Gå til innhold

Han oppdaterer bilder på Tinder..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mulig å koble til facebook på et vis, så bilder som legges ut der legges på tinder og ?

Anonymkode: 968cb...a6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det mulig å koble til facebook på et vis, så bilder som legges ut der legges på tinder og ?

Anonymkode: 968cb...a6d

Nei. 

Du kan koble til Insta, men de kommer ikke opp som profilbilder men som egen feed nederst. 

Anonymkode: 36ef7...708

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi møtes via tinder og har datet noen måneder. Pga. livssituasjoner og litt avstand har vi ikke mulighet til å møtes så ofte, men vi ringer hverandre nesten daglig, og møtes når vi har mulighet. Han virker ovenfor meg seriøs, og jeg har ikke behov for Tinder lenger. Jeg bruker ikke appen uansett. Men da jeg gikk inn der nå for å slette ser jeg at han har oppdatert bildene sine, det har han gjort en gang tidligere etter at vi bli kjent også. For meg signaliserer det at han fremdeles er på utkikk, noe jeg ikke er da jeg fokuserer på å bli kjent med han. Jeg er har fryktelig lyst til å konfrontere, men hvordan? Vil ikke virke sjalusi eller kontrollerende, men synes det er et stort rødt flagg og er ikke interessert i å kaste bort tiden min imens han sveiper videre.

Anonymkode: afb90...428

Så han har allerede oppdatert bildene en gang før og du har godtatt det, og nå gjør han det igjen? Er det noe å lure på, du skroter fyren fortere enn svint.

Anonymkode: cc03e...8b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så han har allerede oppdatert bildene en gang før og du har godtatt det, og nå gjør han det igjen? Er det noe å lure på, du skroter fyren fortere enn svint.

Ja 😅 Første gangen var ikke så lenge etter første date, så jeg lot den gå. Men nå er det ingen unnskyldning. Veldig merkelig oppførsel, med tanke på hva han sier når vi prates. Nå veksler jeg mellom å konfrontere eller bare fade ut. Det går en f..n i meg også 🙈

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja 😅 Første gangen var ikke så lenge etter første date, så jeg lot den gå. Men nå er det ingen unnskyldning. Veldig merkelig oppførsel, med tanke på hva han sier når vi prates. Nå veksler jeg mellom å konfrontere eller bare fade ut. Det går en f..n i meg også 🙈

Jeg hadde konfrontert. Så sparer du DEG for tid og energi 😊

Anonymkode: 4d8f5...f98

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 8.27):

Ja, vi har faktisk det. Jeg tok det opp for en stund siden. Det er barn involvert på begge sider, og vi er enige om å gå sakte frem, men at vi holder oss kun til hverandre. Bruker god tid på å bli kjent og tar det derfra. Når vi snakker sammen, snakker han om ting vi kan gjøre sammen langt frem i tid. Han komplimenterer meg hver gang vi snakker sammen, både for utseende og personlige egenskaper og han sier han er heldig som møtte meg 🤷‍♀️ Så jeg får ikke ordene hans til å stemme med behovet for å oppdatere profilen. 

Ja han er en slu rev. 

Jeg datet en mann som lenge latet som han var en empatisk fyr. Men egentlig var han ganske egoistisk og ville kose seg og nyte oppmerksomhet fra andre damer. Han lusket også på tinder og fremsto som singel på facebook. 

Anonymkode: 9007b...92f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor lenge er det sist du så  fortsatt de gamle bildene? Du skriver du bruker ikke tinder mer, er det mulig han har lagt ut nye bilder noen måneder siden?

Endret av Q2012
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 8.04):

Vi møtes via tinder og har datet noen måneder. Pga. livssituasjoner og litt avstand har vi ikke mulighet til å møtes så ofte, men vi ringer hverandre nesten daglig, og møtes når vi har mulighet. Han virker ovenfor meg seriøs, og jeg har ikke behov for Tinder lenger. Jeg bruker ikke appen uansett. Men da jeg gikk inn der nå for å slette ser jeg at han har oppdatert bildene sine, det har han gjort en gang tidligere etter at vi bli kjent også. For meg signaliserer det at han fremdeles er på utkikk, noe jeg ikke er da jeg fokuserer på å bli kjent med han. Jeg er har fryktelig lyst til å konfrontere, men hvordan? Vil ikke virke sjalusi eller kontrollerende, men synes det er et stort rødt flagg og er ikke interessert i å kaste bort tiden min imens han sveiper videre.

La det ligge.  Dere har kun datet noen måneder og ikke sett hverandre ofte pga avstand etc. Han sikrer seg sikkert litt eller kjeder seg litt og av gammel vane søker han litt oppmerksomet. Fokuser på hvordan dere har det sammen og hva slags følelser han skaper i deg, Og ikke minst om interessen fra han øker eller minker. 

Skrevet
Pålet skrev (6 minutter siden):

La det ligge.  Dere har kun datet noen måneder og ikke sett hverandre ofte pga avstand etc. Han sikrer seg sikkert litt eller kjeder seg litt og av gammel vane søker han litt oppmerksomet. Fokuser på hvordan dere har det sammen og hva slags følelser han skaper i deg, Og ikke minst om interessen fra han øker eller minker. 

Ganske sikker på at en fyr som fortsatt er på jakt etter andre damer mens man dater han ikke skaper en god følelse i noen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 8.04):

Hei. Dette er ikke utypisk når en mann eller kvinne har lang fartstid med nettdating. Klarer liksom ikke slå av, og er hele tiden på søk etter noe bedre, penere, yngre, eldre mer spennende, etc etc etc. Det gir mye "kick" å bli kjent med noen nye, vite at man har draget. Det tar tid å avvenne seg, men det skal ikke du godta. Ikke vær redd for å stå opp for deg selv i dette tilfellet, og for all del ikke kast bort tiden din med noen som ikke gir deg sin tid. Lykke til. 

• Nyttig 2
Skrevet
On 1/16/2024 at 9:11 AM, AnonymBruker said:

Nei, det er nettopp det. Men hvordan skal jeg konfrontere? Jeg vil hverken fremstå som bitter eller sjalu 😅 Poenget er jo at om han leter videre, så da er vi ikke på samme sted, og jeg er ikke interessert i å kaste bort tid på noe useriøst. Han skjønner jo da at jeg har tittet på profilen hans, men spiller det noen rolle.. sånn egentlig. 

Egentlig så leter du etter grunner til at du skal slippe å konfrontere han og se på alt med rosa briller og naivitet, du er jo NØDT til å si noe, hva han tenker om deg etterpå skal du drite i. Skal du bare sitte og håpe på at han sletter den og alt bare er fryd og gammen. Du vet jo selv at det der ikke er normalt når man har sagt man skal kun være med hverandre. Du håper vi skal si at du bare skal drite i det og leve i nuet 

Anonymkode: 0f72d...387

Skrevet

Vet du når han bytta bilder? Hvis det er en stund siden, så kan han ha blitt seriøs siden den gang. Hvis det er nylig, så er han på utikk etter noe annet/mer.

Anonymkode: 69dd0...9e8

Skrevet
17 minutter siden, Pålet said:

Der kom den. Bare lukk øynene og lat som ingenting og kast vekk tide. Man er da voksne mennesker og barn Involvert, man trenger ikke sitte og kikke etter andre av "gammel vane" og for å få oppmerksomhet, da holder man seg singel og drar ikke andre med seg i dritten. 

Skrevet

Egentlig så leter du etter grunner til at du skal slippe å konfrontere han og se på alt med rosa briller og naivitet, du er jo NØDT til å si noe, hva han tenker om deg etterpå skal du drite i. Skal du bare sitte og håpe på at han sletter den og alt bare er fryd og gammen. Du vet jo selv at det der ikke er normalt når man har sagt man skal kun være med hverandre. Du håper vi skal si at du bare skal drite i det og leve i nuet 

Takk for din tolkning, som ikke stemmer. Jeg sier jo at jeg ikke godtar dette og ikke ønsker å fortsette dersom han er på utkikk, men usikker på hvordan jeg skal konfrontere. 

Skrevet

Vet du når han bytta bilder? Hvis det er en stund siden, så kan han ha blitt seriøs siden den gang. Hvis det er nylig, så er han på utikk etter noe annet/mer.

Anonymkode: 69dd0...9e8

Vanskelig å si, men en eller annen gang i løpet av de siste ukene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 9.11):

Nei, det er nettopp det. Men hvordan skal jeg konfrontere? Jeg vil hverken fremstå som bitter eller sjalu 😅 Poenget er jo at om han leter videre, så da er vi ikke på samme sted, og jeg er ikke interessert i å kaste bort tid på noe useriøst. Han skjønner jo da at jeg har tittet på profilen hans, men spiller det noen rolle.. sånn egentlig. 

Det er ingen vits i å konfrontere. Han ligger med deg og han ligger med andre. Konfronterer du, juger han eller krenker deg ved å si du er hysterisk, needy, sjalu osv. som menn alltid gjør når de blir tatt i løgn. Enten må du godta at dette er en frynsete kar som ikke synes du er særlig hot, eller du må kutte tvert uten å diskutere. Hva skal du med de billige unnskyldningene hans, han har tydelig signalisert at han møter andre og at du er pausemusikk.

Anonymkode: 0b7a6...ee7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 12.55):

Dere har vel ikke avklart hvor dere står, tenker jeg?  Vet han hvor han har deg da? 

Sett fra hans ståsted kan jo han bli dumpa av deg når som helst, så det er ikke unaturlig å holde datingprofilen levende. Ellers må han starte helt fra null igjen. 

Så lenge dere ikke har hatt noe prat om dette så har du ikke noe å klage på. 

Anonymkode: 36ef7...708

Det er ikke naturlig! Menn som ikke tør satse er ikke menn men mus. Om han har så liten tro på egen tiltrekningskraft er han en pusling, og TS burde dumpe han for det. Hvilken mann vil heller degge for en datingprofil (10 fugler på taket) enn TS (en fugl i hånden)? Merkelig oppførsel, ikke rasjonelt i det hele tatt. Og man trenger vel for f... ikke å ta praten og bli fortalt at man bør være en anstendig mann og holde seg til en kvinne? TS er ikke mammaen hans, han bør kunne tenke selv om han er over 4 år. Dette skjønner vel den mest juvenile guttevalp? De har snakket om at de er eksklusive. 

Anonymkode: 0b7a6...ee7

• Nyttig 1
Skrevet

Kanskje et litt annet råd enn andre. Men gi litt faen i hva han tenker. Hva tenker du? 
Hvis du ønsker forhold og det er det du ser for deg så ha samtalen. Hvis han tillegger deg egenskapene som sjalu eller needy på dette så sier det alt om han. 

ikke tenk nå på hvordan han vil ta det, ta kontroll selv. Hvis han ikke er like seriøs så er det bedre å vite nå enn å spille det spille lenge. 

vet av erfaring. De som faktisk ønsker noe kommuniserer det også. 

handling før ord

Anonymkode: cb733...15f

• Nyttig 1
Skrevet

Nåja.. han er raus med komplimenter, uttrykker glede når det skjer noe bra i mitt liv, er engasjert og engasjerer meg i sitt, snakker om ting han vil vi skal gjøre sammen i fremtiden.. og har sagt at han hverken møter eller snakker med noen andre. Men så er det disse bildene på Tinder da. Det henger ikke på greip, annet enn at han lyver da 🤷‍♀️ Jeg er enten der at jeg konfronterer og hører hva han har å si, eller ignorerer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...