AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Står slalåm og det er meldt -15 framover. Kjøpte sånt dyrt «superundertøy», men det er jo ikke ull? Er sånt glatt stoff som er veldig kaldt å gå i uten noen ting utenpå føler jeg, men har ikke vært kald når jeg kun har det under utebukse og jakke. Men jeg har ikke prøvd dette i så kaldt vær. Har jo ullundertøy fra Kari traa jeg eventuelt kan bruke. Hva er best egentlig? Virker som de fleste velger superundertøy over ull? Anonymkode: 53fe5...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Ull funker alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Ull er best. Anonymkode: df3a9...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Hedda-78 skrev (16 timer siden): Ull funker alltid. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ull er best. Anonymkode: df3a9...06c Ikke helt enig her, spørs hva man er ute etter. Synes av og til ull kan bli for varmt, men likevel ønsker jeg å ha noe under og da kan "superundertøy" være å foretrekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå