AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #21 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor uttaler du deg om ting du åpenbart ikke vet noe om? Prøven analyseres i København og man skriver selv under på om man vil donere prøven til forskning i Danmark eller om den skal destrueres etter analysering. Anonymkode: af0e6...207 https://graviditetsscanning.dk/scanninger/nifty-test Værsågod. Anonymkode: 244c3...3a1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #22 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor uttaler du deg om ting du åpenbart ikke vet noe om? Prøven analyseres i København og man skriver selv under på om man vil donere prøven til forskning i Danmark eller om den skal destrueres etter analysering. Anonymkode: af0e6...207 https://www.bioteknologiradet.no/2022/08/norske-gendata-havner-i-kina/ Værsågod igjen. Hvorfor uttaler du deg om ting du ikke vet noe om? 🙄 Anonymkode: 244c3...3a1
Olive_North Skrevet 23. januar 2024 #23 Skrevet 23. januar 2024 Nysgjerrig, hvor mye betaler dere for NIPT i Norge? Jeg bor i Sverige, her kan vi kjøpe det privat for 6000kr i uke 10, venter jeg til uke 13 får vi det som en del av den vanlige scanningen
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #24 Skrevet 23. januar 2024 Jeg har tatt utvidet test hos Ultralydklinikken dk flere ganger. Kan taes fra uke 9 og du får kittet sendt hjem i posten så du slipper å reise noen steder. Så sender du bare inn prøven med DHL som er forhåndbetalt fra klinikken. Prøven sendes til og analyseres i USA. Vi har fått svaret etter ca 8 dager. Anonymkode: 2a3c5...158
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #25 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Øh, fordi jeg hadde time hos scanningsklinikken i Aalborg sist år. Jeg spurte hvor de sender prøven til analyse, og den sendes altså til Kina. Anonymkode: 244c3...3a1 Feil. De SENDTE til Kina tidligere. Derfor fikk du beskjed om dette når du hadde time der. Nå analyseres prøvene i København. Dumt å bare gå ut ifra at praksisen er den samme og komme med så bastant feilinformasjon. Anonymkode: af0e6...207 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #26 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): https://www.bioteknologiradet.no/2022/08/norske-gendata-havner-i-kina/ Værsågod igjen. Hvorfor uttaler du deg om ting du ikke vet noe om? 🙄 Anonymkode: 244c3...3a1 Du viser til en artikkel som er 1,5 år gammel. Du kan jo ringe Scanningklinikken å spørre så får du opplyst at de analyserer prøvene i Danmark. Greit å være oppdattert på info før man uttaler seg. Anonymkode: af0e6...207 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #27 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Feil. De SENDTE til Kina tidligere. Derfor fikk du beskjed om dette når du hadde time der. Nå analyseres prøvene i København. Dumt å bare gå ut ifra at praksisen er den samme og komme med så bastant feilinformasjon. Anonymkode: af0e6...207 Merkelig at de ikke har oppdatert sidene sine, da. Eller..? Anonymkode: 244c3...3a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå