AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Jeg har en samboer som fyller 40 år til sommeren. Jeg vil gjerne overraske han med en tur til syden for oss to, og ungene (mine barn). Dette passer også perfekt da vi også har 5 års jubileum til sommeren🥳 Men her kommer problemet: Jeg har ALDRI vært i syden før, faktisk aldri vært utenfor Norge, så jeg har aldri flydd, så veit ikke hva jeg skal se etter av fly, hotell osv, og veit ikke helt hvordan man bestiller sånt. Jeg føler meg skikkelig grønn der🙈🙈 Vil jo ikke gjøre noe feil. Eneste jeg veit er at jeg skal ikke bestille med all-inclusive, da jeg tenker at vi skal spise ute. Min samboer har vært i syden før, og har hatt all-inclusive før, og har sagt det at hvis vi skal til syden sammen, så ville han ha spist mat ute. Jeg har ingen småbarn, de er 13 og 16 år, så er ikke sånn at vi trenger hotell ved babybasseng osv. Men vil jo gjerne ha ved basseng, og nærheten av byen. Tenker kanskje Spania. Noen som har noen tips? Hva burde jeg se etter? Huff, ikke lett å vite hva man skal se etter når man aldri har gjort dette før😬 Anonymkode: 3c2db...33b
Aristoteles Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Kanskje enklest å bestille en chartertur da? 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Aristoteles skrev (4 timer siden): Kanskje enklest å bestille en chartertur da? Enig! På nettet er det flere som arrangerer charterturer. TUI, Apollo, Ving, f.eks. Eller du kan oppsøke et reisebyrå? Jeg liker best Kreta og Mallorca om sommeren, ellers er det mange reisemål å velge i. Kroatia skal være fint, det står på min liste til neste reise. Anonymkode: c2f42...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå