AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Vil jeg miste hjemmet mitt og bilen min? Vil eventuelle ferieturer gå greit? Hvordan vil fremtiden bli? Anonymkode: 8bd59...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vil jeg miste hjemmet mitt og bilen min? Vil eventuelle ferieturer gå greit? Hvordan vil fremtiden bli? Anonymkode: 8bd59...190 Du tenker ikke klart, det du frykter kommer ikke til å skje. Anonymkode: 420e9...0a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Lever du lenge så blir du gammel, får du mye penger så blir du rik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Jeg tror det går bra. Du kommer frem som myntedronningen. Det er en arbeidende mamma som tar seg av andre. Synes også at du vil få et familieliv og tryggheten det medfører økonomisk. Anonymkode: 7dfff...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vil jeg miste hjemmet mitt og bilen min? Vil eventuelle ferieturer gå greit? Hvordan vil fremtiden bli? Anonymkode: 8bd59...190 Den forrige tråden din ble stengt av en grunn. Anonymkode: d07d6...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Det kommer til å gå fint Anonymkode: 5a960...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Er de du som lurte på om noen kunne legge kort om ferie turen din med kjæresten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Just now, Sofakona said: Er de du som lurte på om noen kunne legge kort om ferie turen din med kjæresten din? Nei? Er det ikke mange som drar på ferie når det er så 🥶 som nå? Anonymkode: 8bd59...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar Vil det forresten gå bra med mine foreldre? 🥺 Anonymkode: 8bd59...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar 😞 Anonymkode: 8bd59...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei? Er det ikke mange som drar på ferie når det er så 🥶 som nå? Anonymkode: 8bd59...190 Det var en som skulle på tur og var like engstelig som deg.. Men hvorfor er du så urolig? Har du angst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar 58 minutter siden, Sofakona said: Det var en som skulle på tur og var like engstelig som deg.. Men hvorfor er du så urolig? Har du angst? Ja. Kan få panikkangst relativt ofte og det er forferdelig, spesielt på fly 🥺😖 Anonymkode: 8bd59...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå