skrev "men er kvinnen det, så er mannen det også. " Alt er ikke likt. Blir som å si at kan en mann løfte noe svintungt så kan en kvinne det også. Nei. Sånn er det altså ikke. Vi må ta hensyn til de biologiske forskjellene mellom to kjønn. Det som gjelder en vei gjelder ikke nødvendigvis den andre veien (i samme grad). Når det er sagt. Jeg synes mennesker bør gripe muligheten til å oppleve kjærlighet uavhengig av aldersforskjell. Mange venter på noe perfekt (som gjerne ikke hadde blitt så flott uansett), bare for å miste muligheten. Kjenner til en del kvinner som har gått på en slik smell. Damer som "trenger" yngre mann fordi menn dauer litt tidligere. Dette er damer som i praksis ender opp med å gå de 40-60 siste årene single og mindre lykkelige fordi de ikke ønsket at de siste år før graven skulle bli som singel. 🤦 Anonymkode: b68db...e70 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #26 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Damer som "trenger" yngre mann fordi menn dauer litt tidligere. Dette er damer som i praksis ender opp med å gå de 40-60 siste årene single og mindre lykkelige fordi de ikke ønsket at de siste år før graven skulle bli som singel. 🤦 Anonymkode: b68db...e70 Kanskje også basert på en misforståelse av statistikk. Mannlig gjennomsnittlig levealder er kraftig påvirket av risikoadferd rundt 20. Hvis man blir sammen med en mann som er 55 (og i tillegg er slank, sunn og moderat alkoholforbruk) så er sjansen stor for at han lever lengre enn snittet. Anonymkode: 680b8...f0f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #27 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje også basert på en misforståelse av statistikk. Mannlig gjennomsnittlig levealder er kraftig påvirket av risikoadferd rundt 20. Hvis man blir sammen med en mann som er 55 (og i tillegg er slank, sunn og moderat alkoholforbruk) så er sjansen stor for at han lever lengre enn snittet. Anonymkode: 680b8...f0f «Forventa gjenstående levetid beregnes også for alle aldre. Her ser vi at forskjellen mellom kjønnene krymper jo høyere årsklasser en når. Fram til fylte 40 år er forskjellen over 3 år, krympet til 2 år for 70-åringer og under 1 år når 85 år er nådd.» https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/menn-enda-naermere-kvinners-levealder Det vil selvsagt fremdeles være sånn at en 20 år eldre partner statistisk sett ligger an til å dø før deg. Anonymkode: 680b8...f0f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #28 Skrevet 20. januar 2024 Sånt kalles Daddy issues. Anonymkode: 76f79...8eb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #29 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånt kalles Daddy issues. Anonymkode: 76f79...8eb Å ha en kjæreste på 28? Anonymkode: 65853...169 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #30 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ville i grunn bare påpeke at dette med å se ut som en "rosin" ikke er likt for kvinner og menn. Spesielt siden du skrev "men er kvinnen det, så er mannen det også. " Alt er ikke likt. Blir som å si at kan en mann løfte noe svintungt så kan en kvinne det også. Nei. Sånn er det altså ikke. Vi må ta hensyn til de biologiske forskjellene mellom to kjønn. Det som gjelder en vei gjelder ikke nødvendigvis den andre veien (i samme grad). Når det er sagt. Jeg synes mennesker bør gripe muligheten til å oppleve kjærlighet uavhengig av aldersforskjell. Mange venter på noe perfekt (som gjerne ikke hadde blitt så flott uansett), bare for å miste muligheten. Kjenner til en del kvinner som har gått på en slik smell. Damer som "trenger" yngre mann fordi menn dauer litt tidligere. Dette er damer som i praksis ender opp med å gå de 40-60 siste årene single og mindre lykkelige fordi de ikke ønsket at de siste år før graven skulle bli som singel. 🤦 Anonymkode: b68db...e70 For meg er det likt, blir ikke tent av eldre menn. Går ikke å tenker at kvinner ser eldre ut, er heller ikke bifil så det har ingen betydning for meg hvilken sammenligning de har med kollagen seg imellom når jeg kan få mer kollagen av en mann som er yngre og nærmere meg. Men forstår det har en påvirkning på hvordan menn ser meg, negativt og positivt om det har betydning. Men aldring er ikke alt, det er også personlighet og livstil. Enig med det siste om du mener at de ikke kan ha en jevnaldrende mann. Som 5 pluss minus men må gå for noen kjempe ung som ironisk nok også da kanskje må gå singel uten dem om de dør først. Men uansett hvem i huleste dater utifra sine siste 5 år i livet? Livet er nå, det viktigste er å like han og være glad i han. Anonymkode: 73586...d92
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #31 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff. Kan ikke han fyren her få noe bedre er det første jeg tenker? Enn å ligge og humpe på en inntørka rosin. Hadde skjønt det om det var en mann på 50+ og ei jente på 28 da gir det jo mening. Begge får noe de ønsker, men her virker det som om den gamle kjærringa bare utnytter den stakkars unge mannen Anonymkode: e320e...c7a Dobbeltmoralsk 🤣 menn eldes dem også. Men hvorfor er det så greit om mannen er eldre, men kvinnen da er det æsj liksom Anonymkode: 73089...a4f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #32 Skrevet 20. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Huff. Kan ikke han fyren her få noe bedre er det første jeg tenker? Enn å ligge og humpe på en inntørka rosin. Hadde skjønt det om det var en mann på 50+ og ei jente på 28 da gir det jo mening. Begge får noe de ønsker, men her virker det som om den gamle kjærringa bare utnytter den stakkars unge mannen Anonymkode: e320e...c7a Hvorfor mener du at det gir mening hvis det er mannen som hadde vært så gammel og damen bare 28 år, men ikke hvis det er damen som er den eldre? Anonymkode: d56b8...702
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #33 Skrevet 20. januar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men uansett hvem i huleste dater utifra sine siste 5 år i livet? Anonymkode: 73586...d92 Noen skrullete KG-damer som ikke skjønner seg særlig på statistikk er hvertfall veldig glade i å trekke frem dette med levealder som en av de sentrale argumentene. (Noe som gjerne er med på å illustrere hvor dårlig de sentrale argumentene er.) Anonymkode: b68db...e70
Baktus2024 Skrevet 20. januar 2024 #34 Skrevet 20. januar 2024 hun 55 han 28 faller sikkert godt innafor i kvinnesamfunnet vårt... han 60 hun 25 hvordan ville lyden i pipa blitt da, gris og ekkelt osv osv? menmen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå