Gå til innhold

Barn låste mor ute av bil.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det nå er det innafor å reklamere for Tesla? Eller for så vidt sikkert andre elbiler med app? For dette kunne umulig skje med tesla. Er ikke noe nøkkel som man skal kunne trykke på, heller ikke en knapp i bilen som ungen skal kunne nå.

Anonymkode: bb9e4...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KraKriAm skrev (15 timer siden):

Jeg tenker at hendelig uhell/forglemmelser/kjipe hendelser er sånt som skjer her i livet og at man håndterer situasjonen på best mulig måte. Får fnatt av folk som må påpeke at noe aldri kunne skje dem fordi de alltid er så gjennomtenkte og fornuftige og ansvarlige. 

Helt enig. Noen ganger glipper det og forglemmelser kan skje absolutt alle. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 17.08):

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/kjorte-seg-fast_-gikk-ut-av-bilen_-sa-laste-2-aringen-dorene-1.16720403

Jeg tar alltid med meg nøkkel, selv om jeg skal slike bittesmå ting, som å kaste søppel, som tar 2 sekunder. vet jo aldri når bilen låser seg, og da er jeg til og med ALENE. Tør ikke anta det beste med dagens hypermoderne låser. Alle slags uforutsette type hendelser. Med barn i bilen hadde jeg i hvert fall aldri IKKE tatt med meg nøkkelen. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 0b274...715

Også regner jeg med du hadde barna fine bakovervendt til de var fylt 5 år, og i beltestol til ca 12 år, og dermed gjorde det du kunne for å faktisk sikre de i bilen, og ikke bare hadde med nøkkelen rundt som en accessorie.

Anonymkode: f3d5c...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...