Gå til innhold

Mine erotiske noveller


Frkego

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha @Frkego.. nå fikk jeg både lesestoff og handarbeid😅😘.. Snille du💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du flere? Gjerne med litt rumpelek 🥰

Anonymkode: 1a4e1...c82

Har flere, noen ferdige og noen uferdige. Skal poste mer etterhvert 😊

Bamseklemmer skrev (52 minutter siden):

Takk skal du ha @Frkego.. nå fikk jeg både lesestoff og handarbeid😅😘.. Snille du💙

Bare hyggelig 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytteturen

Det beste med å være på hytta er at den ligger skjermet til like ved et lite vann. Ingen fare for at folk plutselig passerer forbi her og ingen innsyn fra noen steder. Etter hektiske perioder på jobb elsker jeg å dra hit for å koble av. Den frihetsfølelsen jeg får her gir meg ro og jeg får slappet av til det fulle. Sover når jeg ønsker å sove, spiser når jeg jeg ønsker å spise, lese bok, sole meg og bade. Ingen å ta hensyn til. Jeg kan fint gå naken hele dagen - helt fri.

Det er så varmt i dag at jeg ikke orker å gjøre noe annet enn å ligge nede ved vannet. Jeg ligger naken på et teppe, leser bok og kjenner sola varme hele kroppen. Jeg reiser meg opp og går mot vannet. Kjenner huden stramme seg i det jeg setter føttene ned i det kjølige vannet. Brystvortene mine stivner til og jeg gisper litt i det jeg lar kroppen falle ned i vannet. Kjenner hvordan vannet beveger seg langs kroppen min når jeg beveger meg. Vannet kjennes godt ut nå og jeg får slappet av. Jeg legger meg på rygg og flyter. Puppene mine strutter opp av vannet. Jeg bare ligger her helt avslappet og flyter. Plutselig ser jeg ham. Sindre står like ved vannet og ser på. Sindre er en nyskilt mann som bor et lite stykke fra hytta og han passer på når jeg ikke er her. Han sørger for måket vei på vinteren og sjekker båten og inngjerding om sommeren. Han og ekskona har ofte kommet innom på middag, vin eller en uformell kaffekopp og har vært godt selskap når jeg har vært her alene. 

Han ser litt forfjamset ut, men stotrer ut et «hei» når jeg ser ham. Litt satt ut får jeg kroppen under vann og sier «hei» tilbake før jeg spør om han kan sende meg håndkleet. Litt smånervøs kommer han ned til vannet og snur seg bort i det han strekker det ut mot meg. Jeg dekker meg til og kjenner på litt kleinhet, noe jeg tror han også gjør. «Jeg tenkte bare å stikke innom for å si hei og spørre om du trenger noe» sier han raskt. «Så hyggelig» svarer jeg og forklarer at jeg har alt jeg trenger. Det blir litt pinlig stillhet før vi havner i prat om løst og fast. Selv om det er godt å få være for meg selv og slappet av i fred kjenner jeg at det er godt med litt selskap. Praten går så lett mellom oss, selv om starten ble litt klein. «Kanskje du vil ha en øl og holde meg litt med selskap?» spør jeg og han takker gledelig ja. Vi tusler opp mot hytta hvor jeg får på meg en lett sommerkjole. Orker ikke å ha på undertøy, så de stive brystvortene mine synes godt gjennom den tynne kjolen. Han har sett alt nå, så dette blir ingenting. Vi setter oss på trappa med hver vår øl og praten fortsetter. Han snakker om skilsmissen og hvordan det er å være igjen alene. Han takker for å få holde meg med selskap og sier at han ikke har prioritert noe sosialt etter at han ble igjen alene. Én øl blir til tre og vi prater og ler. Han blir plutselig litt stille før han beklager at han kom uanmeldt. Jeg kjenner jeg rødmer litt, men sier at det går helt fint. «Bader du ofte naken?» spør han. Jeg sier det som det er, at jeg alltid bader naken når muligheten byr seg. «Hva med deg? Har du ikke for vane å bade naken?» Nei, det er ikke noe han gjør, forklarer han litt bestemt. «Da synes jeg vi skal endre på det» sier jeg og tusler ned mot vannet. «Kom igjen» sier jeg og tar av meg kjolen i det jeg nærmer meg vannet. Han nøler litt før han kommer etter. Nervøst tar han av seg t-skjorta og shortsen slik at han bare står der i bokseren. «Jeg er ikke full nok til dette» sier han og ler. «Det er bare å hoppe i det!» sier jeg i det jeg løper til vannet og hopper uti. Han tar av seg bokseren raskt og løper uti vannet. Jeg legger merke til at han er halvstiv, selv om han forsøker å skjule det. «Er det ikke godt?» spør jeg i det jeg tar noen tak og legger meg på rygg. «Joda, men jeg føler meg litt… naken» sier han og ler igjen. Jeg merker at han ser litt ekstra på brystene mine som er over vannflaten og jeg kjenner det pirrer litt. Jeg har alltid sett at han et en attraktiv mann, men har ikke tenkt på ham på en seksuell måte tidligere. Han var jo gift inntil nylig og vi har aldri vært i en setting hvor det har falt seg naturlig. Men nå er vi her, nakne og single begge to. Jeg legger merke til de muskuløse armene og mandig hendene. Brede skuldre med muskuløs rygg. En trent mage polstret med litt fett. Akkurat slik en voksen og arbeidsom kropp skal se ut. 

Jeg svømmer mot ham og sørger for kroppskontakt. Vi sier ingenting, bare står her sammen og ser på hverandre. Jeg vet jo ikke om han er klar for noe eller ønsker å gjøre noe med meg, men litt småbrisen og kåt tar jeg en sjans og legger armene mine rundt halsen hans mens jeg kysser ham forsiktig. Jeg kjenner at kuken hans er helt stiv nå. Han legger hendene på hoftene mine og kysser meg litt mer bestemt tilbake. Før vi vet ordet av det er vi i full omfavnelse nede i vannet. Vi beføler hverandre og kysser intenst. Jeg fører hånda mi nedover magen hans før jeg lar den gli rundt den stive kuken. Jeg stryker på pungen og fører hånda mi oppover langs skaftet hans. Tror aldri jeg har kjent en så hard kuk. Jeg blir kåtere og kåtere i takt med at jeg begynner å runke ham forsiktig. Desperat etter å få kjenne ham inni meg. Fitta er så våt og klar at det kalde vannet er ingen hindring. Jeg hopper opp og legger beina mine rundt midjen hans. Han fører kuken mot fitta mi og roterer den litt rundt åpningen før han lar den gli inn. Vi begge slipper fra oss et stønn i det den harde kuken fyller meg opp. Han tar et godt tak i rumpeballene mine og fører meg opp og ned. Kjenner hvert et støt i hele kroppen. Kjenner klitten vokse og blodet bruse i hele fitta. Han blir mer og mer bestemt i takene sine og stønnene blir høyere og høyere. Jeg tar over styringen og fører hofta frem og tilbake i en litt roterende bevegelse mens jeg henger rundt halsen hans. «Du må stoppe. Jeg kommer!» sier han og holder meg inntil seg. «Kom! Vær så snill, kom!» utbryter jeg og fortsetter til hele kroppen hans stivner før han stønner og rykker til. Jeg kjenner kuken hans pulsere inni meg og jeg fører hoftene rolig frem og tilbake. Melker ut siste rest av kuken hans. Så blir vi stående slik i vannet uten å si et ord. Bare kjenner nærheten av hverandre. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytteturen - del 2

Vi går opp på land. Han drar meg mot seg og kysser meg. Beføler meg. Han kjennes nesten desperat ut. Utsultet på sex og nærhet. Full av lyst begjær. Han legger meg ned på teppet som ligger ved vannkanten og betrakter meg. Han kommer over meg, kysser meg først på munnen, så nedover halsen og mot brystene mine hvor han biter lett i de stive brystvortene mine før han fortsetter nedover magen min. Jeg har fortsatt ikke fått orgasme og kjenner hvordan det sprenger i fitta mi. Han fører leppene sine langs de ytre leppene mine. Allerede nå kjenner jeg kroppen vri seg i desperasjon. Tunga hans glir mellom leppene mine og over klitten. Jeg kjenner et støt i kroppen for hver gang tunga passerer klitten. Han legger den ene hånda under rumpa mi og den andre over skambeinet mitt. Tunga glir raskere og raskere og det tar ikke mange sekundene før jeg bryter ut i en etterlengtet orgasme. Han vet akkurat hvor intenst han skal stimulere slik at orgasmen min får fritt utløp. Den varer og varer. Når den roer seg legger han hele munnen over fitta mi og kysser lett. Lar tunga gli ned mot rumpa hvor han får smake på saftene våre blandet sammen. 

Han stiller seg opp på kne mellom beina mine. Kuken er fortsatt helt stiv. Han trekker meg mot seg og stryker den stive kuken over den ømme fitta mi. Roterer den rundt før han lar den presse litt mot åpningen. Han fører den forsiktig inn og bare holder den der. Fitta mi pulserer rundt den harde kuken. Rolig fører han den litt ut før han gir meg et bestemt støt. Det kommer et ukontrollert stønn fra meg. Igjen gjør han det og jeg stønner enda høyere nå. Slik fortsetter han. Mellom hvert støt tar han en liten pause. Lar fitta mi kjenne alt. Så tar han godt tak bak knehasene mine før han legger beina mine over skuldrene sine og øker tempoet. Han ser på meg. Ser på magen som blir presset sammen og brystene som flytter seg i takt med støtene hans. Jeg løfter rumpa og står imot støtene og kjenner orgasmen bygge seg opp igjen. Jeg spenner føttene mine mot ham og strammer musklene. For hvert støt er jeg nærmere. «Jeg kommer! Jeg kommer!» utbryter jeg i det kroppen min går opp i bue og orgasmen bryter løs. Jeg har hverken kontroll over kroppen min eller lydene mine. Jeg har sluppet meg helt hen og lar orgasmen ta over hele kroppen min. 

Han merker at kroppen min roer seg og da løfter han meg over på alle fire. Den sterke arbeiderkroppen har ingen problemer med å løfte meg opp. Han stiller seg bak meg og lar tunga si gli mellom rumpeballene mine. Stryker meg over ryggen og lar så hendene gli nedover mot hoftene mine. Han tar et godt tak før han kjører kuken inn med et bestemt støt. Tempoet øker raskt og jeg kjenner kroppen min svikte. Jeg blir liggende med overkroppen helt nede mot bakken. Hendene mine griper tak i teppet under meg og jeg stønner ukontrollert i det han knuller meg som en filledukke. Han trekker seg ut og legger kuken mellom rumpeballene mine i det han kommer. Jeg kjenner sæden hans renne ned mot fitta mi. Jeg kollapser på teppet og han legger seg ned ved siden av meg. Han fører fingrene langs kinnet mitt og fjerner håret som ligger foran ansiktet mitt før han kysser meg. Hvor tar vi det herfra, tenker jeg…

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (På 26.1.2024 den 13.45):

Hytteturen - del 2

 

Veldig bra. Tusen takk.

Har du en novelle med lesbisk erfaring også?

Anonymkode: a7f55...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Veldig bra. Tusen takk.

Har du en novelle med lesbisk erfaring også?

Anonymkode: a7f55...5ca

Nei, har ikke skrevet noen foreløpig, men har jo noe i minnebanken. Mulig det kommer noen etter hvert 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Filmkveld

Sondre, kompisen til mannen, er ofte på besøk. Etter skilsmissen trenger han hjelp til å fylle ensomheten de ukene barna er hos moren sin. Jeg har blitt så vandt til at han er her at jeg ter meg som normalt og tar generelt lite hensyn til at han er her. Han har blitt en del av familien.

For en stund siden hadde Sondre og mannen min drukket litt og kom i snakk om kjærlighetslivet til Sondre. Da kunne han fortelle min mann at han strevde med å finne seg noen han likte godt nok, for alle bleknet i forhold til meg. Han kunne videre fortelle at etter å ha vært så mye hjemme hos oss hadde han blitt veldig betatt av meg, både som person og utseendet mitt. Jeg hadde satt standarden for hva han forventet av en partner og i følge ham fantes det ikke mange av mitt kaliber. Da min mann fortalte meg dette ble jeg først litt satt ut, men samtidig kjente jeg både på glede og spenning. Jeg hadde aldri sett for meg at noen andre enn min mann kunne tenke slik om meg. Mannen kunne fortelle at Sondre ikke har vært den første som har delt noe lignende. Han er ikke av den sjalu typen, men mer typen som kjenner på stolthet over å ha noe(n) som andre vil ha. Stolt over at jeg er hans. Han kunne også fortelle at hver gang han har merket at noen har sett litt ekstra på meg eller fortalt at de finner meg attraktiv, så vekker det et eller annet i ham. Om det er at han vil bevise noe eller hva det er, det er han usikker på, men han kjenner et behov for å ha meg etter slike hendeler. Knulle meg bestemt og vilt. Kjenne på at jeg er hans. Dette har ført til at vi har snakket mye om fantasier knyttet til meg med andre menn og det viser seg at dette har vært en del av mannens fantasier lenge. Vi snakker mye om hvordan det ville ha vært å ha med en ekstra mann og at dette er noe vi ønsker å prøve en gang.

Det er fredags kveld og når jeg kommer hjem fra trening er Sondre er her som vanlig. Jeg tenker litt ekstra på hvordan jeg ter meg nå som jeg vet hva han tenker om meg. Er fortsatt trivelig, men redd for å virke for åpen eller flørtete. Vil heller ikke vise at jeg vet hva han tenker og føler. Mennene begynner å ordne taco mens jeg tar meg en dusj. Kjenner tanken pirrer litt. Tanken på at en annen mann enn min mann tenner på meg. At han er i naborommet mens jeg står naken i dusjen… tanken stopper der. Jeg har aldri tenkt på Sondre på den måten, men kunnskapen om hva han tenker har gjort noe med meg. Når jeg kommer ut av dusjen ser jeg en melding fra mannen hvor det står «ha kun på deg morgenkåpe når du kommer for å spise». Jeg blir litt usikker på hva han tenker. Er det for å pirre seg selv? Ønsker han å kjenne på at Sondre ser ekstra på meg? Tanken pirrer meg og jeg går ut av badet kun iført morgenkåpa. 

Jeg har aldri lagt merke til det tidligere, men nå kjenner jeg hvordan Sondre ser på meg. Han følger meg med blikket sitt og virker egentlig litt sjenert. Jeg forsøker å oppføre meg som normalt mens jeg hjelper til med tacoen. Etter maten setter vi på en film. Jeg sitter inntil mannen vendt litt fra Sondre som sitter i andre enden av sofaen. Mannen min stryker meg over rumpa og løfter litt på morgenkåpa mi. Akkurat nok til at deler av rumpa synes. Mannen gløtter bort på kompisen som strever med å holde øynene på filmen. «Legg deg i fanget mitt» sier mannen og jeg legger hodet på lårene hans med rumpa vendt mot Sondre. Flere ganger lar han hendene gli oppover lårene mine slik at morgenkåpa dras oppover. Jeg skjønner at han gjør dette for å terge Sondre. Spørsmålet er om det er for at han ønsker noe mer, eller om det kun er for sin egen skyld. Han fortsetter å stryke på meg og tar meg på puppene. Når hånda glir inn mellom brystene mine åpnes morgenkåpa slik at deler av puppene synes. Jeg kjenner at han blir hard der jeg ligger med hodet i fanget hans. 

Plutselig kjenner jeg at Sondre flytter seg nærmere. Han begynner forsiktig å stryke meg på beina og jeg ser opp mot mannen min som følger med med et glis om munnen. Så tar han hånda og fører den fra puppene og stryker meg nedover magen. Når han kommer til fitta fortsetter han nedover og i det han har hånda på innsiden av lårene mine flytter han det ene beinet ut mot siden slik at jeg nesten ligger og skrever mot Sondre. Han lener seg ned mot meg og kysser meg. Hendene til Sondre er høyere oppe nå. Jeg kjenner fingrene hans nervøst bevege seg oppover innsiden av lårene mine og mannen åpner plutselig morgenkåpa mi helt. Jeg ligger nå helt udekket og Sondre blir mer intens i befølingen av meg før han begynner å kysse meg oppover lårene. Jeg ser opp mot mannen min i det leppene til Sondre møter fitta mi. Mannen gliser et selvsikkert glis og beføler brystene mine mens Sondre kysser fitta mi. Jeg kjenner tunga hans gli mellom leppene mine og innser hvor kåt jeg er. To menn som betrakter meg og beføler meg. Jeg lukker øynene og nyter ei ukjent tunge som utforsker fitta mi for første gang. Jeg er så kåt at orgasmen bryter ut etter få sekunder. Jeg ser mannen inn i øynene i det kroppen spenner seg av orgasmen. 

Når orgasmen roer seg reiser de seg opp begge to og begynner å kle av seg. Jeg ligger der bare og tenker at nå får de gjøre hva de vil med meg. Jeg er så kåt at jeg er med på alt. Mannen min stiller seg på kne foran meg i sofaen og sier jeg må stille meg på alle fire. Jeg gjør som han sier og han fører den steinharde kuken inn i munnen min. Vi suger ham med begjær. Kjenner virkelig nytelse av den store harde kuken i munnen min. Jeg kjenner at Sondre stiller seg bak meg. Han stryker meg over rumpa og kommer nærmere. Jeg har fortsatt ikke sett pikken hans, men kjenner hvordan den presser mot den våte fitta mi. Mannen drar meg i håret og ser meg inn i øynene i det Sondre presser seg inn i meg. Jeg er så følsom og kjenner hver en bevegelse. Jeg har fortsatt øyekontakt med mannen i det Sondre tar meg hardere og hardere. Jeg stønner høyt og strever med å holde hodet oppe, så mannen tar et ekstra godt grep om håret mitt. Så fører han hodet mitt mot kuken sin igjen. Jeg får ikke til å fokusere på å suge, så mannen knuller meg i munnen. Det er vondt og godt på samme tid når de knuller meg fra hver sin ende. Jeg er helt i ekstase og nyter til det fulle. Kjenner meg brukt, begjært og fullstendig tilfreds i situasjonen. 

Mannen trekker seg ut og reiser seg opp. Han blir stående å runke og se på at Sondre knuller meg sanseløs. Sondre trekker seg ut og jeg hører noen dype stønn i det jeg kjenner sæden hans sprute på rumpa og ryggen min. Det er en pirrende følelse å kjenne en annen manns sæd renne nedover rumpa mi. Mannen tar en t-skjorte og tørker raskt over før han slenger meg bestemt over på ryggen, legger beina mine over skuldrene sine og trenger inn i meg. Inn der hvor jeg nettopp hadde en annen manns kuk. Han knuller meg hardt og jeg har beina nesten bak hodet mitt i det jeg bryter ut i enda en orgasme. Jeg kommer så hardt at jeg dytter kuken hans ut. Han fører den inn igjen og knuller meg hardt og bestemt før han fyller fitta mi med sæd slik som bare han kan. Jeg er tross alt hans og bare hans.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnekveld

Vi begge har nylig blitt single og har satt av helgen til venninnetid. Vi koser oss med øl, vin og god mat. Skravla går i ett og naturlig nok ender vi ofte opp med å snakke om eksene våre. Vi spøker om at vi er ferdige med menn og at vi heller skulle skiftet fil og funnet oss en kvinne å delt livet med. Ja, kanskje bare blitt sammen oss to. Vi krangler aldri og elsker å tilbringe tid med hverandre. Så er det sexen da… «har du prøvd en annen kvinne?» spør Maren undrende. «Nei, ikke annet enn litt klining og klåing på fest. Hva med deg?» svarer jeg. «Nei, samme her. Vet liksom ikke helt hvordan det skulle foregått heller. Det er jo ingen stor mann med kuk jeg kan nyte» sier hun og ler. Vi blir pratende om dette en stund. Hva vi kunne ha tenkt oss å prøve og hvordan vi tror det ville vært. Vi snakker om hvor godt det må kjennes med to myke kvinnekropper sammen, hvordan det er å slikke fitte og ikke minst hvordan det er å bli slikket av en annen kvinne. Vi er begge enige om at vi er nysgjerrige og at det er noe vi bør prøve en gang i fremtiden. 

Vi begynner begge å bli litt brisne her vi sitter og bestemmer oss for å gå til sengs. Vi bruker alltid å kun ligge i trusa når vi sover sammen. Stryker hverandre på ryggen og koser hverandre i nakken mens vi prater oss i søvn.  Vi ordner oss og tusler inn på rommet hvor vi begge kler av oss. Jeg legger meg med ryggen mot Maren og hun begynner å stryke på ryggen min med de myke hendene sine. Hun drar de lange fingrene gjennom håret mitt og jeg kjenner hvor avslappet jeg blir. Vi blir liggende slik litt før jeg snur meg mot henne for å bytte på. Hun snur seg ikke med ryggen mot meg, men vi blir liggende ansikt mot ansikt. Plutselig kjenner jeg hånden hennes på halsen min. Hun fører den forsiktig nedover. Det stormer med tanker inni hodet mitt i det hånda nærmer seg brystene mine, men jeg kjenner hvordan det pirrer meg. Nervøs, spent, usikker og kåt på samme tid. Når hånda stryker over brystet mitt tar hun forsiktig tak. Vi sier ingenting, bare ser på hverandre mens hun masserer brystet mitt. Jeg våger meg til å gjøre det samme og fører hånden min oppover magen og opp til brystene hennes. De er så myke. Huden er helt glatt. Brystvortene hennes er stive og jeg stryker forsiktig over dem. Maren kommer nærmere og vi ligger nå og beføler hverandres bryster med ansiktene tett inntil hverandre. Leppene våre møtes forsiktig og vi begge initierer et kyss. Leppene hennes er store, røde og myke. Hele hun er myk og varm. Vi kysser mer intenst nå og hendene våre beveger seg rundt om på de nakne kroppene. Jeg lar fingrene mine stryke seg nedover magen hennes, under trusa og ned mot fitta hennes. Den er varm og våt og jeg kjenner hvor kåt det gjør meg. 

Jeg legger hånden slik at langfingeren hviler mot det våte hullet hennes før jeg drar den forsiktig oppover til klitten. Hun tar tak i meg og gir fra seg et lite stønn i det jeg treffer. I en roterende bevegelse lar jeg fingeren sirkle rundt klitten hennes. Hun puster raskere og legger hodet sitt bakover. Jeg fortsetter samtidig som jeg kysser halsen hennes. Hun fører den ene hånden sin ned mot fitta mi og gjør det samme på meg. Slik ligger vi, to venninner, og fingrer hverandre for første gang. Nyter hverandre. Jeg merker hvordan pusten hennes endrer seg. Den blir kraftigere og raskere. Lydene blir sterkere. Jeg øker intensiteten og før jeg vet ordet av det bryter hun ut i orgasme. Ansiktet hennes er trykt inn mot halsen min og jeg kjenner hvordan hun biter til i det orgasmen kommer. Jeg roer ned tempoet i takt med at orgasmen avtar og hun beveger leppene sine oppover mot mine. Hånden min hviler mot fitta hennes mens vi kysser intenst. Maren legger meg over på ryggen og kysser seg nedover kroppen min. De myke leppene beveger seg nedover halsen, over brystene, nedover magen og ned mot fitta. Hun sprer beina mine og begynner å kysse innsiden av lårene før hun plasserer munnen på de ytre kjønnsleppene. Hun kysser lett, slikker og lar tunga gli mellom leppene. Hun vet akkurat hva som skal til… det kribler i hele kroppen og hver en muskel spenner seg. Hun øker tempoet på tunga og den glir raskt over klitten. Frem og tilbake. I sirkler. Hendene mine griper godt tak i lakenet under meg og kroppen min går i bue i det orgasmen bryter ut. Hun roer ned intensiteten, men holder den akkurat nok til å holde liv i orgasmen. Den pulserer lenge før den gradvis roer seg. Hun legger seg inntil meg og slik blir vi liggende til vi begge sovner. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bruke (mye)mer avsnitt, tungvindt å lese.

Anonymkode: 92d1b...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du må bruke (mye)mer avsnitt, tungvindt å lese.

Anonymkode: 92d1b...3e8

Jeg opplever avsnittene som akkurat passe, men ser at noen av tekstene har endret seg både når det kommer til avsnitt og skriftstørrelse ved innliming og publisering. Noen er uendret. Forstår ikke hvorfor det skjer noen ganger og andre ikke. Skal se over hvis jeg orker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for nye erotiske noveller @Frkego🥰

..og jeg tenker.. du kunne ikke skrevet såå bra, uten å ha opplevd det👏😉
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (21 timer siden):

Jeg opplever avsnittene som akkurat passe, men ser at noen av tekstene har endret seg både når det kommer til avsnitt og skriftstørrelse ved innliming og publisering. Noen er uendret. Forstår ikke hvorfor det skjer noen ganger og andre ikke. Skal se over hvis jeg orker. 

Ikke tenk på det, utrolig bra 👍🏻

Håper det er erfart, men det spørs vel😉

Anonymkode: a7f55...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Filmkveld del 2

Mannen min trekker seg ut og ser på at sæden hans renner ut av meg. Han kjærtegner fitta mi, lener seg over meg og gir meg et godt kyss. «Skal vi gå opp?» spør han og ser på meg og Sondre. Sondre nikker samtykkende og vi går opp på soverommet hvor mannen min slenger meg ned på senga. Han kysser seg oppover beina mine i det han klatrer oppi sammen med meg. Sondre kommer etter og vi blir alle tre liggende nakne i senga. Begge beføler kroppen min og jeg bytter på å kysse og kline med dem begge. Jeg fører hendene mine nedover og tar tak i kuken til begge to. Jeg runker dem lett samtidig som de suger og biter på hvert sitt bryst. Jeg kjenner blodet bruse til fitta mi. Det stråler nedover for hvert et tak de tar på brystvortene mine. Jeg beveger meg nedover og bytter på å kysse kroppene deres samtidig som jeg fortsetter å ta på de stive kukene deres. Jeg lener meg over Sondre og fører kuken inn i munnen min. Drar forhuden tilbake med leppene akkurat som mannen min elsker. Han stønner og spenner kroppen i det jeg fører munnen min nedover skaftet hans. Jeg ser opp mot mannen min som nyter synet av at jeg suger en annen manns kuk. Så lener jeg meg over mannen og gjør det samme på ham samtidig som jeg runker Sondre. «Kom oppå meg» sier mannen bestemt og drar meg til seg. 

Jeg setter meg på ham og gnir meg mot kuken hans før jeg lar den gli inn. Sondre står på kne ved siden av oss og runker til synet av at jeg rir mannen min. Han begynner å beføle rumpa mi og tar et godt tak om rumpa mi og styrer bevegelsene mine. Jeg snur hodet mot ham og ser hvor kåt han er. Desperat etter å få inni meg enda en gang. Mannen strekker seg etter glidemidlet som ligger på nattbordet og for det til Sondre som øyeblikkelig skjønner hva han skal gjøre. Han kommer bak meg og slikker meg i rumpa før han åpner tuben med glidemiddel. Jeg kjenner det renner kaldt langs rumpesprekken min i det han klemmer på tuben. Han gnir lett med fingrene før han legger kuken inntil. Jeg og mannen min holder oss helt i ro og ser hverandre inn i øynene i det Sondre presser seg inn i rumpa mi. Han tar det rolig i starten slik at jeg får vendt meg til den store kuken som fyller rumpa mi. Det er ekstra trangt siden mannen fyller fitta mi. 

Etter hvert øker han tempoet og mannen begynner å støte oppover. Det er en helt intens følelse. Jeg stønner ukontrollert og nyter følelsen av å være helt fylt opp. Mannen min holder kroppen min tett inntil sin og kjører meg hardt. Sondre holder et godt grep om hoftene mine og sørger for å holde begge kukene inni meg. Jeg kjenner orgasmen bygge seg opp. Jeg kjenner det overalt. «Jeg kommer!» gjentar jeg noen ganger før en lang og intens orgasme bryter ut. Den fortsetter og fortsetter. Når stadig nye topper. Aldri har jeg kjent en sånn orgasme. De kjører meg så hardt at jeg nesten ikke får puste gjennom hele orgasmen. Sondre begynner å stønne høyt og jeg merker at han snart kommer. Det gjør mannen også og utbryter «kom i rumpa hennes!». Mannen stopper å bevege seg og lar Sondre styre takten. Han støter hardt og intenst før han stopper opp i et stønn. Alle tre er helt i ro og jeg kjenner kuken hans pulsere i rumpa mi. Slik blir vi liggende mens mannen min beveger seg rolig under meg. Sondre trekker seg forsiktig ut og jeg retter meg opp, setter opp det ene beinet og rir mannen min intenst. 

Plutselig slenger han meg over på alle fire og fører kuken inn i rumpa mi. Jeg er så oppvarmet nå at han kjører på hardt fra første støt. Overkroppen min faller ned mot senga og eneste som holder meg oppe er det faktum at han holder i hoftene mine. Jeg griper tak i lakenet under meg og higer etter pusten. Så kjenner jeg en ny orgasme bygge seg opp. Jeg har aldri fått orgasme av kun analsex før, men nå er jeg ikke i tvil. Den bygger seg opp for hvert et støt mannen tar. «Ta meg! Jeg kommer!» «Knull meg! Knull rumpa mi!» «fyll meg opp!» utbryter jeg og i det orgasmen min når toppen kommer mannen min inni meg. Han drar overkroppen min opp mot seg og vi blir stående på kne med kuken hans i rumpa mi. Sondre kommer foran meg og kysser meg oppover halsen før han tar hendene sine rundt meg. Mannen trekker seg forsiktig ut, men vi blir fortsatt stående slik en liten stund. Jeg i midten. Nypult og tilfreds mellom to menn. 

Endret av Frkego
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk. Bare lest litt foreløpig. Gleder meg til å lese videre. Keep up the good work👍👍👍👍🤩

Anonymkode: a6e02...f1c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (På 4.3.2024 den 17.27):

Filmkveld

Sondre, kompisen til mannen, er ofte på besøk. Etter skilsmissen trenger han hjelp til å fylle ensomheten de ukene barna er hos moren sin. Jeg har blitt så vandt til at han er her at jeg ter meg som normalt og tar generelt lite hensyn til at han er her. Han har blitt en del av familien.

For en stund siden hadde Sondre og mannen min drukket litt og kom i snakk om kjærlighetslivet til Sondre. Da kunne han fortelle min mann at han strevde med å finne seg noen han likte godt nok, for alle bleknet i forhold til meg. Han kunne videre fortelle at etter å ha vært så mye hjemme hos oss hadde han blitt veldig betatt av meg, både som person og utseendet mitt. Jeg hadde satt standarden for hva han forventet av en partner og i følge ham fantes det ikke mange av mitt kaliber. Da min mann fortalte meg dette ble jeg først litt satt ut, men samtidig kjente jeg både på glede og spenning. Jeg hadde aldri sett for meg at noen andre enn min mann kunne tenke slik om meg. Mannen kunne fortelle at Sondre ikke har vært den første som har delt noe lignende. Han er ikke av den sjalu typen, men mer typen som kjenner på stolthet over å ha noe(n) som andre vil ha. Stolt over at jeg er hans. Han kunne også fortelle at hver gang han har merket at noen har sett litt ekstra på meg eller fortalt at de finner meg attraktiv, så vekker det et eller annet i ham. Om det er at han vil bevise noe eller hva det er, det er han usikker på, men han kjenner et behov for å ha meg etter slike hendeler. Knulle meg bestemt og vilt. Kjenne på at jeg er hans. Dette har ført til at vi har snakket mye om fantasier knyttet til meg med andre menn og det viser seg at dette har vært en del av mannens fantasier lenge. Vi snakker mye om hvordan det ville ha vært å ha med en ekstra mann og at dette er noe vi ønsker å prøve en gang.

Det er fredags kveld og når jeg kommer hjem fra trening er Sondre er her som vanlig. Jeg tenker litt ekstra på hvordan jeg ter meg nå som jeg vet hva han tenker om meg. Er fortsatt trivelig, men redd for å virke for åpen eller flørtete. Vil heller ikke vise at jeg vet hva han tenker og føler. Mennene begynner å ordne taco mens jeg tar meg en dusj. Kjenner tanken pirrer litt. Tanken på at en annen mann enn min mann tenner på meg. At han er i naborommet mens jeg står naken i dusjen… tanken stopper der. Jeg har aldri tenkt på Sondre på den måten, men kunnskapen om hva han tenker har gjort noe med meg. Når jeg kommer ut av dusjen ser jeg en melding fra mannen hvor det står «ha kun på deg morgenkåpe når du kommer for å spise». Jeg blir litt usikker på hva han tenker. Er det for å pirre seg selv? Ønsker han å kjenne på at Sondre ser ekstra på meg? Tanken pirrer meg og jeg går ut av badet kun iført morgenkåpa. 

Jeg har aldri lagt merke til det tidligere, men nå kjenner jeg hvordan Sondre ser på meg. Han følger meg med blikket sitt og virker egentlig litt sjenert. Jeg forsøker å oppføre meg som normalt mens jeg hjelper til med tacoen. Etter maten setter vi på en film. Jeg sitter inntil mannen vendt litt fra Sondre som sitter i andre enden av sofaen. Mannen min stryker meg over rumpa og løfter litt på morgenkåpa mi. Akkurat nok til at deler av rumpa synes. Mannen gløtter bort på kompisen som strever med å holde øynene på filmen. «Legg deg i fanget mitt» sier mannen og jeg legger hodet på lårene hans med rumpa vendt mot Sondre. Flere ganger lar han hendene gli oppover lårene mine slik at morgenkåpa dras oppover. Jeg skjønner at han gjør dette for å terge Sondre. Spørsmålet er om det er for at han ønsker noe mer, eller om det kun er for sin egen skyld. Han fortsetter å stryke på meg og tar meg på puppene. Når hånda glir inn mellom brystene mine åpnes morgenkåpa slik at deler av puppene synes. Jeg kjenner at han blir hard der jeg ligger med hodet i fanget hans. 

Plutselig kjenner jeg at Sondre flytter seg nærmere. Han begynner forsiktig å stryke meg på beina og jeg ser opp mot mannen min som følger med med et glis om munnen. Så tar han hånda og fører den fra puppene og stryker meg nedover magen. Når han kommer til fitta fortsetter han nedover og i det han har hånda på innsiden av lårene mine flytter han det ene beinet ut mot siden slik at jeg nesten ligger og skrever mot Sondre. Han lener seg ned mot meg og kysser meg. Hendene til Sondre er høyere oppe nå. Jeg kjenner fingrene hans nervøst bevege seg oppover innsiden av lårene mine og mannen åpner plutselig morgenkåpa mi helt. Jeg ligger nå helt udekket og Sondre blir mer intens i befølingen av meg før han begynner å kysse meg oppover lårene. Jeg ser opp mot mannen min i det leppene til Sondre møter fitta mi. Mannen gliser et selvsikkert glis og beføler brystene mine mens Sondre kysser fitta mi. Jeg kjenner tunga hans gli mellom leppene mine og innser hvor kåt jeg er. To menn som betrakter meg og beføler meg. Jeg lukker øynene og nyter ei ukjent tunge som utforsker fitta mi for første gang. Jeg er så kåt at orgasmen bryter ut etter få sekunder. Jeg ser mannen inn i øynene i det kroppen spenner seg av orgasmen. 

Når orgasmen roer seg reiser de seg opp begge to og begynner å kle av seg. Jeg ligger der bare og tenker at nå får de gjøre hva de vil med meg. Jeg er så kåt at jeg er med på alt. Mannen min stiller seg på kne foran meg i sofaen og sier jeg må stille meg på alle fire. Jeg gjør som han sier og han fører den steinharde kuken inn i munnen min. Vi suger ham med begjær. Kjenner virkelig nytelse av den store harde kuken i munnen min. Jeg kjenner at Sondre stiller seg bak meg. Han stryker meg over rumpa og kommer nærmere. Jeg har fortsatt ikke sett pikken hans, men kjenner hvordan den presser mot den våte fitta mi. Mannen drar meg i håret og ser meg inn i øynene i det Sondre presser seg inn i meg. Jeg er så følsom og kjenner hver en bevegelse. Jeg har fortsatt øyekontakt med mannen i det Sondre tar meg hardere og hardere. Jeg stønner høyt og strever med å holde hodet oppe, så mannen tar et ekstra godt grep om håret mitt. Så fører han hodet mitt mot kuken sin igjen. Jeg får ikke til å fokusere på å suge, så mannen knuller meg i munnen. Det er vondt og godt på samme tid når de knuller meg fra hver sin ende. Jeg er helt i ekstase og nyter til det fulle. Kjenner meg brukt, begjært og fullstendig tilfreds i situasjonen. 

Mannen trekker seg ut og reiser seg opp. Han blir stående å runke og se på at Sondre knuller meg sanseløs. Sondre trekker seg ut og jeg hører noen dype stønn i det jeg kjenner sæden hans sprute på rumpa og ryggen min. Det er en pirrende følelse å kjenne en annen manns sæd renne nedover rumpa mi. Mannen tar en t-skjorte og tørker raskt over før han slenger meg bestemt over på ryggen, legger beina mine over skuldrene sine og trenger inn i meg. Inn der hvor jeg nettopp hadde en annen manns kuk. Han knuller meg hardt og jeg har beina nesten bak hodet mitt i det jeg bryter ut i enda en orgasme. Jeg kommer så hardt at jeg dytter kuken hans ut. Han fører den inn igjen og knuller meg hardt og bestemt før han fyller fitta mi med sæd slik som bare han kan. Jeg er tross alt hans og bare hans.

Selvopplevd?

Anonymkode: 7af7c...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (På 6.3.2024 den 3.17):

Filmkveld del 2

Mannen min trekker seg ut og ser på at sæden hans renner ut av meg. Han kjærtegner fitta mi, lener seg over meg og gir meg et godt kyss. «Skal vi gå opp?» spør han og ser på meg og Sondre. Sondre nikker samtykkende og vi går opp på soverommet hvor mannen min slenger meg ned på senga. Han kysser seg oppover beina mine i det han klatrer oppi sammen med meg. Sondre kommer etter og vi blir alle tre liggende nakne i senga. Begge beføler kroppen min og jeg bytter på å kysse og kline med dem begge. Jeg fører hendene mine nedover og tar tak i kuken til begge to. Jeg runker dem lett samtidig som de suger og biter på hvert sitt bryst. Jeg kjenner blodet bruse til fitta mi. Det stråler nedover for hvert et tak de tar på brystvortene mine. Jeg beveger meg nedover og bytter på å kysse kroppene deres samtidig som jeg fortsetter å ta på de stive kukene deres. Jeg lener meg over Sondre og fører kuken inn i munnen min. Drar forhuden tilbake med leppene akkurat som mannen min elsker. Han stønner og spenner kroppen i det jeg fører munnen min nedover skaftet hans. Jeg ser opp mot mannen min som nyter synet av at jeg suger en annen manns kuk. Så lener jeg meg over mannen og gjør det samme på ham samtidig som jeg runker Sondre. «Kom oppå meg» sier mannen bestemt og drar meg til seg. 

Jeg setter meg på ham og gnir meg mot kuken hans før jeg lar den gli inn. Sondre står på kne ved siden av oss og runker til synet av at jeg rir mannen min. Han begynner å beføle rumpa mi og tar et godt tak om rumpa mi og styrer bevegelsene mine. Jeg snur hodet mot ham og ser hvor kåt han er. Desperat etter å få inni meg enda en gang. Mannen strekker seg etter glidemidlet som ligger på nattbordet og for det til Sondre som øyeblikkelig skjønner hva han skal gjøre. Han kommer bak meg og slikker meg i rumpa før han åpner tuben med glidemiddel. Jeg kjenner det renner kaldt langs rumpesprekken min i det han klemmer på tuben. Han gnir lett med fingrene før han legger kuken inntil. Jeg og mannen min holder oss helt i ro og ser hverandre inn i øynene i det Sondre presser seg inn i rumpa mi. Han tar det rolig i starten slik at jeg får vendt meg til den store kuken som fyller rumpa mi. Det er ekstra trangt siden mannen fyller fitta mi. 

Etter hvert øker han tempoet og mannen begynner å støte oppover. Det er en helt intens følelse. Jeg stønner ukontrollert og nyter følelsen av å være helt fylt opp. Mannen min holder kroppen min tett inntil sin og kjører meg hardt. Sondre holder et godt grep om hoftene mine og sørger for å holde begge kukene inni meg. Jeg kjenner orgasmen bygge seg opp. Jeg kjenner det overalt. «Jeg kommer!» gjentar jeg noen ganger før en lang og intens orgasme bryter ut. Den fortsetter og fortsetter. Når stadig nye topper. Aldri har jeg kjent en sånn orgasme. De kjører meg så hardt at jeg nesten ikke får puste gjennom hele orgasmen. Sondre begynner å stønne høyt og jeg merker at han snart kommer. Det gjør mannen også og utbryter «kom i rumpa hennes!». Mannen stopper å bevege seg og lar Sondre styre takten. Han støter hardt og intenst før han stopper opp i et stønn. Alle tre er helt i ro og jeg kjenner kuken hans pulsere i rumpa mi. Slik blir vi liggende mens mannen min beveger seg rolig under meg. Sondre trekker seg forsiktig ut og jeg retter meg opp, setter opp det ene beinet og rir mannen min intenst. 

Plutselig slenger han meg over på alle fire og fører kuken inn i rumpa mi. Jeg er så oppvarmet nå at han kjører på hardt fra første støt. Overkroppen min faller ned mot senga og eneste som holder meg oppe er det faktum at han holder i hoftene mine. Jeg griper tak i lakenet under meg og higer etter pusten. Så kjenner jeg en ny orgasme bygge seg opp. Jeg har aldri fått orgasme av kun analsex før, men nå er jeg ikke i tvil. Den bygger seg opp for hvert et støt mannen tar. «Ta meg! Jeg kommer!» «Knull meg! Knull rumpa mi!» «fyll meg opp!» utbryter jeg og i det orgasmen min når toppen kommer mannen min inni meg. Han drar overkroppen min opp mot seg og vi blir stående på kne med kuken hans i rumpa mi. Sondre kommer foran meg og kysser meg oppover halsen før han tar hendene sine rundt meg. Mannen trekker seg forsiktig ut, men vi blir fortsatt stående slik en liten stund. Jeg i midten. Nypult og tilfreds mellom to menn. 

Nydelig! True story?

Anonymkode: 7af7c...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det minner meg om når jeg stjal pappas vi menn blader som tenåring 

Det var spennende den gang.

Nå er det for langt å lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Det minner meg om når jeg stjal pappas vi menn blader som tenåring 

Det var spennende den gang.

Nå er det for langt å lese

Da slipper du å lese 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nydelig! True story?

Anonymkode: 7af7c...7d5

Kanskje, kanskje ikke 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å legge ut disse novellene på et litt mer egnet sted? Ett sted hvor det ligger mer noveller tenker jeg? Det blir jo ikke så mye diskusjon i denne tråden... Med tanke på at det er et diskusjonsforum tenker jeg?

Du får jo også lite tilbakemeldinger her - mer andre steder. Skulle alle lagt inn egne tråder om bare sitt her kunne det jo blitt mye spam. Det kunne det evnt blitt en sitcky tråd hvor alle kunne legge inn noveller? 

Du kan jo linke til dem i profilen din, signaturen din eller noe? 

Anonymkode: ed534...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...