AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg lurer på hva som er vanlig å få i barselgave. Er det noen som har lyst å fortelle hva dere fikk? Gikk det mest i klær, leker eller annet? Noen som fikk noe til mor/far? Anonymkode: 45272...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella78 Skrevet 16. januar 2024 #2 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) Til barna fikk jeg (og gir til andre) klær, pekebøker, kosetepper, leker o.l litt penger. Til meg selv fikk jeg første gang en gavekurv med brystvortesalve, ull-ammeinnlegg og div knask 😅 alt kom godt med! Har gitt lignende kurver til et par venninner første gang sammen med andre 😊 utenom har vi ikke gitt til de voksne. Pappaen fikk forresten ( og var med og gav til andre) whiskey av kamerater første gang. Det var ikke vanlig med babyshower her den gang da, så vi hadde ikke det. Var på 00-tallet. Dersom jeg er i babyshower nå, gir jeg ikke barselgave i tillegg. 😊 Endret 16. januar 2024 av Bella78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #3 Del Skrevet 16. januar 2024 Det var klær, praktiske ting som smekker, bestikk, kopper og tallerkner. Babynest. Pledd og gulpekluter. Stokke stol (fra jobben, det var veldig overraskende og fint). Anonymkode: 3d75c...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 16. januar 2024 #4 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg fikk en baby. Holdt i massevis. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #5 Del Skrevet 16. januar 2024 Til babyen: klær, koseklut, bamser, tepper, babyleker, olje til stell, smokk. Til meg : Hjemmebakt, ansiktsmasker, ansiktsrens, collagen tabletter, håndkrem (parfymefri), blomster. Anonymkode: 3135d...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #6 Del Skrevet 16. januar 2024 Hvem er det dere får disse gavene fra? Jeg har aldri hørt om det. Anonymkode: 16823...90e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 16. januar 2024 #7 Del Skrevet 16. januar 2024 Fått veldig lite,har flere barn. Noen klær til baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #8 Del Skrevet 16. januar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem er det dere får disse gavene fra? Jeg har aldri hørt om det. Anonymkode: 16823...90e Venner og familie som kom på besøk, hadde med seg noe til den lille Anonymkode: 3d75c...fb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
timbar Skrevet 16. januar 2024 #9 Del Skrevet 16. januar 2024 Skjønner jeg er helt gått ut på dato her. Mange, mange år siden jeg selv fikk barn, fikk såklart barselavdelingen den gang også, dog ikke før etter fødsel. Er egentlig glad jeg slapp unna dette babyshower opplegget selv om det sikkert har sin misjon. Den gang var ikke gaver til foreldrene aktuelt, man fikk klær og ting til babyen og det i seg selv var jo gaver til foreldrene. Men tidene forandrer seg og jeg henger åpenbart ikke med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella78 Skrevet 16. januar 2024 #10 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvem er det dere får disse gavene fra? Jeg har aldri hørt om det. Anonymkode: 16823...90e Barselgaver? Det fikk vi fra, og gir til slektninger og venner 😊 velkommen til verden gave. Dette er ikke nytt, min mor fikk til oss, og vi er født 70-80-tallet. Da gikk det mye i bamser, strikka ting, tyggeleker, kluter o.l. Jeg har foresten fremdeles et par nydelige strikka sokker jeg fikk av en nabo da jeg ble født. Endret 16. januar 2024 av Bella78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #11 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvem er det dere får disse gavene fra? Jeg har aldri hørt om det. Anonymkode: 16823...90e Familie, venner og jobb. Gir også til venner og familie, tar alltid med noe første gangen vi besøker babyen 😊 Anonymkode: 3135d...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daeva Skrevet 16. januar 2024 #12 Del Skrevet 16. januar 2024 Fikk mye klær, både kjøpt og strikket ❤️ Bamser, kosekluter og leker. Av foreldre, svigerforeldre, søsken, svigersøsken og vennepar 🧸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #13 Del Skrevet 16. januar 2024 Fikk klær, strikket klær, noe leker, bøker, flasker, smokker m.m 😊 babyen altså😅 Anonymkode: dab24...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #14 Del Skrevet 16. januar 2024 Kan ikke huske at far eller jeg fikk noe, men babyen fikk klær, leker, kosedyr osv. Anonymkode: 10e7f...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #15 Del Skrevet 16. januar 2024 Fikk klær, leker, bøker, babycall, vippestol, pannetermometer av venner og familie, samt at jeg fikk låne en drøss med utstyr Anonymkode: b6ff4...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #16 Del Skrevet 16. januar 2024 Fikk en del klær og noen bamse/leker. Og masse blomster. Noen få ga sjokolade til oss foreldre. En sendte morgenlevering, og det ble virkelig verdsatt! Dette var med første. Regner ikke med å få noe særlig med andre. Anonymkode: ff3be...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #17 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg fikk babyshower og masse fine gaver da. Utstyr, klær, hjemmestrikket. Mat og kaker. Veldig koselig. Etter fødselen har vi fått en del blomster og jeg fikk også en del spekemat som jeg hadde savnet veldig. Anonymkode: 2147f...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #18 Del Skrevet 16. januar 2024 Fikk babyklær fra kolleger, og fra venner på en fritidsaktivitet. Koselig. Jeg hadde ikke forventet noen gave. Anonymkode: fb44b...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #19 Del Skrevet 16. januar 2024 Hadde bittelitt drømt om en såkalt push prosent fra samboer, men skal sies at han har gjort alt for meg både på slutte av svangerskapet og nå etter hjemreisen så jeg tenker ikke noe særlig på den gaven lenger. Anonymkode: 2147f...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #20 Del Skrevet 16. januar 2024 Glemte: Og et kosedyr fra naboen til foreldrene mine. Anonymkode: fb44b...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå