AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Del Skrevet 17. januar 2024 Hei! Er det noen som har lyst til å være med på livsstilsendring, altså spise sunt og trene ordentlig fremover mot sommeren? Og har lyst til å snakkes på privat chat for å motivere hverandre og dele hva vi gjør? :)) Har selv født for 7 uker siden, og ønsker å komme i bedre form nå Anonymkode: ef338...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg vil gjerne bli med 😊 Anonymkode: a1376...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Del Skrevet 17. januar 2024 Du har nettopp født, litt tidlig å begynne med masse trening. Du risikerer at det går ut over ammingen (produserer mindre melk) hvis du fokuserer mye på vektnedgang. Anonymkode: b887b...a05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprellefant Skrevet 17. januar 2024 #4 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har nettopp født, litt tidlig å begynne med masse trening. Du risikerer at det går ut over ammingen (produserer mindre melk) hvis du fokuserer mye på vektnedgang. Anonymkode: b887b...a05 Du vet vel ingenting om jeg ammer eller ikke, og jeg følger råd fra lege som har gitt meg klarsignal til full trening igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil gjerne bli med 😊 Anonymkode: a1376...52c Send meg en melding på «getfit_dagbok» på instagram🤩 Anonymkode: ef338...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dedication Skrevet 18. januar 2024 #6 Del Skrevet 18. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Send meg en melding på «getfit_dagbok» på instagram🤩 Anonymkode: ef338...651 Har sendt melding 😊 Endret 18. januar 2024 av Dedication Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå