AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #21 Skrevet 15. januar 2024 Rose___ skrev (15 timer siden): Uff... Nå sitter jeg her og føler meg nedfor igjen. Er 32 år og har lastet ned tinder igjen. Får en del matcher men ingen spørsmål om å treffes... Merker jeg er litt old fashion der etter å tidligere ha tatt initiativ til date, men ønsker nå å trekke meg mer tilbake i min feminine energi og håpet at menn skulle spørre meg ut. Jeg tenker mye på at det er så vanskelig å treffe noen og at jeg må kjempe for "brødsmuler". Jeg får høre at jeg ser bra ut, er hyggelig og jeg føler og at jeg har mye å by med fast jobb og leilighet og en kjekk familie. Har i det siste kjent på at jeg ønsker meg barn og vurderer om jeg skal skaffe dette alene. Er det flere som sitter med slike tanker? Føler som en taper og at kjærlighet er så vanskelig å forstå seg på Kvinne 33 Tinder er en datingapp ikke en kjæreste søke app. Anbefaler Venus og Mars eller MatchMe.no hvor du kun kommer i kontakt med single som er ute etter forhold og ingen andre. Du kan selvsagt finne noen på Tinder også, men da må du kvinne deg opp og akseptere at det vil være få som er ute etter det samme som deg og mye annet du må bla deg gjennom. Anonymkode: 15c3a...b70
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #22 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det finnes helt klart bra menn, men de skygger banen når de skjønner at dama har hengt på tinder i årevis og knulla alt med puls. Anonymkode: f7581...22c Det gjør de ikke. Er kvinnen ung nok og pen nok så bryr de seg ikke om dette. Det er mange kvinner i alder over 25+ som ikke har knullet rundt eller hengt i årevis på tinder. Anonymkode: 17216...d77 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #23 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette. Samfunnet er ikke lagt opp til at mennesker skal møtes og forelske seg i dag. Datingmarkedet er grusomt. Og det er ikke på grunn av folkene, men på grunn av hvordan man kan møtes. Det er jo bare på nettet. Anonymkode: 17216...d77 Samfunnet er lagt opp til at folk skal møtes, datingsidene også, det er vi mennesker som har gjort det hele vanskeligere for oss selv. Med alle lover og regler og krav som skal være på plass før man i det hele tatt gir noen en sjanse. Gud forby at noen snakker til deg på gata, da er de crazy. Folk må senke skuldrene og som en annen her sa, ha det mer gøy. Anonymkode: 15c3a...b70
Gjest Bombasi Skrevet 15. januar 2024 #24 Skrevet 15. januar 2024 Femininitet er ikke synonymt med passivitet. Femininitet er tiltrekkende, passivitet er ofte det motsatte. Du har ikke akkurat lyktes med strategien din om "old fashion" passivitet, så kanskje du skal prøve å ta mer initiativ nå? Teste grensene litt? Man må gjerne ta mer ansvar selv om man skal lykkes. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #25 Skrevet 15. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Det gjør de ikke. Er kvinnen ung nok og pen nok så bryr de seg ikke om dette. Det er mange kvinner i alder over 25+ som ikke har knullet rundt eller hengt i årevis på tinder. Anonymkode: 17216...d77 Bra menn er ikke fullstendig opphengt i "ung nok og pen nok". Anonymkode: f7581...22c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå