AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Noen som ikke har fått AAP- eller dagpenger utbetaling i dag enda? Anonymkode: 645c9...271 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Jeg har ikke fått AAP enda, håper det kommer snart. Anonymkode: 9d3d5...78b 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke fått AAP enda, håper det kommer snart. Anonymkode: 9d3d5...78b Venter enda jeg også… bruker å få det før kl 1300 til vanlig. Anonymkode: 645c9...271 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 De har fram til onsdag med å utbetale. Anonymkode: a5344...a61 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har fram til onsdag med å utbetale. Anonymkode: a5344...a61 Ja, i teorien. Men har aldri opplevd at de har brukt mer enn en dag etter at meldekortet er levert til at pengene er på konto. Så derfor jeg lurer. Anonymkode: 645c9...271
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Håper dere får penger snart. Anonymkode: cfcd8...b7b 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, i teorien. Men har aldri opplevd at de har brukt mer enn en dag etter at meldekortet er levert til at pengene er på konto. Så derfor jeg lurer. Anonymkode: 645c9...271 Det er jo ikke noe teorien, det er sånn det er! Har du ikke fått innen onsdag da skjønner jeg Anonymkode: a5344...a61 1
Aya94 Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Ikke fått vi heller... trasig at de ikke kan være på konto på morgenen... 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 Har heller ikke fått dagpenger. Det pleier å komme inn på morgen/formiddagen hos meg. Men ser inne på utbetalinger at meldekortet er ferdigbehandlet og summen som blir utbetalt, så er nok på vei. For min del går det veldig greit, men etter den lille bommerten sist, så skjønner jeg at noen blir stressa. Anonymkode: e010e...aee 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 Dere vil nok ikke få penger enda. Leste et sted at pengebingen begynner å bli tom, å siden AAP og dagpenger er midlertidig stønader så må varige stønader prioriteres - som uføretrygd og pensjon. Dere som ventet penger i dag får de kanskje til helgen hvis det ligger noen kroner igjen på bunnen av pengebingen. Anonymkode: 90d73...ea5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dere vil nok ikke få penger enda. Leste et sted at pengebingen begynner å bli tom, å siden AAP og dagpenger er midlertidig stønader så må varige stønader prioriteres - som uføretrygd og pensjon. Dere som ventet penger i dag får de kanskje til helgen hvis det ligger noen kroner igjen på bunnen av pengebingen. Anonymkode: 90d73...ea5 Gå å lek i trafikken ditt troll 😉 Anonymkode: 461f5...c23 16
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #14 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har ikke fått AAP enda, håper det kommer snart. Anonymkode: 9d3d5...78b Siterer meg selv! Har pleid å få på mandag de siste gangene, litt kjedelig at det nå antagelig blir i morgen. Minstesats AAP, føler jeg mister mer kontroll over egen økonomi når utbetalingen i tillegg er litt sen … lever fra hånd til munn nå, og merker det på psyken… Skulle gjerne fått tatt unna flere regninger med det samme + handlet mat i dag… Vil bare tilbake i jobb og ha økonomisk trygghet (altså nok til at det faktisk går å leve av) … Anonymkode: 9d3d5...78b 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #15 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siterer meg selv! Har pleid å få på mandag de siste gangene, litt kjedelig at det nå antagelig blir i morgen. Minstesats AAP, føler jeg mister mer kontroll over egen økonomi når utbetalingen i tillegg er litt sen … lever fra hånd til munn nå, og merker det på psyken… Skulle gjerne fått tatt unna flere regninger med det samme + handlet mat i dag… Vil bare tilbake i jobb og ha økonomisk trygghet (altså nok til at det faktisk går å leve av) … Anonymkode: 9d3d5...78b Siste utbetaling fra bankkjøring skal komme rundt 1550, så håper den kommer da! Anonymkode: 645c9...271 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #16 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Siterer meg selv! Har pleid å få på mandag de siste gangene, litt kjedelig at det nå antagelig blir i morgen. Minstesats AAP, føler jeg mister mer kontroll over egen økonomi når utbetalingen i tillegg er litt sen … lever fra hånd til munn nå, og merker det på psyken… Skulle gjerne fått tatt unna flere regninger med det samme + handlet mat i dag… Vil bare tilbake i jobb og ha økonomisk trygghet (altså nok til at det faktisk går å leve av) … Anonymkode: 9d3d5...78b Mye handler også om prioriteringene dine. Jeg går på minstesats AAP selv, men har aldri levd fra hånd til munn - fordi jeg alltid har oversikt. Jeg vet allerede hvilke datoer AAP utbetales i Desember 2024, hva regningene er på, hvor mye penger jeg bruker på enkelte kategorier, og hvor mye jeg kan spare de neste månendene. Jeg har også et Trumf Visa kort, som vil si at jeg ikke er avhengig av at pengene fra NAV kommer inn til en viss dag eller tidspunkt. Betaler inn bare hele summen på kortet med en gang, når jeg har fått pengene inn på konto fra NAV. Anonymkode: 9edc6...bad 1 1
Aya94 Skrevet 15. januar 2024 #17 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Siterer meg selv! Har pleid å få på mandag de siste gangene, litt kjedelig at det nå antagelig blir i morgen. Minstesats AAP, føler jeg mister mer kontroll over egen økonomi når utbetalingen i tillegg er litt sen … lever fra hånd til munn nå, og merker det på psyken… Skulle gjerne fått tatt unna flere regninger med det samme + handlet mat i dag… Vil bare tilbake i jobb og ha økonomisk trygghet (altså nok til at det faktisk går å leve av) … Anonymkode: 9d3d5...78b Har det akkurat samme som deg... 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #18 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mye handler også om prioriteringene dine. Jeg går på minstesats AAP selv, men har aldri levd fra hånd til munn - fordi jeg alltid har oversikt. Jeg vet allerede hvilke datoer AAP utbetales i Desember 2024, hva regningene er på, hvor mye penger jeg bruker på enkelte kategorier, og hvor mye jeg kan spare de neste månendene. Jeg har også et Trumf Visa kort, som vil si at jeg ikke er avhengig av at pengene fra NAV kommer inn til en viss dag eller tidspunkt. Betaler inn bare hele summen på kortet med en gang, når jeg har fått pengene inn på konto fra NAV. Anonymkode: 9edc6...bad Du vet absolutt ingenting om den enkeltes økonomiske situasjon til å kunne uttale deg slik. Fint det funker for deg, men MYE påvirker økonomien nå for tiden! Så spar deg... Anonymkode: f934b...a57 7 1 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #19 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Siterer meg selv! Har pleid å få på mandag de siste gangene, litt kjedelig at det nå antagelig blir i morgen. Minstesats AAP, føler jeg mister mer kontroll over egen økonomi når utbetalingen i tillegg er litt sen … lever fra hånd til munn nå, og merker det på psyken… Skulle gjerne fått tatt unna flere regninger med det samme + handlet mat i dag… Vil bare tilbake i jobb og ha økonomisk trygghet (altså nok til at det faktisk går å leve av) … Anonymkode: 9d3d5...78b Utbetalingen er ikke sen. Har den ikke kommet innen tirsdag, ja DA er den sen. At du vil ha pengene tidlig, fordi du er vant til det, betyr ikke at pengene er sen og forkludrer økonomien din. Da må du planlegge bedre Anonymkode: dad6f...402
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #20 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mye handler også om prioriteringene dine. Jeg går på minstesats AAP selv, men har aldri levd fra hånd til munn - fordi jeg alltid har oversikt. Jeg vet allerede hvilke datoer AAP utbetales i Desember 2024, hva regningene er på, hvor mye penger jeg bruker på enkelte kategorier, og hvor mye jeg kan spare de neste månendene. Jeg har også et Trumf Visa kort, som vil si at jeg ikke er avhengig av at pengene fra NAV kommer inn til en viss dag eller tidspunkt. Betaler inn bare hele summen på kortet med en gang, når jeg har fått pengene inn på konto fra NAV. Anonymkode: 9edc6...bad AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utbetalingen er ikke sen. Har den ikke kommet innen tirsdag, ja DA er den sen. At du vil ha pengene tidlig, fordi du er vant til det, betyr ikke at pengene er sen og forkludrer økonomien din. Da må du planlegge bedre Anonymkode: dad6f...402 Dere er nok flinkere enn meg! Jeg har ikke kapasitet og overskudd til å ha stålkontroll lenger. Hadde det før. Lever nok også litt over evne, men orker ikke kutte ut en hobby jeg har som faktisk fungerer for meg. Uten den er jeg redd jeg går og tar livet av meg, og jeg vil egentlig ikke det. I tillegg er det medisiner som jeg behøver, ikke alt man får dekket. Men bra dere klarer dere så bra på minstesats, det er imponerende! Håper for oss alle på AAP at helsa blir bedre slik at man kan jobbe igjen og leve litt mer slik man trenger for å ha det bra🙏 Anonymkode: 9d3d5...78b 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå