AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Vi møtes via tinder og har datet noen måneder. Pga. livssituasjoner og litt avstand har vi ikke mulighet til å møtes så ofte, men vi ringer hverandre nesten daglig, og møtes når vi har mulighet. Han virker ovenfor meg seriøs, og jeg har ikke behov for Tinder lenger. Jeg bruker ikke appen uansett. Men da jeg gikk inn der nå for å slette ser jeg at han har oppdatert bildene sine, det har han gjort en gang tidligere etter at vi bli kjent også. For meg signaliserer det at han fremdeles er på utkikk, noe jeg ikke er da jeg fokuserer på å bli kjent med han. Jeg er har fryktelig lyst til å konfrontere, men hvordan? Vil ikke virke sjalusi eller kontrollerende, men synes det er et stort rødt flagg og er ikke interessert i å kaste bort tiden min imens han sveiper videre. Anonymkode: afb90...428
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 Spør han hvorfor.. «er du fortsatt på leting eller ? 😉» Anonymkode: 6bd19...543 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #3 Skrevet 16. januar 2024 Har dere snakket om hva dere føler for hverandre, evt avklart hvor dere er på vei og forventninger dere har? Tenker dette er viktig uansett hvor kort eller lenge man har truffet hverandre hvis det er en forventning om at man ikke skal være på tinder lenger. Dette kan du ta opp like mye som han. Kanskje dere er på samme sted, men bare ikke har kommunisert det med hverandre. Anonymkode: 901b9...a22
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #4 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har dere snakket om hva dere føler for hverandre, evt avklart hvor dere er på vei og forventninger dere har? Tenker dette er viktig uansett hvor kort eller lenge man har truffet hverandre hvis det er en forventning om at man ikke skal være på tinder lenger. Dette kan du ta opp like mye som han. Kanskje dere er på samme sted, men bare ikke har kommunisert det med hverandre. Anonymkode: 901b9...a22 Ja, vi har faktisk det. Jeg tok det opp for en stund siden. Det er barn involvert på begge sider, og vi er enige om å gå sakte frem, men at vi holder oss kun til hverandre. Bruker god tid på å bli kjent og tar det derfra. Når vi snakker sammen, snakker han om ting vi kan gjøre sammen langt frem i tid. Han komplimenterer meg hver gang vi snakker sammen, både for utseende og personlige egenskaper og han sier han er heldig som møtte meg 🤷♀️ Så jeg får ikke ordene hans til å stemme med behovet for å oppdatere profilen. Anonymkode: afb90...428
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #5 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, vi har faktisk det. Jeg tok det opp for en stund siden. Det er barn involvert på begge sider, og vi er enige om å gå sakte frem, men at vi holder oss kun til hverandre. Bruker god tid på å bli kjent og tar det derfra. Når vi snakker sammen, snakker han om ting vi kan gjøre sammen langt frem i tid. Han komplimenterer meg hver gang vi snakker sammen, både for utseende og personlige egenskaper og han sier han er heldig som møtte meg 🤷♀️ Så jeg får ikke ordene hans til å stemme med behovet for å oppdatere profilen. Anonymkode: afb90...428 Så dere har snakket om og blitt enige om at nå er det kun dere to og alt av apper/profiler slettes? Hvis dere har det så har han jo gått over en grense og det er viktig å snakke om. Anonymkode: 901b9...a22
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #6 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så dere har snakket om og blitt enige om at nå er det kun dere to og alt av apper/profiler slettes? Hvis dere har det så har han jo gått over en grense og det er viktig å snakke om. Anonymkode: 901b9...a22 Vi har ikke snakket om å slette apper. For min del har den uansett ikke vært i bruk etter at jeg møtte han. Men jeg ser jo nå at det samme ikke gjelder for han. Anonymkode: afb90...428
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #7 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, vi har faktisk det. Jeg tok det opp for en stund siden. Det er barn involvert på begge sider, og vi er enige om å gå sakte frem, men at vi holder oss kun til hverandre. Bruker god tid på å bli kjent og tar det derfra. Når vi snakker sammen, snakker han om ting vi kan gjøre sammen langt frem i tid. Han komplimenterer meg hver gang vi snakker sammen, både for utseende og personlige egenskaper og han sier han er heldig som møtte meg 🤷♀️ Så jeg får ikke ordene hans til å stemme med behovet for å oppdatere profilen. Anonymkode: afb90...428 Se på handling, ikke ord. Talk is cheap. Anonymkode: 38066...c1e 2 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #8 Skrevet 16. januar 2024 Jeg ville ha vært kritisk til det. Når jeg ble sammen med dama så fant hun profilen min på en datingnettside, men det kom av at jeg hadde glemt at den eksisterte. Likevel ble hun lei seg. Anonymkode: 848fb...4d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #9 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, vi har faktisk det. Jeg tok det opp for en stund siden. Det er barn involvert på begge sider, og vi er enige om å gå sakte frem, men at vi holder oss kun til hverandre. Bruker god tid på å bli kjent og tar det derfra. Når vi snakker sammen, snakker han om ting vi kan gjøre sammen langt frem i tid. Han komplimenterer meg hver gang vi snakker sammen, både for utseende og personlige egenskaper og han sier han er heldig som møtte meg 🤷♀️ Så jeg får ikke ordene hans til å stemme med behovet for å oppdatere profilen. Anonymkode: afb90...428 Hva man gjør trumfer det man sier, alltid! Han er fortsatt på sjekkern, og anser deg som ikke et varig valg. Anonymkode: 6c976...7f2 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #10 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville ha vært kritisk til det. Når jeg ble sammen med dama så fant hun profilen min på en datingnettside, men det kom av at jeg hadde glemt at den eksisterte. Likevel ble hun lei seg. Anonymkode: 848fb...4d4 Han har jo ikke glemt den, han har oppdatert den! Anonymkode: 6c976...7f2 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #11 Skrevet 16. januar 2024 Nei, det er nettopp det. Men hvordan skal jeg konfrontere? Jeg vil hverken fremstå som bitter eller sjalu 😅 Poenget er jo at om han leter videre, så da er vi ikke på samme sted, og jeg er ikke interessert i å kaste bort tid på noe useriøst. Han skjønner jo da at jeg har tittet på profilen hans, men spiller det noen rolle.. sånn egentlig. Anonymkode: afb90...428
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #12 Skrevet 16. januar 2024 Det er ikke sjalusi eller å være needy å bli lei seg for sånt! Dette må vi damer slutte med! Sett deg i respekt og si at du ser han oppdaterer bildene gang på gang og at det sier deg at han håper på flere likes og matcher. Si at du forstod det slik at dere ikke skulle treffe andre i den fasen dere er i. Spør han om hvorfor og tør å si du blir skuffet og vil vite hva han tenker om dere og veien videre. For min del ble livet enklere etter at jeg lærte meg å vise mine sårbare sider til folk og si det jeg har på hjertet. Det har jeg utelukkende mottatt respekt for av menn. Dette er handlinger til en mann som leter .. dessverre. Min kjæreste var sløv og var på flere apper månedsvis etter vi ble sammen. Oppdaterte aldri bilder men hadde vært innpå ene så jeg. Det ble et rabalder og jeg sa fra om at jeg ikke fant meg i det og bad han slette umiddelbart hvis han ville ha noe mer med meg å gjøre. Og det gjorde han. Om ikke hadde jeg avsluttet relasjonen. Lykke til 🥰 Anonymkode: 4e0ea...5c7 3 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. januar 2024 #13 Skrevet 16. januar 2024 Det synes jeg er rart. Vi slettet appene etter andre date. Her om dagen slettet vi profilene våre for godt.
Gjest ti10 Skrevet 16. januar 2024 #14 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har ikke snakket om å slette apper. For min del har den uansett ikke vært i bruk etter at jeg møtte han. Men jeg ser jo nå at det samme ikke gjelder for han. Anonymkode: afb90...428 Nei, men det er jo bare semantikk. Hvis dere har blitt enige om å holde dere til hverandre, trenger han ikke oppdatere profilen sin. Spør ham rett ut.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #15 Skrevet 16. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Vi møtes via tinder og har datet noen måneder. Pga. livssituasjoner og litt avstand har vi ikke mulighet til å møtes så ofte, men vi ringer hverandre nesten daglig, og møtes når vi har mulighet. Han virker ovenfor meg seriøs, og jeg har ikke behov for Tinder lenger. Jeg bruker ikke appen uansett. Men da jeg gikk inn der nå for å slette ser jeg at han har oppdatert bildene sine, det har han gjort en gang tidligere etter at vi bli kjent også. For meg signaliserer det at han fremdeles er på utkikk, noe jeg ikke er da jeg fokuserer på å bli kjent med han. Jeg er har fryktelig lyst til å konfrontere, men hvordan? Vil ikke virke sjalusi eller kontrollerende, men synes det er et stort rødt flagg og er ikke interessert i å kaste bort tiden min imens han sveiper videre. Anonymkode: afb90...428 Spør. Jeg hadde vært superskeptisk Anonymkode: 9b660...956
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #16 Skrevet 16. januar 2024 Det er rødt flagg ja Anonymkode: 4c7b7...003 1
Rosa Dartle Skrevet 16. januar 2024 #17 Skrevet 16. januar 2024 Det er to scenarioer som er de mest sannsynlige: 1) Du er en pausefisk. Altså, gå videre. 2) Dere har ikke gjort tydelige nok avklaringer dere imellom, og han tror at du også dater andre fortsatt. 2 1
AlternativX Skrevet 16. januar 2024 #18 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke sjalusi eller å være needy å bli lei seg for sånt! Dette må vi damer slutte med! Sett deg i respekt og si at du ser han oppdaterer bildene gang på gang og at det sier deg at han håper på flere likes og matcher. Si at du forstod det slik at dere ikke skulle treffe andre i den fasen dere er i. Spør han om hvorfor og tør å si du blir skuffet og vil vite hva han tenker om dere og veien videre. For min del ble livet enklere etter at jeg lærte meg å vise mine sårbare sider til folk og si det jeg har på hjertet. Det har jeg utelukkende mottatt respekt for av menn. Dette er handlinger til en mann som leter .. dessverre. Min kjæreste var sløv og var på flere apper månedsvis etter vi ble sammen. Oppdaterte aldri bilder men hadde vært innpå ene så jeg. Det ble et rabalder og jeg sa fra om at jeg ikke fant meg i det og bad han slette umiddelbart hvis han ville ha noe mer med meg å gjøre. Og det gjorde han. Om ikke hadde jeg avsluttet relasjonen. Lykke til 🥰 Anonymkode: 4e0ea...5c7 Støtter denne☝️ 2
norw Skrevet 16. januar 2024 #19 Skrevet 16. januar 2024 Det der er en nybegynnerfeil og et rødt flagg. Veldig rart at folk ikke tenker i de baner og skjønner at de risikerer å miste den man har fått kontakt med. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #20 Skrevet 16. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Vi møtes via tinder og har datet noen måneder. Pga. livssituasjoner og litt avstand har vi ikke mulighet til å møtes så ofte, men vi ringer hverandre nesten daglig, og møtes når vi har mulighet. Han virker ovenfor meg seriøs, og jeg har ikke behov for Tinder lenger. Jeg bruker ikke appen uansett. Men da jeg gikk inn der nå for å slette ser jeg at han har oppdatert bildene sine, det har han gjort en gang tidligere etter at vi bli kjent også. For meg signaliserer det at han fremdeles er på utkikk, noe jeg ikke er da jeg fokuserer på å bli kjent med han. Jeg er har fryktelig lyst til å konfrontere, men hvordan? Vil ikke virke sjalusi eller kontrollerende, men synes det er et stort rødt flagg og er ikke interessert i å kaste bort tiden min imens han sveiper videre. Anonymkode: afb90...428 Dere har vel ikke avklart hvor dere står, tenker jeg? Vet han hvor han har deg da? Sett fra hans ståsted kan jo han bli dumpa av deg når som helst, så det er ikke unaturlig å holde datingprofilen levende. Ellers må han starte helt fra null igjen. Så lenge dere ikke har hatt noe prat om dette så har du ikke noe å klage på. Anonymkode: 36ef7...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå