AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Del Skrevet 15. januar 2024 Hei! Jeg har lyst til å finne meg et spill og spille og hogwarts legacy er et som interesserer en gammel harry potter fan😂 spørsmålet er om det er noe for meg, spill som fornite stresser meg bare, mens jeg er veldig glad i puslespill som lego spillene. Er ikke veldig glad i skyte spill, men liker å rusle rundt å løse oppgaver og sånn... Anonymkode: caab2...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Del Skrevet 15. januar 2024 Da høres det ut som et spill som funker for deg. Anonymkode: 8f3f8...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Del Skrevet 15. januar 2024 Det er en del slåssing der, eller duelering. Det syns jeg var kjedelig, men mye å utforske. Mange quest. Ett bra spill, som kan anbefales Anonymkode: 1cc84...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Del Skrevet 15. januar 2024 Jeg elsker det. Litt slåssing med tryllestaven nå du regne med 😅 Men hvert alle pengene. Anonymkode: 2f796...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Del Skrevet 15. januar 2024 Jeg elsker det. Verdt hver eneste krone Anonymkode: 94bc3...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lila* Skrevet 15. januar 2024 #6 Del Skrevet 15. januar 2024 Er gammel Harry Potter fan selv. Har spilt gjennom hele, og likte det veldig godt. Synes det var veldig behagelig vanskelighetsgrad og tempo. Er ikke ofte jeg utforsker så mye i åpen verden som jeg gjorde i dette spillet. Duellering kommer man fort inn i. Anbefales😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlutheaMaxima Skrevet 15. januar 2024 #7 Del Skrevet 15. januar 2024 Jeg likte Hogwarts Legacy utrolig godt. Og det har ingenting til felles med Fortnite, om det er en bekymring 😄 Man spiller alene, og man har gooood tid. Man kan rusle rundt hvor man vil, løse små puzzles og hjelpe folk med diverse oppdrag, etc etc. Skikkelig koselig og vakkert spill, syns jeg. Hvis du ikke liker slåsse-utfordringer kan du alltids velge den enkleste vanskelighetsgraden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Del Skrevet 15. januar 2024 GlutheaMaxima skrev (1 time siden): Jeg likte Hogwarts Legacy utrolig godt. Og det har ingenting til felles med Fortnite, om det er en bekymring 😄 Man spiller alene, og man har gooood tid. Man kan rusle rundt hvor man vil, løse små puzzles og hjelpe folk med diverse oppdrag, etc etc. Skikkelig koselig og vakkert spill, syns jeg. Hvis du ikke liker slåsse-utfordringer kan du alltids velge den enkleste vanskelighetsgraden. Takk! Det var godt å høre! Da spørs det om det blir spill på meg🤩 Anonymkode: caab2...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Del Skrevet 15. januar 2024 Takk for svar ❤️ da blir det spill! Anonymkode: caab2...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Jeg har lyst til å finne meg et spill og spille og hogwarts legacy er et som interesserer en gammel harry potter fan😂 spørsmålet er om det er noe for meg, spill som fornite stresser meg bare, mens jeg er veldig glad i puslespill som lego spillene. Er ikke veldig glad i skyte spill, men liker å rusle rundt å løse oppgaver og sånn... Anonymkode: caab2...72b Det er spillmekanisme med duellering, men det gir ikke fps wibes. Likte du Lego Harry Potter spillene, så vil du nok like Hogwarts legacy. Jeg hater skytespill, men elsket Hogwarts Legacy Anonymkode: ee0e7...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 16. januar 2024 #11 Del Skrevet 16. januar 2024 Verden er åpen, stor og detaljert. Men det er mye generisk fyllstoff, som de håpløse Merlin Trials, Ancient Magical Hotspots, Astronomy Tables osv. Skjønner ikke hvorfor de ikke har prøvd å gjøre de "gåtene" litt mer varierte og interessante. Flyving er også et realt mareritt, siden de av en eller annen grunn har valgt å splitte kontroll for view og bevegelse på to tommelstikker med halvparten på hver fremfor å ha bevegelse på én og utsikt på en annen. Veldig ulogisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #12 Del Skrevet 16. januar 2024 newman01 skrev (2 minutter siden): Verden er åpen, stor og detaljert. Men det er mye generisk fyllstoff, som de håpløse Merlin Trials, Ancient Magical Hotspots, Astronomy Tables osv. Skjønner ikke hvorfor de ikke har prøvd å gjøre de "gåtene" litt mer varierte og interessante. Flyving er også et realt mareritt, siden de av en eller annen grunn har valgt å splitte kontroll for view og bevegelse på to tommelstikker med halvparten på hver fremfor å ha bevegelse på én og utsikt på en annen. Veldig ulogisk. Hæ, hvordan fungerer det i praksis? Har rundet spillet og syntes ikke det var noe problem å fly, så klarer ikke helt å se for meg hva som er galt med det 😊 Anonymkode: ab48f...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 16. januar 2024 #13 Del Skrevet 16. januar 2024 Når man går rundt i verden beveger man seg med venstre tommeltott og ser rundt seg med høyre tommeltott. Men så fort man kommer på den sopelimen endrer alt seg. Man kan ikke fly opp og ned med venstre mens man står stille. Man kan ikke se opp og ned Husker ikke helt alle detaljene rundt styringen, men den er håpløst annerledes alt annet man har vært vant til siste 20 årene. Og det er ikke en logisk endring til det bedre. Synes jeg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 16. januar 2024 #14 Del Skrevet 16. januar 2024 Hogwarts Legacy har mer til felles med GTA, Red Dead Redemption, Zelda og Super Mario enn det har med spill som Fortnite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #15 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er spillmekanisme med duellering, men det gir ikke fps wibes. Likte du Lego Harry Potter spillene, så vil du nok like Hogwarts legacy. Jeg hater skytespill, men elsket Hogwarts Legacy Anonymkode: ee0e7...b3c Elsker lego harry potter! Anonymkode: caab2...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #16 Del Skrevet 16. januar 2024 Hogwarts Legacy! Da slipper vi flere forskjellige tråder om det samme temaet... Anonymkode: 12457...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #17 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hogwarts Legacy! Da slipper vi flere forskjellige tråder om det samme temaet... Anonymkode: 12457...2df Same but different Anonymkode: caab2...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #18 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg lastet ned Hogwart Legacy når det var tilbud nå og vil si det er verdt pengene! Liker best når det er åpen verden og forskjellige oppdrag som må løses, blir altfor stressa av Fortnite, COD osv. Jeg syns også det er helt håpløst å fly, sliter faktisk veldig med de oppdragene. Anonymkode: 0b040...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #19 Del Skrevet 20. januar 2024 Jeg kjøpte det også nå når det var på tilbud. Jeg liker ikke slåssing, så jeg valgte "focus on storyline" eller noe slikt under vanskelighetsgrad. Det har vært lite slåssing til nå i alle fall - bare et troll i Hogsmeade og noen statuer under Restricted Section i biblioteket. Anonymkode: 98b20...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirtle Skrevet 4. februar 2024 #20 Del Skrevet 4. februar 2024 Hvor mye har dark arts pakken å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå