Gå til innhold

Supert der kom snøen igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo ha litt påfyll før det er meldt regn til neste uke.

Anonymkode: 797ef...9bb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er hensikten med slike innlegg? Du drar bare deg selv og andre ned med å være negativ.

Været kan man ikke gjøre noe med, så hva med å gjøre det beste ut av det? Det er utrolig vakkert å se på snødekte landskap, synes jeg. 

Regner det neste uke så gjør det det. Jeg tenker ikke på det nå.

Anonymkode: 8b906...39a

• Liker 4
Skrevet

Henger på 🤣jeg er så drit lei...her snør det og skal snø til imorgen kveld...nå vil jeg ha pluss grader, og regn...og veier man kan kjøre på uten å skli

• Liker 2
Skrevet

Ja ja jeg er fast her. Venter på snøplogen før jeg kan kjøre sønnen min på skolen.. 

Anonymkode: 60820...1a1

Skrevet

Her har begge barna fått fri idag, jeg går hjemme og det er så mye snø ute at vi kommer ikke avgårde. Så det blir skikkelig inne dag idag 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sofakona skrev (9 minutter siden):

Her har begge barna fått fri idag, jeg går hjemme og det er så mye snø ute at vi kommer ikke avgårde. Så det blir skikkelig inne dag idag 

Håper de er i barnehage og ikke skole? 

Anonymkode: e036d...3ec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Barnehagen og skolen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det går nok bra å la skolebarn få fri én dag når været gjør at man ikke kommer seg noen vei. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har snø opp til øra. Og jeg trives som egget.. 👏🥶👏

• Liker 1
Skrevet

Møkka lei av vinter og snø som aldri stopper. Flere som er lei?

Anonymkode: a8e8b...17d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja! Men hjelper det? Nei!

Anonymkode: 81794...c80

• Liker 4
Skrevet

Du bor i Norge. Det er januar. Hva forventer du??

ut og gå på ski!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Derfor bør man gå i hi om vinteren. Når snøen er smeltet og krokusen og hvitveis begynner å blomstre er det på tide å våkne. 👍

Anonymkode: f2c4d...0d9

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Katten89 skrev (Akkurat nå):

Du bor i Norge. Det er januar. Hva forventer du??

ut og gå på ski!

Ut og gå på ski? Hva i all verden for en tåpelig kommentar er dette? Hva hjelper det meg å gå på ski når barn skal i barnehagen og jeg skal på jobb, mens bilen må graves frem og bussene står? Så utrolig idiotisk å si.

Denne vinteren har vært skikkelig kjip i Oslo-området. Siden november har sprengkulde og snøstorm avløst hverandre. 

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Møkka lei av vinter og snø som aldri stopper. Flere som er lei?

Anonymkode: a8e8b...17d

Ja!!! Og her i Oslo har vi en kollektrafikk som ikke tåler snø og kulde, så i 2024 har det vært 6000 forsinkelser  og kanselleringer. Helt håpløst å komme seg dit en skal i tide.😠

Skrevet (endret)
Grüner skrev (8 minutter siden):

Ja!!! Og her i Oslo har vi en kollektrafikk som ikke tåler snø og kulde, så i 2024 har det vært 6000 forsinkelser  og kanselleringer. Helt håpløst å komme seg dit en skal i tide.😠

Vel, det er strengt tatt ingen byer på størrelse med Oslo som håndterer de snøfallene vi har hatt i 2023 og 2024 noe særlig bedre enn Oslo da...

Endret av kaarebjarne
Skrevet

Er lei her og…. Det har vært en lang vinter denne gangen, og må si at jeg er bra lei av å måke snø, fyre i ovnen 24/7 og tine på frossen bil🙈 Bor et sted på Vestlandet der det ikke pleier å være noe særlig med snø, tror sist gang vi hadde det slik var i 2011❄️❄️

Anonymkode: f1cf3...721

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Føles så forbanna meningsløst å stå og skuffe seg gjennom en halvmeter nysnø, når det om noen dager meldes 4-5 plussgrader og regn

Endret av ltfutt
  • Liker 3
Skrevet

Det hjelper ikke å klage, da drar man bare seg selv og de rundt ned.

Anonymkode: 2ce18...1d2

• Liker 2
Skrevet

100% enig, men vi bor i norge, og her er det omtrent 9 vintermåneder, så vi får bare suck it up :)

Anonymkode: e42f8...31e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...