Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 (endret) avsluttet Endret 27. april 2006 av kira
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 Ved å møte kan du jo få muligheten til å "kvittere" ut jobben for din egen mentale del. Du kan også ha med deg noen, eks venn, verneombud, fagforening.
Gjest Trolletrine Skrevet 29. januar 2006 #3 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har vært i en lignende situasjon som deg,og valgte å være sykemeldt+ ikke møte på oppfølingsmøter o.l fram til jeg begynte i ny jobb.Dette fungerte svært bra for meg,men ingen er lik.For mitt vedkommende gikk det mye i at jeg ikke engang kunne se bygget på bedriften uten at jeg begynte å gråte,skjelve osv,og jeg tenkte som så at jeg aldri mer skulle bruke tid og energi på en arbeidsplass som får meg til å føle meg miserabel.Snudde ryggen til hele bedriften,og har aldri angret et sekund
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 (endret) avsluttet Endret 27. april 2006 av kira
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #5 Skrevet 29. januar 2006 Ta med fagforening og verneombud for å slippe å bli tråkket på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå