Gå til innhold

Officepakka/Microsoft 365


Squirtle

Anbefalte innlegg

Har fått meg pc for første gang på maaaaaaaange år, og kjenner jeg er lite lysten på å betale nesten 1000 kroner for en år med Officepakka, er det noen alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google Docs? LibreOffice?

Husk at du får ganske mye skylagring med på kjøpet med Microsoft365. Dersom du likevel skal ha skylagring og vurderer f.eks. DropBox eller Google Drive, er Microsoft det beste alternativet etter min mening, da prisen er konkurransedyktig sammenlignet med altetnativene og du får den beste Office-pakken med på kjøpet.

Endret av Jdz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microsoft Home and student koster ca 1500 og er nedlastet på maskina di for evig. 

Du får ikke Outlook, men du får alt det andre. 

Anonymkode: 62720...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Openoffice eller Google Docs. Jeg har brukt begge lenge og du trenger definitivt ikke Outlook eller Office. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 16.1.2024 den 13.43):
Sunshade83 skrev (På 16.1.2024 den 13.51):

Openoffice eller Google Docs. Jeg har brukt begge lenge og du trenger definitivt ikke Outlook eller Office. 

I dag mener jeg LibreOffice er et bedre valg enn OpenOffice for de aller fleste. LibreOffice er en form av OpenOffice, og det som i dag er OpenOffice dødt i forhold…

Anonymkode: 802ce...e7c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

I dag mener jeg LibreOffice er et bedre valg enn OpenOffice for de aller fleste. LibreOffice er en form av OpenOffice, og det som i dag er OpenOffice dødt i forhold…

Anonymkode: 802ce...e7c

Bare det er gratis så er det bra :) skal laste ned nå :)  

 

Libreoffice var rævva program skrev en side og skal lagre så henger hele driten seg og det står svarer ikke dette programmet ble slettet anbefaler Apache writer :D 

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...