Gå til innhold

Fetisha

Humas

Anbefalte innlegg

Gjest tøttaa
Justlooking skrev (21 minutter siden):

Dette var stygt ja, er det ikke litt typisk Fetisha? Brautende og ensporet. Hva har forresten skjedd med leppene hennes?

Jo. Men jeg synes hun har eskalert i det siste. Virker som om en høyere kjendisstatus har gått helt til hodet på henne, hun oppfører seg mer priviligert enn noensinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SnartMammaLykke skrev (På 28.10.2023 den 7.23):

Hun er veldig morsom og veldig utradisjonell og det blir ikke godt tatt imot i Norge. Her skal ingen være «annerledes», og jeg synes hun er fargerik og veldig kul.

Jeg vet ikke det... På radioreklame for Fun light julebrussaft starter hun med "It's back bitches". Da datt jeg av for evig og alltid.  Skal du nå meg så prat ordentlig og dropp "bitch"

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (1 time siden):

Jo. Men jeg synes hun har eskalert i det siste. Virker som om en høyere kjendisstatus har gått helt til hodet på henne, hun oppfører seg mer priviligert enn noensinne. 

Jeg synes det virker som at hun sliter med ett eller annet, kanskje traumer etter å ha blitt dumpet av SE og en noe dalende kjendisfaktor, og dette tar hun ut ved å være mest mulig "boss bitch" og svær i kjeften. Det gode inntrykket jeg hadde av Fetisha fra tidligere (Camp Kulinaris) har bleknet fullstendig. Når ei såpass voksen dame presterer å være både nedlatende og ikke rent lite rasistisk, da forsvinner siste rest av respekten for dama. På tide at hun tar seg en laaaang pause fra kjendiskjøret og tar seg en liten reise i både sinnemestring og selvinnsikt. Og muligens også snakke med noen om alle de vanskelige følelsene som hun tydeligvis holder inne til hun eksploderer i utagerende oppførsel og angriper andre influensere.

Dette er flaut, Fetisha. Oppfør deg som den voksne, oppegående dama jeg vet du har gjemt et sted langt der inne! Jeg har fremdeles trua på deg, at du kan klare å holde deg litt mer saklig.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å høre på podden hennes pga språket😅 Syns hun er ei kul dame, egentlig, men enig med flere. Kanskje ta seg en liten pause og reflektere litt over livet og veien videre. Kan hende jeg bare er for gammel. Sikkert vanlig i dag at folk sier "bitches" i minst annenhver setning 🤷‍♀️ 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bonsaijenta skrev (1 time siden):

Hva har hun gjort med leppene? 

Hun hadde jo så fine lepper før. 

Kan det være at de er mer fremtredende siden hun har rast ned i vekk?

Jeg skjønner at Fetisha har et delt publikum. Men samtidig tenker jeg at menn i humorbransjen kommer unna med mer enn kvinner. Og hun har jo hatt dette språket osv siden hun først ble kjent. Og det er bedre å stå for noe, enn å være tyst. Men jun har gått litt over streken i det siste...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyacinth skrev (5 minutter siden):

Veldig ubehagelig å se på noen uttrykke en sånn forakt. Vedkommende som stilte spørsmål var sannsynligvis veldig nervøs. 

Synes det er berettighet at hun blir irritert her. En ukjent driver og veiver oppi ansiktet hennes. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (7 timer siden):

Synes det er berettighet at hun blir irritert her. En ukjent driver og veiver oppi ansiktet hennes. 

Men det går vel an å gå litt tilbake eller utrykke seg på en litt snillere måte? Men skjønner at det går kanskje ikke an for Fetisha å gjøre det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at dette ikke er akseptabelt for NRK. Hun stod på første rad og snakket om Atle Antonsen og Bernt Hulsker og poster: "white, precious, stuck up little bitch" om en annen influenser. Jeg mener at det burde få konsekvenser.

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid likt Fetisha til tross for at jeg aldri har vært så fan at hun skal nevne hudfarge i negativ setting hver gang hun snakker om noen hun ikke liker. Det jeg dog reagerte mest på tiktoken hennes var at hun har null problem med å gå til personangrep bare fordi noen ikke mener det samme som henne. Den «ratchet» måten hun ellers snakker på er helt grei, men hun kan ikke gjemme seg bak at det bare er sånn hun er for alltid. 

Jeg følte hun postet tiktoken med vel viten at hun kommer unna med oppførselen hennes -fordi det er det hun alltid gjør. Denne gangen tror jeg bare hun pusha strikken litt for langt. Svaret hennes på alle reaksjonene var også umodent og helt på trynet og i et intervju på vg så sier hun at hun står for det hun har sagt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (10 timer siden):

Jeg skjønner at Fetisha har et delt publikum. Men samtidig tenker jeg at menn i humorbransjen kommer unna med mer enn kvinner. Og hun har jo hatt dette språket osv siden hun først ble kjent. Og det er bedre å stå for noe, enn å være tyst. Men jun har gått litt over streken i det siste...

Jeg har bare sett henne fra bloggerne så jeg vet ikke så mye om henne og følger henne ikke noen steder. Men jeg måtte sjekke instagrammen hennes nå da🙈

Man får vel ikke andenebb når man går ned i vekt? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Jeg har bare sett henne fra bloggerne så jeg vet ikke så mye om henne og følger henne ikke noen steder. Men jeg måtte sjekke instagrammen hennes nå da🙈

Man får vel ikke andenebb når man går ned i vekt? 

Litt usikker om hun har gjort noe, men hun har alltid hatt veldig fyldige og markerte lepper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sonit skrev (På 3.11.2023 den 23.22):

Ansiktet blir ofte smalere og mer markert når man går ned i vekt, men leppene går ikke fra naturlig fyldig til fullstendig andenebb.

Det Fetisha skrev var ikke en roast eller skrevet på en humoristisk måte, så å dra frem humorbransjen er helt feil i denne sammenhengen. Innlegget hennes var ikke mer humoristisk eller greit enn Atle Antonsens oppførsel mot Sumaya Jirde Ali. Verken menn eller kvinner skal slippe unna med personhets og rasisme.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har fått seg skikkelig andenebb nå. leppekanten har blitt en mini modell av holmenkollbakken.

man får ikke slik leppe av å slanke seg 😄

Endret av Ænema
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes F sin oppførsel er forkastelig, men trenger man å senke seg ned på et nivå der man kommenterer utseendet hennes?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...