Gå til innhold

Fetisha


Humas

Anbefalte innlegg

Jeg vil nødig gi henne oppmerksomhet. Men NRK fortsetter å hjelpe influensere til å teste grenser og bli drøyere og drøyere. I Fetisha dater så ser jeg at hun viser frem dette. Hun drikker et eller annet(kan det være sæd?) fra noe formet som en pikk. Eller demonstrerer hun hvordan suge pikk, som de snakket endel om på NRK podcast. Hun insinuerer å bli tatt bakfra, og det er generelt lagt vekt på mye fyll. Dette er forbilde for dagens unge, med NRK i ryggen. Iflg litteratur innen psykisk helse kan det å søke slik oppmerksomhet bunne i manglende tilknytning i barndommen. Noe som bør behandles av psykologer. Jeg har sett meg nødt til å klage på programmet. Ser det ikke selv. Men hvis de f eks hadde vist samleie og trekant på tv, så er det ikke bare å sveipe videre. Det er å ta samfunnsansvar å reagere på at NRK skal være en kringkaster som burde fremme gode forbilder. 

  • Liker 15
  • Nyttig 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før synes jeg hun var et friskt pust med tidenes fæleste kløft. Nå er jeg bare tom for ord. 

Hun skal ha for å være god på kjøkkenet. Så noen ord ble det. 

Men det blir med det :nikke:

  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk. Burde vært beskyttet mot seg selv, lik sin venninne Sophie Elise. 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sansen for henne. Synes hun er veldig vulgær det jeg har sett og hørt. Så ikke på kokkeprogrammet så mulig hun var annerledes der.  

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 timer siden):

Jeg har aldri hatt sansen for henne. Synes hun er veldig vulgær det jeg har sett og hørt. Så ikke på kokkeprogrammet så mulig hun var annerledes der.  

Likte henne på Camp Kulinaris! Men da hadde de jo et tema å forholde seg til - de skulle drive en restaurant. Hun var flink. Det var veldig kjekt å se at hun gjorde noe som så ut til å interessere henne. I andre settinger jeg har sett henne (stort sett sammen med SE) så er det bare skitprat, tomprat, og vulgær og nasty oppførsel fra dame(r) som pusher 30.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får rett og slett avsmak av hele oppførselen, syntes hverken det er kult eller « friskt».. Men det er min mening ;) Ser derfor ingenting hun deltar på.

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

At de legger så lite innsats i egne kjøreregler er nesten imponerende.

Både umerket reklame for solbrillene til SE og flere reklameinnlegg med alkohol.

Sendt inn til FT.

Screenshot_20230411_185911_Instagram.jpg

Screenshot_20230411_185935_Instagram.jpg

Screenshot_20230408_211143_Jodel.jpg

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Meh..

Low effort kvinnfolk. Baserer skjønnheten sin på tiltak som ikke krever stort annet enn å bruke/bli påspandert/sponset av produkter og behandlinger som falske vipper, negler og hår. I bytte for utseendet så forventer hun å bli påspandert næring som det ser ut som hun har fått sin del av fra før.

 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Fetisha blitt kjent? Blir disse folka som graviterer rundt Sophie Elise bare kjent av det som eneste grunn? Nora Haukland og Danby Choi er jo samme greia. Det er så kleint!

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (37 minutter siden):

Hvorfor er Fetisha blitt kjent? Blir disse folka som graviterer rundt Sophie Elise bare kjent av det som eneste grunn? Nora Haukland og Danby Choi er jo samme greia. Det er så kleint!

Fetisha ble kjent via Sophie Elises serie ( i hvert fall for meg) og har alltid synes hun er for drøy.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første inntrykk av Fetisha var på Camp Kulinaris, og jeg fikk kjempesansen for henne. Hun jobbet godt, var flink med mennesker og hadde morsom humor. Og tydeligvis er hun en ræser på å lage mat også.
Inntrykket mitt av henne i ettertid har bleknet fullstendig. Så mye overfladisk fjas og vas sammen med SE, rett og slett pinlig oppførsel. Jeg hadde et ørlite håp om at hun skulle roe ned på vulgariteten og tompjattet når SE dumpet henne, men neida... Jeg synes ikke det er noe å skryte av at man går ut med kun lipgloss i veska og forventer å bli spandert på. Hun prøver å lage dette bildet av seg selv som "strong, independent woman", men ender bare opp med å framstå som en desperat golddigger.

Håper hun snart blir mer voksen og begynner å spille på andre kvaliteter enn å være mest mulig svær i kjeften om menn og sex. Finn på noe nytt, Fetisha! Vær litt kreativ!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Hvorfor er Fetisha blitt kjent? Blir disse folka som graviterer rundt Sophie Elise bare kjent av det som eneste grunn? Nora Haukland og Danby Choi er jo samme greia. Det er så kleint!

Nora ble kjent da hun og Johannes vant Love Iceland. Der ga hun et veldig godt inntrykk og var min favoritt. Hun har ikke hatt godt av å være rundt Sophie Elise, for etter det har hun vist en helt annen side av seg selv. Det hadde vært bedre for henne om hun hadde fortsatt å være forlovet med Johannes og holdt seg unna rampelyset.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Hvorfor er Fetisha blitt kjent? Blir disse folka som graviterer rundt Sophie Elise bare kjent av det som eneste grunn? Nora Haukland og Danby Choi er jo samme greia. Det er så kleint!

Danby Choi? Han er jo kjent for mye mer enn å være Sophie Elises venn, og han var kjent lenge før i hvert fall jeg visste at han var venn med henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hun er veldig morsom og veldig utradisjonell og det blir ikke godt tatt imot i Norge. Her skal ingen være «annerledes», og jeg synes hun er fargerik og veldig kul.

 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner stilen ekstremt støyende og billig. Ser ikke på noe slikt.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (23 minutter siden):

Aldri vært noe fan av denne vulgære dama, men dette var stygt.. aldri i livet om hun hadde tålt noe sånt om det var rettet mot henne.

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/opphetet-konflikt-noe-av-det-verste-jeg-har-sett/16182039/

Dette var stygt ja, er det ikke litt typisk Fetisha? Brautende og ensporet. Hva har forresten skjedd med leppene hennes?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...