AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Jeg har aldri snertet tanken om trekant, alltid tenkt på det såre ved det. Å se mannen min ha sex med og å nyte en annen kvinne gjør at det vrir seg innvendig. Samtidig pirrer det litt, det er en litt deilig tanke. På en uforklarlig måte. Jeg har kjent det tidligere når det har vært snakk om utroskap også, det har vært sårende til de grader men samtidig noe pirrende bak det. Hva betyr dette? Andre som har det sånn? Anonymkode: 70740...10f 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Ja jeg har det likt, og tror det er en type selvskading i mitt tilfelle. At jeg liker tanken av at han nyter en annen "bedre" enn meg Anonymkode: 3ddfc...057
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Trekant pirrer fordi du egentlig vil ha sex med andre mennesker. Og trekant er et kortere steg enn å bare ha sex med noen uten partner. Begge delene er forøvrig uproblematisk og bør være en del av ethvert sex og samliv. Anonymkode: 96844...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 For de aller, aller fleste (som faktisk har følelser for sin partner) er dette naturstridig, og i konflikt med helt fundamentale biologiske instinkter. For folk som i realiteten ikke lenger har noe forhold, spiller det nok mindre rolle hva partner gjør og ikke gjør. Anonymkode: 0adb7...315 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 Med tidligere partnere har dette vært helt utenkelig. Men så traff jeg en mann som sier at han elsker hele min seksualitet og at han er trygg på at jeg elsker han, og at noen former for sex med andre derfor ikke er en trussel. Han sier at han tenner på at jeg tenner, han tenner på at jeg er kåt og "ulovlig" og at det derfor er mulighet for å teste ut det aller meste. Sånn i teorien i alle fall. Han mener også at en mann har godt av et lite snev av sjalusi av og til. Jeg på min side ønsker ikke at han skal erfare en annen kvinne - han er ekstremt visuell og jeg kjenner på en sterk sjalusi. Han vet på den andre siden at jeg ikke tenner på andre menn på den måten, han vet at om vi hadde involvert flere så ville jeg tenne utelukkende fordi han så på og ikke på mannen i seg selv. Så derfor blir de to tingene forskjellige. Han kjenner seg nok også trygg fordi han vet at dette for meg egentlig er uaktuellt i et forhold, men at hans trygghet og lyst er det som får meg til å tørre å utforske. Han vet at det hele handler om ham og oss, ikke den andre. Anonymkode: 09f72...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 Istedenfor å se på det som noe han gjør og du ser på, snu på det. Tenk at det er noe dere gjør sammen. Eller at du og den andre kvinnen er sammen om å bruke mannen din. Jeg hadde aldri klart å la min være alene med noen andre, heller ikke gjøre noe i en setting hvor jeg ikke er med. Men når vi er sammen om det er det gøy og veldig veldig deilig. Anonymkode: 99ce0...34b 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 Spørs vel akkurat hva slags trekant. Er det med mann og to kvinner hvor bare kvinnene har sex sammen bør det jo gå greit. Skal mannen også ha sex med den andre, får han da kysse, komme i henne, må han bruke kondom osv? Tror ikke mange kvinner vil bli pult etter at mannen først har vert inne i ei annen, og i hvert fall ikke uten at kondom blir brukt/byttet først? Anonymkode: 03275...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med tidligere partnere har dette vært helt utenkelig. Men så traff jeg en mann som sier at han elsker hele min seksualitet og at han er trygg på at jeg elsker han, og at noen former for sex med andre derfor ikke er en trussel. Han sier at han tenner på at jeg tenner, han tenner på at jeg er kåt og "ulovlig" og at det derfor er mulighet for å teste ut det aller meste. Sånn i teorien i alle fall. Han mener også at en mann har godt av et lite snev av sjalusi av og til. Jeg på min side ønsker ikke at han skal erfare en annen kvinne - han er ekstremt visuell og jeg kjenner på en sterk sjalusi. Han vet på den andre siden at jeg ikke tenner på andre menn på den måten, han vet at om vi hadde involvert flere så ville jeg tenne utelukkende fordi han så på og ikke på mannen i seg selv. Så derfor blir de to tingene forskjellige. Han kjenner seg nok også trygg fordi han vet at dette for meg egentlig er uaktuellt i et forhold, men at hans trygghet og lyst er det som får meg til å tørre å utforske. Han vet at det hele handler om ham og oss, ikke den andre. Anonymkode: 09f72...a1b Høres ut som min mann. Han tenner kun utelukkende på å se meg nyte. Aldri vært interessert i se en annen dame,men tenner på å se meg nyte en annen mann. Jeg tenner ikke på trekant med en mann da. Tenner på å se han med en annen dame ,men kun i fantasi. 😅 Anonymkode: 28a8e...dc2
Tent Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 Rett og slette det å se kona mi nyte stimuli en annen person kan gi, men også det å gi tredje personen «en ny opplevelse». Kunne også tenkt meg å være i midten av en sandwich hvor jeg knuller kona, samtidig som jeg blir pegget av en kvinne (eller knullet av en mann). Mulighetene er mange😅 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke mange kvinner vil bli pult etter at mannen først har vert inne i ei annen, og i hvert fall ikke uten at kondom blir brukt/byttet først? Det høres ut som om hun er med på noe motvillig? Selvsagt må det være avtalt spill. Hvis han først ikke bruker kondom, så må det jo være greit å bytte frem og tilbake, og kvinnene er tent på det. Anonymkode: 69909...0b1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #11 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trekant pirrer fordi du egentlig vil ha sex med andre mennesker. Og trekant er et kortere steg enn å bare ha sex med noen uten partner. Begge delene er forøvrig uproblematisk og bør være en del av ethvert sex og samliv. Anonymkode: 96844...1a1 Det bør det ikke. Hver og en må få sette grenser for hva de er komfortabel med. For min del er jeg bifil, lite sjalu av meg, og jeg elsker å se min mann med en annen. For meg er det liksom en perfekt komplett seksuell opplevelse. En herlig sexy mann og en deilig sexy kvinne tilgjengelig samtidig. Jeg er imidlertid i forhold med min mann, og vårt sexliv er utover onanering noe vi deler. At jeg skulle ha sex med en kvinne uten at det samtidig er å ha sex med ham, eller han med en kvinne uten meg, det er totalt uaktuelt for oss begge. Det hadde bare blitt å ikke lenger dele vårt sexliv for oss. Det hadde gått fra vårt felles sexliv til å være hvert vårt sexliv. Det tiltaler ikke. Anonymkode: 4f98f...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #12 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med tidligere partnere har dette vært helt utenkelig. Men så traff jeg en mann som sier at han elsker hele min seksualitet og at han er trygg på at jeg elsker han, og at noen former for sex med andre derfor ikke er en trussel. Han sier at han tenner på at jeg tenner, han tenner på at jeg er kåt og "ulovlig" og at det derfor er mulighet for å teste ut det aller meste. Sånn i teorien i alle fall. Han mener også at en mann har godt av et lite snev av sjalusi av og til. Jeg på min side ønsker ikke at han skal erfare en annen kvinne - han er ekstremt visuell og jeg kjenner på en sterk sjalusi. Han vet på den andre siden at jeg ikke tenner på andre menn på den måten, han vet at om vi hadde involvert flere så ville jeg tenne utelukkende fordi han så på og ikke på mannen i seg selv. Så derfor blir de to tingene forskjellige. Han kjenner seg nok også trygg fordi han vet at dette for meg egentlig er uaktuellt i et forhold, men at hans trygghet og lyst er det som får meg til å tørre å utforske. Han vet at det hele handler om ham og oss, ikke den andre. Anonymkode: 09f72...a1b Har dere prøvd? Eller er dette hva dere tror? Anonymkode: 9b7e9...f40
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #13 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har aldri snertet tanken om trekant, alltid tenkt på det såre ved det. Å se mannen min ha sex med og å nyte en annen kvinne gjør at det vrir seg innvendig. Samtidig pirrer det litt, det er en litt deilig tanke. På en uforklarlig måte. Jeg har kjent det tidligere når det har vært snakk om utroskap også, det har vært sårende til de grader men samtidig noe pirrende bak det. Hva betyr dette? Andre som har det sånn? Anonymkode: 70740...10f Du må enten være ærlig eller la være Vi gikk fra hverandre for no lignende, men tanken ble deilig etter stund uten at hun følte det, så tid kan vel hjelpe. Det var selvfølgelig konplisert. Jeg vil ikke ligge med andre damer, men kunne latt damen prøve andre. Men det er jo tiden etter som er vanskelig om en vil mer og den andre ikke. Anonymkode: 5eb36...29e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #14 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har aldri snertet tanken om trekant, alltid tenkt på det såre ved det. Å se mannen min ha sex med og å nyte en annen kvinne gjør at det vrir seg innvendig. Samtidig pirrer det litt, det er en litt deilig tanke. På en uforklarlig måte. Jeg har kjent det tidligere når det har vært snakk om utroskap også, det har vært sårende til de grader men samtidig noe pirrende bak det. Hva betyr dette? Andre som har det sånn? Anonymkode: 70740...10f Det er ganske vanlig. Les om ‘zielofili’. Der får du mye av forklaringen. Man tenner rett og slett på sjalusifølelsen sammen med det å se sin kjøre ha sex med andre. Jeg er dame og har en sterk grad av zielofili og det er rett og slett litt frustrerende😆 Anonymkode: ec823...af0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #15 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Samtidig pirrer det litt, det er en litt deilig tanke. På en uforklarlig måte. Jeg har kjent det tidligere når det har vært snakk om utroskap også, det har vært sårende til de grader men samtidig noe pirrende bak det. Hva betyr dette? Andre som har det sånn? Det er en lek med ilden, det kan varme godt, og en kan brenne seg. Hun med en annen kvinne er veldig aktuelt for oss, også en ekstra mann i trekant kan være aktuelt. Jeg vil at kjæresten min skal føle seg trygg i sine følelser, ikke føle på skam av sine lyster, men omfavne dem og dyrke dem. Med meg. Det siste er helt avgjørende, for det er en egoistisk handling av meg. Fordi det vil gjøre henne mer levende og sexy, for meg, og jeg tror hun vil bli lykkeligere av å våge å være seg selv mer. En seksuell sult kan gi en veldig god følelse, dersom du vet hvordan du tilfredsstiller den, og å vite at du faktisk kan tilfredsstille den. Da er det ikke en gang alltid nødvendig å tilfredsstille den, bare å vite at du kan, om du vil, er en god følelse av frihet og uskyld. Da har du kontroll, og ingen skam, bare en tanke å glede seg av. Som du kan si nei til, men likevel kose deg med. Jeg tror det essensielle ved å involvere en tredje person er innfallsvinkelen, om det er noe for begge. Dersom det er for mye ensidighet vil det før eller siden bli mer et problem enn en glede. En kvinne til meg ville blitt slik, med mindre det var hun som ville se meg, og hadde glede av å instruere meg med en annen. Jeg tror det er en lengre vei å komme dit, for de fleste heteroseksuelle forhold. At hun har sex med en venninne uten min direkte involvering, eller ønsker å bli tatt av to menn faller for meg mer naturlig innenfor et tillitsfullt forhold med stor åpenhet. Selv om mange sikkert er sterkt uenig i det også. Et forhold kan være like individuelt som et menneske. Anonymkode: 77827...5ad
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #16 Skrevet 20. januar 2024 Utroskap og trekant, kjenner meg igjen i utro biten og at det er deiligere når det ikke er lov. Etter første gang ble det bare verre siden han jeg var utro med også likte det. Hvorfor vi ikke er sammen vet jeg ikke, men jeg tenker ofte på hvordan det ville vært, vi hadde sikkert hatt trekant. Har hatt sex med han gjennom 3 kjærester, jeg blir sjalu når han har hatt kjæreste og kunne ikke delt med en dame. Men han vil dele på meg, vet ikke hva jeg syns om det egentlig. Og trodde det ikke hadde fungert, til han åpnet opp om hva han følte. Jeg ble så kåt og sliter mye om dagen Anbefales ikke Anonymkode: 5eb36...29e
Gorgonzola Skrevet 20. januar 2024 #17 Skrevet 20. januar 2024 Hun får "dobbelt" så mye oppmerksomhet og seksuell nytelse Han (ekstra mann) får en digg opplevelse Jeg får nyte synet av at hun begjærer og begjæres av en annen (så lenge hun begjærer meg mest etterpå så klart) Kinderegg 😎 3 1
911 Skrevet 20. januar 2024 #18 Skrevet 20. januar 2024 Gorgonzola skrev (9 timer siden): Hun får "dobbelt" så mye oppmerksomhet og seksuell nytelse Han (ekstra mann) får en digg opplevelse Jeg får nyte synet av at hun begjærer og begjæres av en annen (så lenge hun begjærer meg mest etterpå så klart) Kinderegg 😎 💙💗💙 👏
Jdz Skrevet 21. januar 2024 #19 Skrevet 21. januar 2024 Gorgonzola skrev (På 20.1.2024 den 6.42): Hun får "dobbelt" så mye oppmerksomhet og seksuell nytelse Han (ekstra mann) får en digg opplevelse Jeg får nyte synet av at hun begjærer og begjæres av en annen (så lenge hun begjærer meg mest etterpå så klart) Kinderegg 😎 For min del måtte det vært treklant med en ekstra mann. Det er her spenningsmomentet ligger for meg også. Min kone har så vidt jeg vet ingen seksuiell interesse for andre kvinner og jeg har ingen interesse av å ha sex med en annen kvinne. Ikke tror jeg at jeg er i stand til å tilfredstille to kvinner samtidig heller. 2
Topper og daler Skrevet 21. januar 2024 #20 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 13.43): For de aller, aller fleste (som faktisk har følelser for sin partner) er dette naturstridig, og i konflikt med helt fundamentale biologiske instinkter. For folk som i realiteten ikke lenger har noe forhold, spiller det nok mindre rolle hva partner gjør og ikke gjør. Anonymkode: 0adb7...315 Fint at du kan svare på vegne av hele menneskeheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå