SnartMammaLykke Skrevet 7. november 2023 #41 Del Skrevet 7. november 2023 MarianneE skrev (På 3.11.2023 den 15.14): Jeg vet ikke det... På radioreklame for Fun light julebrussaft starter hun med "It's back bitches". Da datt jeg av for evig og alltid. Skal du nå meg så prat ordentlig og dropp "bitch" 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. november 2023 #42 Del Skrevet 7. november 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 8. november 2023 #43 Del Skrevet 8. november 2023 Det mest irriterende med F er den jævla blandinga mellom norsk og engelsk. Tror alle har fått med seg nå at hu snakker engelsk flytende.. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. november 2023 #44 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg skal aldri kikke på kontoen hennes igjen. Det er en kanal ingen andre i verden trenger enn henne selv. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 18. januar #45 Del Skrevet 18. januar Godt mulig jeg er preget av å være over førti år, men jeg skjønner ikke hvorfor denne personen er så populær? Hva har hun å bidra med? Jeg skjønner at det skal spilles på sex, men er det virkelig alt som trengs for å få seg et navn altså? 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 18. januar #46 Del Skrevet 18. januar Mulig jeg tar helt feil for jeg har ikke fulgt veldig med på henne, men føler hun ble kjent for å være venninna/påhenget til Sophie Elise. Litt sånn som Kim K i sin tid var påhenget til Paris Hilton, før hun laget sextape og fikk egen PR på ja nettopp sex. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. januar #47 Del Skrevet 18. januar (endret) rebella81 skrev (52 minutter siden): Godt mulig jeg er preget av å være over førti år, men jeg skjønner ikke hvorfor denne personen er så populær? Hva har hun å bidra med? Jeg skjønner at det skal spilles på sex, men er det virkelig alt som trengs for å få seg et navn altså? Ble «kjent» med henne via Sophie Elise og syntes hun var vulgær da og nå - det jeg har sett i media. Har absolutt ingen ting å bidra med i mine øyne. Endret 18. januar av Justlooking Tillegg 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. januar #48 Del Skrevet 20. januar Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 20. januar #49 Del Skrevet 20. januar Justlooking skrev (På 18.1.2024 den 20.49): Ble «kjent» med henne via Sophie Elise og syntes hun var vulgær da og nå - det jeg har sett i media. Har absolutt ingen ting å bidra med i mine øyne. Hva legger du i begrepet vulgær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 20. januar #50 Del Skrevet 20. januar Jeg synes hun er morsom, gøy når noen er litt problematiske og ekstreme. Synes det er litt spesielt når andre kaller henne digg hele tiden da, de gjorde det på gauteshow. Hun ser jo helt gjennomsnittlig ut? Ikke er hu så feit som folk skal ha det til heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. januar #51 Del Skrevet 20. januar Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen-Oslo Skrevet 21. januar #52 Del Skrevet 21. januar Ekstremt vulgær. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 23. januar #53 Del Skrevet 23. januar Ville bli gravid fordi hun ville føle hvordan det var å ta abort, er ikke i mot abort, men det er noe av det styggeste jeg har lest en såkalt norsk influenser har sagt. 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 23. januar #54 Del Skrevet 23. januar 4 minutter siden, Korsihalsen said: Ville bli gravid fordi hun ville føle hvordan det var å ta abort, er ikke i mot abort, men det er noe av det styggeste jeg har lest en såkalt norsk influenser har sagt. What? Hvor har hun sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 23. januar #55 Del Skrevet 23. januar Norja skrev (2 minutter siden): What? Hvor har hun sagt det? Podcasten med Sophie Elise mener jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. januar #56 Del Skrevet 24. januar Veldig naivt og umodent å si noe sånt om abort. Hun har ikke peiling på hva hun snakker om 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. januar #57 Del Skrevet 26. januar (endret) Polyester skrev (På 20.1.2024 den 19.27): Jeg synes hun er morsom, gøy når noen er litt problematiske og ekstreme. Synes det er litt spesielt når andre kaller henne digg hele tiden da, de gjorde det på gauteshow. Hun ser jo helt gjennomsnittlig ut? Ikke er hu så feit som folk skal ha det til heller. Hun har vel slanket seg masse. Endret 26. januar av cerruti 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 26. januar #58 Del Skrevet 26. januar cerruti skrev (4 minutter siden): Hun har vel slanket seg masse. Wegovy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 27. januar #59 Del Skrevet 27. januar cerruti skrev (15 timer siden): Hun har vel slanket seg masse. Men hu blir jo fortsatt kalt feit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. januar #60 Del Skrevet 27. januar Polyester skrev (41 minutter siden): Men hu blir jo fortsatt kalt feit Ja, det får stå på avsenders regning. Både før og nå. Helt vanvittig at det fortsatt er greit å kalle folk. Samme som å slenge med leppa om legning eller rase. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå