Gå til innhold

Produkter mot sprengte blodkar

Kamelia83

Anbefalte innlegg

Har et par sprengte blodkar i kinnene, det går vel kanskje ikke an å bli kvitt dem med produkter, men finnes det noen for å forebygge flere? Har også litt sensitiv hud, blir raskt rødlig ved rens med børste feks. Tror kanskje jeg har et snev av rosacea også, men det vet jeg ikke. Ikke fått noen til å se på det. Bare mer rød i kinn, nese, midten av panna enn resten av ansiktet. 

Tar gjerne i mot tips til produkter generelt mot rødhet også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja laser er vel eneste som fjerner, men det er snakk om et par stykker så tror ikke jeg begynner med det nå. Solfaktor 50 bruker jeg fra før. Men skulle gjerne hatt tips om andre forebyggende produkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjelper kun laser. Jeg hadde mye sprengte blodkar i kinnene, og bruke store summer på kremer og serum, men maken til bortkasta tid og penger. Tok laser behandling to ganger, stort sett alt ble borte, og det er like bra flere år etter. Så selv om det koster litt, så sparer du det kjapt inn i stedet for å kjøpe en masse produkter som definitivt ikke kommer til å virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hirudoid er verdt et forsøk? Reseptfri salve fra apotek 

Anonymkode: 7a6a7...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg trenger ikke å bli kvitt de sprukne blodkarene jeg har. Men er det noe som kan forebygge flere? Det jeg lurer på egentlig. 

Skal lese om hirudoid 😊 takk for tips 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg sliter med det samme, og har nettopp begynt å bruke produkter fra N-serien til Pharmaceris. Har nettopp begynt, så kan ikke si noe om effekten ennå. 

https://www.med24.no/pharmaceris-n-serie

Anonymkode: 3f405...c7f

Oi det så interessant ut 😊 Skal lese litt om de, og kanskje teste noe av det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...