Gjest timoteia Skrevet 8. november 2002 #1 Skrevet 8. november 2002 Jeg er en dame i min beste alder, som har blitt stadig tynnere i håret. For ca et år siden begynnte jeg med en kur som het thymuskin. Hårtapet har nå stoppet og det kommer stadig fler hår tilbake. Dette ser kjempebra ut. Dette er spesiellt effektivt på kvinner, er det andre som har erfaringer med det ? Det ganske nytt i Norge, men det er jo en super mulighet hvis effekten det hadde på meg er representativ. Jeg er 100% frisk, så hårtapet mitt har nok vært av arvelig/genetisk type. Jeg nevnte det på en mindre kategori, men møtte ikke så mange med erfaringer der, men kanskje her ?? timoteia
Gjest c dion Skrevet 11. november 2002 #2 Skrevet 11. november 2002 Du er nok ikke den eneste som bruker thymuskin. Jeg har bodd noen år i søreuropa og der var det mer vanlig blant damer å bruke thymuskin mot hårtap. Jeg har ivertfall to venninner som bruker det og de har vært fornøyde med resultatet. Den ene av dem fikk sin mann til å bruke det også, og jeg trodde ikke noe virket før jeg så at det virket på ham. Jeg er heldigvis fornøyd med håret mitt forløpig, men kommer behovet er jeg ikke i tvil om at thymuskin er en mulighet som bør gripes. Håper du får det slik du ønsker deg. 8)
Lilly Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 Har aldri hørt om det produktet jeg. Men har vel egentlig ikke letet heller. har slitt med hårtap tidligere, men da fikk jeg hjelp fra Homøopat. Er dette noe man får i helsekostbutikker eller er det apotek vare?
Gjest timoteia Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 hei lilly Første gang kjøpte jeg thymuskin fra England på internett. Nå kan det fåes i Norge også. Informasjon om det kan man finnne på www.thymuskin.no. I tyskland hvor det har sin opprinnelse selges det visstnok på over 20 000 apoteker, men for eksempel i USA og England selges det på internett. Tror ikke dette er helsekost slik jeg opfatter det ivertfall. Det kommer som et resultat av omfattende kreftforskning i tyskland, så da er det vel ikke helsekost. timoteia
Lilly Skrevet 13. november 2002 #5 Skrevet 13. november 2002 Takk timoteia. Har heldigvis ikke problemet for øyeblikket Men kan være greit å vite om det skulle dukke opp igjen. Så jo ut til å være greie produkter. Vaske håret gjør man jo uansett, så da er det jo en enkel sak å skifte shampo
dulla Skrevet 15. november 2002 #6 Skrevet 15. november 2002 Jeg har tiitet litt på sidene til thymuskin, og valgte å prøve med en kur. Kanksje vi kunne holde hverandre litt oppdatert med hvordan det går ? Det er jo et eldgammelt problem, merkelig at det ikke har kommet en brukbar løsning før nå, men det oppdages jo stadig noe nytt. Jeg skulle kjøpe en shampo hos frisøren min, over kr 600,-, da kan jeg like gjerne prøve dette. dulla
ragnalina Skrevet 15. november 2002 #7 Skrevet 15. november 2002 hadde vært fint å höre hvordan det går med kuren din Dulla, lurer på å kjöpe en kur selv, men er litt skeptisk enda.. :-? Godt å höre andre sine erfaringer!! :D
dulla Skrevet 18. november 2002 #8 Skrevet 18. november 2002 ragnalina Jeg skal holde deg orientert jeg. Har en god følelse om dette, men vi får se.. Dokumentasjonen er jo der, så da skulle det vel være greit. dulla
Gjest melitta Skrevet 25. november 2002 #9 Skrevet 25. november 2002 Hei dulla Jeg har brukt thymuskin i knappe et halvt år og har merket store forandringer allerede. Det står vel egentlig at det går vanligvis opp til +/- 12 måneder før man ser resultater, men jeg synes det har begynt å spire allerede. Jeg hadde begynnt å få færre hår, men det ser ut til at de kommer ut igjen nå. Har ikke merket noe negativt, ikke enda ivertfall. Det står jo at det ikke skal være noen negative konsekvenser. Lykke til. melitta :D
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #10 Skrevet 25. november 2002 Er det fortsatt håp for den som har mistet hår i 5 år? Vil dette også hjelpe å få nye hår?
Gjest timoteia Skrevet 27. november 2002 #12 Skrevet 27. november 2002 Er det fortsatt håp for den som har mistet hår i 5 år? Vil dette også hjelpe å få nye hår? Hei anonym. Utifra de kliniske testene som er gjort vil thymuskin hjelpe deg med å både stoppe hårtap og få tilbake håret på steder det er forsvunnet. De sier at hårfolliklene skal være i live, ellers er det ikke mulig. Det betyr vel at så lenge du evt har små hvite dun istedet for kraftig hår, skal det være mulig å få den opprinnelige hårveksten tilbake. Er du jente har du større sjanse enn om du er gutt. timoteia
dulla Skrevet 10. januar 2003 #13 Skrevet 10. januar 2003 Ragnalina m.fl. Godt nytt år forresten :D Vil bare oppdatere litt, nå har det gått et par mnd med Thymuskin kur og jeg synes at røytingen har avtatt merkbart. Jeg tipper hårtapet nå er mer på nivå med dem som ikke tynnes og det er jeg kjempefornøyd med. Mentalt er det ivertfall viktig å vite at ting er under kontroll og ikke gå å gru seg til fremtiden fordi håret detter av. Dette alene er for meg verdt prisen. Rent kosmetisk funker det også fint, har ikke prøvd noen alminnelige hårprodukter som er bedre enn thymuskin så den delen går som en lek. Nå er jo spørsmålet hvor raskt jeg kommer til å merke økt hårmengde, men det står at man må regne noen mnd fra hårtapet har stoppet så jeg venter i spenning. hilsen dulla :blunke:
Gjest hm.. Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 hva er thymuskin? er det tablett eller noe man sprayer på? Er blitt så tynn i håret at jeg blir flau hvis jeg går ut uten å dekke meg til. har hatt dette problemet siden jeg var 16 år.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. mai 2008 #15 Skrevet 24. mai 2008 hva er thymuskin? er det tablett eller noe man sprayer på? Er blitt så tynn i håret at jeg blir flau hvis jeg går ut uten å dekke meg til. har hatt dette problemet siden jeg var 16 år. Har dere prøvd å sjekke om dere har for mye kobber eller kobberforgiftning - det kan føre til hårtap.. En jeg kjenner fikk plutsetlig - etter å ha begynt å drikke store mengder vann hver dag - større og større flekkvise hårtap i bakhodet. Full krise for en med langt hår... Hun tok hårmineralanalyse og fikk påvist altfor mye kobber. (blodprøve viser bare status den dagen i blodet og ikke hva som er opptatt i vevet) Og det viste seg at vaskeservanten ble misfarget (grønt) hvis vannet fra springen ble stående en stund... dvs kobber fra vannet. Så hvis intet annet hjelper sjekk opp om du har for mye kobber. Og husk at mange multivitamin og mineralprodukter har kobber i seg..
qrs Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 Dette var interessant lesning. Kvinnene på min fars side har en form for hårtap som gjør dem markert tynne i håret sånn jevnt over fra de er rundt 40. Noen som vet om dette stoffet hjelper på slikt? Så en tegning på thymuskin.no som viste kvinnelig hårtap men dette var mer av den skallet-på-toppen-typen. Er litt redd for at jeg selv skal bli så tynnhåret som min farmor og tanter...
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #17 Skrevet 24. mai 2008 Haha, alle ser vel at dette er en "reklametråd"?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #18 Skrevet 24. mai 2008 Haha, alle ser vel at dette er en "reklametråd"? Det skjønte man forhåpentligvis for 6 år siden.
Gjest martha Skrevet 7. oktober 2008 #19 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er en dame i min beste alder, som har blitt stadig tynnere i håret. For ca et år siden begynnte jeg med en kur som het thymuskin. Hårtapet har nå stoppet og det kommer stadig fler hår tilbake. Dette ser kjempebra ut. Dette er spesiellt effektivt på kvinner, er det andre som har erfaringer med det ? Det ganske nytt i Norge, men det er jo en super mulighet hvis effekten det hadde på meg er representativ. Jeg er 100% frisk, så hårtapet mitt har nok vært av arvelig/genetisk type. Jeg nevnte det på en mindre kategori, men møtte ikke så mange med erfaringer der, men kanskje her ?? timoteia heihei, jeg leser litt lengre ned her om håravfall.... hvis man får håravfall på toppen av hodet og jevnt spredd ( ikke flekkvis) og man er kvinne heter kmg, kvinnlig mønstret håravfall.... får man flekkvis heter det alopecia areata. som er en håravfallssykdom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå