Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor uttaler du deg om ting du åpenbart ikke vet noe om? Prøven analyseres i København og man skriver selv under på om man vil donere prøven til forskning i Danmark eller om den skal destrueres etter analysering.

Anonymkode: af0e6...207

https://graviditetsscanning.dk/scanninger/nifty-test

Værsågod. 

Anonymkode: 244c3...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor uttaler du deg om ting du åpenbart ikke vet noe om? Prøven analyseres i København og man skriver selv under på om man vil donere prøven til forskning i Danmark eller om den skal destrueres etter analysering.

https://www.bioteknologiradet.no/2022/08/norske-gendata-havner-i-kina/

Værsågod igjen. 

Hvorfor uttaler du deg om ting du ikke vet noe om? 🙄

Skrevet

Nysgjerrig, hvor mye betaler dere for NIPT i Norge?

Jeg bor i Sverige, her kan vi kjøpe det privat for 6000kr i uke 10, venter jeg til uke 13 får vi det som en del av den vanlige scanningen

Skrevet

Jeg har tatt utvidet test hos Ultralydklinikken dk flere ganger. Kan taes fra uke 9 og du får kittet sendt hjem i posten så du slipper å reise noen steder. Så sender du bare inn prøven med DHL som er forhåndbetalt fra klinikken. Prøven sendes til og analyseres i USA. Vi har fått svaret etter ca 8 dager.

Anonymkode: 2a3c5...158

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Øh, fordi jeg hadde time hos scanningsklinikken i Aalborg sist år. Jeg spurte hvor de sender prøven til analyse, og den sendes altså til Kina. 

Feil. De SENDTE til Kina tidligere. Derfor fikk du beskjed om dette når du hadde time der. Nå analyseres prøvene i København. Dumt å bare gå ut ifra at praksisen er den samme og komme med så bastant feilinformasjon.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

https://www.bioteknologiradet.no/2022/08/norske-gendata-havner-i-kina/

Værsågod igjen. 

Hvorfor uttaler du deg om ting du ikke vet noe om? 🙄

Du viser til en artikkel som er 1,5 år gammel. Du kan jo ringe Scanningklinikken å spørre så får du opplyst at de analyserer prøvene i Danmark. Greit å være oppdattert på info før man uttaler seg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Feil. De SENDTE til Kina tidligere. Derfor fikk du beskjed om dette når du hadde time der. Nå analyseres prøvene i København. Dumt å bare gå ut ifra at praksisen er den samme og komme med så bastant feilinformasjon.

Merkelig at de ikke har oppdatert sidene sine, da. Eller..?  

IMG_1522.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...