Gå til innhold

Kvinners seksuelle tankegang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden menn generelt sett har en veldig seksuell tankegang, når dem ser kvinner med og uten former, lettkledd, fullt påkledd men pent ansikt. Div "sexy" yrker, briller på, kjole med strømper. Klesbutikk, kassadame og mye mye mer. Går kvinner rundt med samme tanker? Sånn, hvis dem f.eks ser en håndverker, uniform, dress etc.? Lurt på det lenge 🤔

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn i uniform kan være sexy. Arbeidsbukser spesielt.

Men menn sin seksualitet er ekkel så ville ikke pult en sånn mann om jeg så fikk betalt tusenvis av kroner. Vi kan synes at noen er estetisk deilig/sexy/pen også. Men vi reduserer ikke mannen automatisk til et objekt da, det er kanskje forskjellen? Kommer det en kjekk rørlegger til meg så sier jeg ikke noe eller gjør noe for å si det sånn. Han vil ikke merke om jeg syns han er sexy. 

Henger vel i tråd med at kvinner er mer empatiske. 

Anonymkode: 6780f...073

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
anonym1312 skrev (10 minutter siden):

Siden menn generelt sett har en veldig seksuell tankegang, når dem ser kvinner med og uten former, lettkledd, fullt påkledd men pent ansikt. Div "sexy" yrker, briller på, kjole med strømper. Klesbutikk, kassadame og mye mye mer. Går kvinner rundt med samme tanker? Sånn, hvis dem f.eks ser en håndverker, uniform, dress etc.? Lurt på det lenge 🤔

Du vet at ikke alle menn går rundt og fantasere om å knulle alle hele tiden eller? Spesielt ikke når man er blitt litt eldre enn tjue  Du får snakke for deg selv.

Anonymkode: 501c4...d63

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn i uniform kan være sexy. Arbeidsbukser spesielt.

Men menn sin seksualitet er ekkel så ville ikke pult en sånn mann om jeg så fikk betalt tusenvis av kroner. Vi kan synes at noen er estetisk deilig/sexy/pen også. Men vi reduserer ikke mannen automatisk til et objekt da, det er kanskje forskjellen? Kommer det en kjekk rørlegger til meg så sier jeg ikke noe eller gjør noe for å si det sånn. Han vil ikke merke om jeg syns han er sexy. 

Henger vel i tråd med at kvinner er mer empatiske. 

Anonymkode: 6780f...073

Er et merkelig (ikke kall det dilemma) dilemma. Menn snakker ofte seg i mellom, ofte griseprat. Gjør kvinner det samme? F.eks "Se han a, han skulle jeg ridd" 😂😂 Ja, nei blir vel mest med tankene om man kommer i øyeblikket man ser en veldig attraktiv person

Skrevet

Personlig går jeg ikke rundt å lyster etter menn jeg ser på gaten nei. Menn i uniform har aldri vært min ting. 
Jeg kan se at en mann er kjekk, eller kvinner er søt osv. Men det skal mer til å få igang sexuelle tanker. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet at ikke alle menn går rundt og fantasere om å knulle alle hele tiden eller? Spesielt ikke når man er blitt litt eldre enn tjue  Du får snakke for deg selv.

Vet det godt, var bare en tanke som slo meg

Skrevet
anonym1312 skrev (1 minutt siden):

Er et merkelig (ikke kall det dilemma) dilemma. Menn snakker ofte seg i mellom, ofte griseprat. Gjør kvinner det samme? F.eks "Se han a, han skulle jeg ridd" 😂😂 Ja, nei blir vel mest med tankene om man kommer i øyeblikket man ser en veldig attraktiv person

For meg høres det litt ut som man tøffer seg også. Hadde jeg overhørt noe sånt som kvinne, altså at jeg hørte noen menn si noe sånt om meg til hverandre, hadde jeg syntes det var veldig respektløst. Jeg kan tenke mye og fantasere, men jeg har ikke behov for å si det til alle, heller ikke nødvendigvis en nær venn. Trenger ikke kommentere det.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

En kjekk mann er jo fint uansett, uniform er bra, men det kan også være noe med "tilbehøret" som gjør han ekstra fin. Feks han har en fin hund, han svinger en hammer, han fyrer opp et bål...

Mann i dress er kanskje det minst sexy jeg kan tenke meg. Til og med skikkelig hotte menn blir dølle i en dress. 

Anonymkode: fce8c...966

• Liker 1
Skrevet

Ja kan det men mer i mitt hode enn sier det høyt da. Legger merke til armer, hender, rompe, lekne øyne, smil etc. Men tenker forsåvidt ikke "han skulle jeg knulla" om vi ikke i tilegg har en relasjon og emosjonell tilknytning der. Stort sett da. Var en på en buss engang som hadde sykt sexye armer med snirklete blodårer over hele og da smugtittet jeg stadig vekk 🤭

Eller hvis de gjør en litt mandig aktivitet som å hogge ved feks det kan være litt hot 🤭men og å vise andre omsorg som i et helse og omsorg yrke feks. 

Tenning er mye forskjellig ☺️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For meg høres det litt ut som man tøffer seg også. Hadde jeg overhørt noe sånt som kvinne, altså at jeg hørte noen menn si noe sånt om meg til hverandre, hadde jeg syntes det var veldig respektløst. Jeg kan tenke mye og fantasere, men jeg har ikke behov for å si det til alle, heller ikke nødvendigvis en nær venn. Trenger ikke kommentere det.

Det er noe med det, man tøffa seg for kompisene ved å kommentere utseende og danne et bilde seg i mellom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En kjekk mann er jo fint uansett, uniform er bra, men det kan også være noe med "tilbehøret" som gjør han ekstra fin. Feks han har en fin hund, han svinger en hammer, han fyrer opp et bål...

Mann i dress er kanskje det minst sexy jeg kan tenke meg. Til og med skikkelig hotte menn blir dølle i en dress. 

Anonymkode: fce8c...966

Enkelt og greit, hverdagslige ting kan gjøre under.

Skrevet

Den mest sexy egenskapen er altruisme. En mann som passer omsorgsfullt på barna sine, dyr eller andre sårbare, samt andre uselviske handlinger starter usømmelige tanker i meg :)  

Anonymkode: 46cb6...ead

• Nyttig 4
Skrevet

Har bare med 3 fremmede menn tenkt at tar han steget nå, for 💦, så har jeg blitt med på det. Alle tok på meg for tilfeldige grunner utelater til sex, kan være det som trigget lysten.

Ikke at noen må gå å ta på fremmede damer! Hadde ikke likt det i utrygge eller uøsnkede scenarioer. Å ingenting skjedde med noen av dem.

Anonymkode: aba8c...c41

• Hjerte 1
Skrevet

Personlig må jeg skuffe der. Liker å betrakte mennesker, men det er sørgelig lite seksuelle tanker ved det. 

• Liker 2
Skrevet

Joda, kvinner kan også tenke slike tanker. Jeg gjør det selv innimellom. Men nå liker jeg damer da. Det er en utrolig pen dame i politiuniform, som jeg av og til ser her i byen. Har kledd av henne mange ganger i tankene😜

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan jo se at en mann er pen, men jeg tenker ikke på sex bare fordi han er kjekk å se på. Jeg tenner ikke på tilfeldige menn jeg ser, det må mer til for å sette igang fantasien.

Anonymkode: 18230...cc8

• Liker 1
Skrevet

Nei, vi er nok annerledes enn dere menn sånn. Skal mer til at vi tenker på sex og tenner. Da må vi gjerne ha noe kontakt med han også, ikke bare se han på avstand. 

Anonymkode: 4b501...c62

• Nyttig 1
Skrevet
anonym1312 skrev (4 timer siden):

Noen kvinner gjør sikkert det. Selv gjør jeg ikke det. Går ikke rundt å tenker på sex i hverdagen liksom.

Anonymkode: 704b8...f32

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen kvinner gjør sikkert det. Selv gjør jeg ikke det. Går ikke rundt å tenker på sex i hverdagen liksom.

Anonymkode: 704b8...f32

Det gjør jeg, men ikke om tilfeldige menn. Må føle noe ekstra for han. Det er sånn jeg blir tent 😅 Bruker fantasien. 

Anonymkode: aba8c...c41

• Nyttig 1
Gjest MarylinX
Skrevet

Jeg fantaserer ofte om stilige menn jeg ser, unge som middelaldrende. Kan både være på grunn av utseende, men også pga stemme eller et flørtende blikk. Trenger ikke å kjenne vedkommende nei😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...