AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #41 Skrevet 23. januar 2024 On 1/18/2024 at 1:24 PM, AnonymBruker said: Er det kun utenlandske turister? Dvs at de bor gratis mot å passe dyret ditt? Ts Anonymkode: 75e6b...934 Jeg bor i utlandet, og folk her kommer både fra landet jeg bor i og andre land. Anonymkode: 78543...a63
lillevill Skrevet 23. januar 2024 #42 Skrevet 23. januar 2024 Finnes det ikke kenneler? Altså hotell for dyr?
lillevill Skrevet 23. januar 2024 #43 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 13.32): Jeg har en liten malteser som jeg vurderer pass til da jeg må reise bort 3 uker. En kollega kan muligens ha henne, men jeg lager en plan b og har sjekket hundepass grupper på fb. Kom i dialog med en som kunne passe henne det tidsrommet, og som også bor i min bydel og kan gå tur i de samme områdene som hun er vant til. Jeg skrev at jeg skulle gi beskjed noen dager før hvis det ble aktuelt, og han sa ok. Noen timer senere begynte han å mase om jeg hadde tatt en avgjørelse og at han også økte ukesprisen pga slitasje på møbler, økt strømregning og div. Jeg står for mat, hun får med seg leker, fat hun spiser av, børste, seler/bånd og bæsjeposer. Jeg sa jeg måtte avklare det med kollegaen først men hadde fortsetter å sende minst én sms daglig. Fyren trenger vel penger og tenker at han må sikre seg langtidspass, siden å passe hund et par dager ikke gir nok penger i kassa. Har sjekket referanser og de var helt grei. Er dette normalt av hundepassere? Anonymkode: 75e6b...934 Når er dette da? Kan jo være han vil sikre seg arbeidet, eller så avtaler han vel sikkert pass med noen andre.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #44 Skrevet 23. januar 2024 Angående strøm. Hunden din er stueren? Som hundepasser har jeg mye dårlig erfaring med voksne hunder som ikke er renslige og har måtte vaske både sofaputer, jakker som har hengt i gangen som har blitt tisset på osv. Da blir det jo økte strømutgifter. Anonymkode: 5f1b3...d25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå