Gå til innhold

Skoda Octavia


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en bil dere kan anbefale? 

Anonymkode: 7d99a...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen?

Anonymkode: 7d99a...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Anonymkode: c1321...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Octavia stasjonsvogn. Elsker den! Den er driftsikker og bensingjerrig, kommer seg frem på vinterføre. Den er romslig innvendig mtp bakovervendt barnesete og voksne passasjerer. Bagasjerommet er stort. Passer på å følge alle servicer og oljeskift.

Anonymkode: 5727e...579

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har Octavia stasjonsvogn. Elsker den! Den er driftsikker og bensingjerrig, kommer seg frem på vinterføre. Den er romslig innvendig mtp bakovervendt barnesete og voksne passasjerer. Bagasjerommet er stort. Passer på å følge alle servicer og oljeskift.

Anonymkode: 5727e...579

Vår var driftssikker til garantien gikk ut. Da startet rusten å boble, fjærene foran knakk tvers av pga rust. Den ene 2 mnd før garantien gikk ut og den andre 1 mnd etterpå. Det ble en fryktelig dyr bil, det røyna på med verkstedregninger. Den fikk "alt". Hjalp ikke at verkstedet monterte frontruta feil ved skifte. Det regnet inn, regnet gjennom dashbordet. Merkeverkstedet monterte også bremsene feil på begge bakdekkene. Ikke imponert av Skoda verkstedet..

Anonymkode: ed488...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vår var driftssikker til garantien gikk ut. Da startet rusten å boble, fjærene foran knakk tvers av pga rust. Den ene 2 mnd før garantien gikk ut og den andre 1 mnd etterpå. Det ble en fryktelig dyr bil, det røyna på med verkstedregninger. Den fikk "alt". Hjalp ikke at verkstedet monterte frontruta feil ved skifte. Det regnet inn, regnet gjennom dashbordet. Merkeverkstedet monterte også bremsene feil på begge bakdekkene. Ikke imponert av Skoda verkstedet..

Anonymkode: ed488...965

Vi har nylig solgt en Superb. Skikkelig mandagsbil - "alt" var galt med det elektriske anlegget, og vi visste aldri om den ville starte eller ikke. Synd, for bilen var ellers helt perfekt for våre behov! Men jeg ville ikke eid en Skoda lenger enn fem år, nei. 

Anonymkode: 30234...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har nylig solgt en Superb. Skikkelig mandagsbil - "alt" var galt med det elektriske anlegget, og vi visste aldri om den ville starte eller ikke. Synd, for bilen var ellers helt perfekt for våre behov! Men jeg ville ikke eid en Skoda lenger enn fem år, nei. 

Anonymkode: 30234...459

Det er dessverre vår erfaring også. Bilen i seg selv var veldig god å kjøre. Perfekt størrelse selv om det bare var en octavia. Men fytti så dyr bil til slutt.. når den ble solgt, så var det tydelig at "noe" mer var galt. Den sleit dekkene ujevnt.

Anonymkode: ed488...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi har hatt to Skoda octavia de siste ti årene.  ( og en del andre biler)  Men det eneste problemet vi hadde med den første vi hadde var at forsetene raknet i sitteputen.  Tok med bilen til Møller, og de byttet seter mens jeg hadde lånebil.   Hadde det ikke vært for at vi bor slik til at det er særdeles økonomisk å kjøre Elbil. Hadde jeg nok fint kjøpt Skoda Octavia igjen.  Stort bagasjerom. Mange fine løsninger og du betaler en god del mindre  av tilsvarende Audi/Vw. 

Anonymkode: 1f07d...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skoda octavia kombi fra 2008 og er veldig fornøyd med den. God å kjøre og helt fantastisk på vinterføre! Sluker heller ikke diesel.  

Anonymkode: f3f27...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...