AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Hei, trenger råd hvis noen har opplevd det samme. I flere år har jeg slitt med vonde after, rundt om i munnen. Har prøvd det meste, og har mye mindre enn før. Men i tidlig desember fikk jeg den verste jeg har hatt, rett under tungespissen. Den har nå blitt et stort arr, men løs hudbit som henger. Har gått til legen og, de har sagt at det ikke er noe farlig. Men den er bare så utrolig irriterende! Biter meg i den når jeg spiser. Har noen opplevd dette? Kommer den til å falle av, eller jeg er stuck med den for resten av livet? Høres sikkert litt dramatisk ut, men er litt oppgitt. Anonymkode: 7de80...17f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 Har du forsøkt å bytte tannkrem til Zendium? Anonymkode: 15af7...e60
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Skrevet 18. januar 2024 Ts her, Ja har brukt Zendium i et år. Anonymkode: 7de80...17f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 Du kan prøve denne teen. Koke opp og la den avkjøle seg litt, så tar du en slurk i munnen og prøver å holde det i munnen så lenge du kan, så spytter du ut. Og gjentar gjennom dagen, neste dag også. Tror den vil hjelpe. Anonymkode: b368d...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå