AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Del Skrevet 16. januar 2024 Har noen spørsmål. Kan man «snakke» i den? Normalt at man må lade den hver dag? Er det rekkevidde på den? Med det mener jeg, må den ligge et visst antall meter innenfor rekkevidden til IPhone for at den skal motta varsler? Eller mottar den varsler uansett siden den er koblet til Apple-IDen min? Anonymkode: 4a6c3...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 16. januar 2024 #2 Del Skrevet 16. januar 2024 Hvorfor vil du ha en apple watch 2? Ja man kan vel snakke med Siri. Ja du må lade hver dag. iPhone må være i nærheten for at den skal motta varsler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Del Skrevet 17. januar 2024 Fountaine skrev (7 timer siden): Hvorfor vil du ha en apple watch 2? Ja man kan vel snakke med Siri. Ja du må lade hver dag. iPhone må være i nærheten for at den skal motta varsler. Ok takk for svar. Jeg fikk arve en Anonymkode: 4a6c3...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå