AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Sliter virkelig med å komme når vi har sex. Jeg kommer når jeg gjør det alene, men når han er der får jeg sperre og jeg kjenner veldig lite, føler jeg må bruke så lang tid og klarer ikke å slappe av. Vi har vært sammen i noen år nå så burde egentlig fått det til, men sex med han har alltid vært vanskelig. Jeg er en person som er vant med mye alenetid og ikke vært trygg med andre rundt meg. Så dette med sex er veldig vanskelig for meg. Altså, jeg føler at jeg slapper av for det meste, men likevel går det ikke. Han har ingen problemer med å komme. Men han kommer veldig lett fordi jeg er trang. Det har ingenting med at jeg ikke er tent på ham. Tror bare det er noe psykisk. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med dette? Ofte er det jeg som må gjøre det på ham for han klarer ikke å gi meg så mye, da liker jeg mest å gjøre det på meg selv. Men jeg husker noen ganger, så er han inne på noe, men avslutter før han klarer å fullføre det han gjør med meg. Jeg tror også at det er med at han ikke er så seksuelt erfaren fordi han blir usikker på hvordan tilfredstille meg. Samtidig skyller han på at andre han har ligget med kommer lett. Jeg tror ikke helt på det. De har sikkert faket. Nei så jeg føler meg litt stresset om jeg skal klare å komme før han penetrerer meg og vi ender opp med å gjøre det på den kjappe måten, det er ikke så digg med bare glid egentlig. Savner å føle meg tilfredstilt. Anonymkode: 365b5...b49 2
Sander33 Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Ja du skriver at «det er vanskelig med han». Virker som han prøver, er på rett spor, og endrer. Viktig at du kommuniserer under sex. DER JA. AKKURAT SLIK. Fortsett. Litt venstre. Sånn. JA. Når vi gutta ikke får respons, så vil vi endre litt.. Ei jeg lå med klarte ikke å komme med mindre jeg lå stille inne i henne, det ble «for mye» som skjedde. Kvinners orgasme starter inni hodet, og det er veldig lite før det er stopp, eller full fres! Slapp og godt av. Mye kos, ikke stress. Nyt. Kommuniser. 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Klarer du det ikke om du hjelper til under akten selv heller? Eller gjøre andre sexøvelser enn å bare penetrere, f.eks å onanere hverandre. Anonymkode: 6a391...829
Frkego Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Kan forsøke å starte med å onanere med bind foran øynene med ham ved siden av deg, evt. at han onanerer samtidig. Etter hvert forsøke at han slikker, fingrer eller bruker leketøy på deg enten med eller uten bind for øynene. Målet trenger ikke å være å få orgasme i starten, men teste ut hva som føles godt. Kanskje kan en full kroppsmassasje få deg til å slappe av i forkant? 2
Gjest Raphael Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det har ingenting med at jeg ikke er tent på ham (...) Samtidig skyller han på at andre han har ligget med kommer lett. Jeg tror ikke helt på det. De har sikkert faket. Tror nok ikke du er helt ærlig med deg selv når det gjelder hvor mye du tenner på ham. Det siste der er en veldig rar ting å mene om noen du oppriktig syns er sexy.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 Ta i bruk leketøy f.eks womanizer til klitorisstimulering mens du rir ham baklengs eller mens han tar deg bakfra (eller bytt mellom de to stillingene.) Anonymkode: abea3...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 Virker jo som han går for fort frem (dere må bruke glid) og at han kommer for fort. Knuller han fort også? Jeg kommer lett,men hadde heller ikke fått orgasme om mannen gikk for fort på og kom fort. For meg virker det som dere bør ha mer forspill og han bør bare roe ned alt. Øve seg for seg selv på å holde igjen om han ikke mestrer det. Anonymkode: 42772...5b8
Sofakona Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 Bruker du vibrator på deg selv mens dere har sex? 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 Raphael skrev (På 17.1.2024 den 18.15): Tror nok ikke du er helt ærlig med deg selv når det gjelder hvor mye du tenner på ham. Det siste der er en veldig rar ting å mene om noen du oppriktig syns er sexy. deg om det. Anonymkode: 365b5...b49
Sphere Skrevet 19. januar 2024 #10 Skrevet 19. januar 2024 Hvordan går det å ta på deg selv foran ham? La ham se hvordan du gjør det aller først. Deretter kan han feks sitte bak deg, mens du viser ham hvordan du vil ha det med hånd og fingre. Neste steg blir at han forsøker seg med tunge, der du også forklarer hvordan du vil ha det. Det er jo nå slik at selv om vi menn kanskje har en grunnplan som vi følger, er dere veldig forskjellige og liker forskjellige ting. Til slutt må du også formidle hvordan du ønsker det når han er inne i deg. Klarer du å ta på deg selv samtidig er det selvsagt det aller beste. Kommer han raskt, har dere bare mer fokus på andre ting. Alt dette må gjøres på en fin og ikke-bebreidende måte. Du skal ikke legge skylden på ham, og han skal ikke legge skylden på deg. At du nekter å tro at de andre han har vært med har kommet lett, er uansett negativt, og det behøver ikke kommuniseres i det hele tatt. Du vet lite om fortiden hans, og damer er forskjellige. Det kan godt hende de andre har kommet lett, men det har jo ingenting å si. Han er sammen med deg nå. Og det er det dere skal jobbe med. 3
Tent Skrevet 20. januar 2024 #11 Skrevet 20. januar 2024 (endret) Mange må «ha med» sin favoritt vibrator som de styrer selv også når de har penetrasjons-sex/sex med sin utkårede. Helt vanlig og normalt det. Om ikke det hjelper, så tenk kun på nytelse. Bruk lang tid, hva med massage med varm kokosfett (kjøpes på helsekost, og smelter ved kroppstemperatur. Deilig til intim-massasje også), kan ta opp mot en time før tankene er «samlet» og kroppen er klar Endret 20. januar 2024 av Tent 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå