AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Hei, Kjøpte noen flasker med god olivenolje før jul. Og vimsete som jeg er har jeg klart å glemme disse helt bort, i bilen… De har jo da selvsagt fryst til, da det har vært minusgrader i noen uker. Når disse er tint, vil det være mulig å fortsatt bruke disse? Er uåpnede. Anonymkode: a1a9c...4e6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Tja, i følge her må du i så fall spise det med deg samme du tiner olivenoljen. https://veientilhelse.no/ferske-urter-med-olivenolje/ Men jeg ville ha prøvd likevel. Veldig synd å kaste flasker med god olivenolje. Anonymkode: 25d84...16f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, Kjøpte noen flasker med god olivenolje før jul. Og vimsete som jeg er har jeg klart å glemme disse helt bort, i bilen… De har jo da selvsagt fryst til, da det har vært minusgrader i noen uker. Når disse er tint, vil det være mulig å fortsatt bruke disse? Er uåpnede. Anonymkode: a1a9c...4e6 Olivenolje tåler helt fint lav temperatur. Men bare 1 gang. Så du kan fint bruke oljene. Anonymkode: 05766...c9f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Olivenoljen jeg hadde på hytta var helt ok etter å ha vært fryst. Anonymkode: e925e...d7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå